Gå til innhold

Noen som har fillers i leppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, restylane. 1 ml. Har veldig tynne lepper til vanlig. Når jeg smiler vises ikke overleppa. 

Veldig fornøyd med litt filler. Ingen som ser at jeg har tatt. Fikk kun spm fra de få som så meg dagene etter. Hovner opp og får blåmerker. 

De fleste som sier det er stygt ser kun de som pumper leppene med det. De vet sikkert ikke at både nabo og venninner har ;)

Får embla krem på. Så er ikke så vondt. Jeg synes det er mest ekkelt når det knitrer når sprøyta stikkes gjennom huden. Litt sånn som hos tannlegen.

Betaler 3500,-

Anonymous poster hash: 62948...e9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det ofte ser unaturlig ut, men noen ser kjempe fine ut, selv om man kanskje ser det så trenger det ikke være super synlig, så noen bilder der det var umulig å se, så ikke nebbete ut.. Jeg hadde aldri gjort det selv, men kan være pent på andre :)

Anonymous poster hash: 4a4cf...7b7

Skrevet

Delte meninger her..😜

Man får vel være enig om å være uenig! Til hi, tar du juviderm kommer virkningen med engang å du kan be de stoppe på feks 0,5 eller ta litt mer. Jeg skulle egentlig ha 0,5 men så så både meg og hun som gjorde det at jeg fint kunne komme unna med litt til, så vi fylte litt å litt mens jeg fulgte med i speilet👍🏼😊

Skrevet

Tusen takk for svar alle :)

Som sagt så er det snakk om litt i overleppe for å få leppene mer like.

Skulle gjerne lagt ut bilde av brynene mine men jeg får ikke til å legge ut bilde ?

Hi

Anonymous poster hash: e0b43...b53

Skrevet

Tusen takk for svar alle :)

Som sagt så er det snakk om litt i overleppe for å få leppene mer like.

Skulle gjerne lagt ut bilde av brynene mine men jeg får ikke til å legge ut bilde ?

Hi

Hvorfor skal du gjøre leppene mer like? Er jo det som gjør at det ser helt dust ut. Underleppa er jo som regel mer fyldig i overleppa.

Utover det så vil jeg tro at de som mener fillers i leppa ser naturlig ut er de samme som påstår at iiiiingen kan se at de har silikonpupper, mens virkeligheten er at det lyser plastikk lang vei. Tror folk mister gangsynet når de begynner med sånne ting.

Anonymous poster hash: 6b017...6a3

Skrevet

Ser veldig natulig ut😊 Jeg hadde ikke veldig smale lepper fra før, ville bare ha litt mer fylde å gjevne de ut😊

Ooooh, de var veldig fine!

Skrevet

Hvorfor skal du gjøre leppene mer like? Er jo det som gjør at det ser helt dust ut. Underleppa er jo som regel mer fyldig i overleppa.

Utover det så vil jeg tro at de som mener fillers i leppa ser naturlig ut er de samme som påstår at iiiiingen kan se at de har silikonpupper, mens virkeligheten er at det lyser plastikk lang vei. Tror folk mister gangsynet når de begynner med sånne ting.

Joda, det kan så være. Helt lik blir de nok ikke uansett, men nå er underleppa mi en god del større enn over. Overleppa forsvinner når jeg smiler.

Jeg er ingen Barbie, vil heller ikke være det. Silikon tenker jeg og at man velger litt selv hvordan det skal se ut, du har de som har pene sprettne pupper, der man ikke ser det med første øyekast og de som absolutt skal ta så mye at man ser uten å ha snudd seg helt at det er silikon. Jeg mener bare at man trenger ikke å gå all out, diskré er mye penere.

Jeg har forøvrig flere ganger fått spørsmål om puppene mine er ekte (har naturlig store ) så man kan vel ta feil uansett.

Hi

Skrevet

Voldsomt så mange som insisterer på å være "nebbete" (haha), mot HI her da.

Hun spurte ikke om dere syntes det var pent, men om noen med erfaring kunne svare.

Jeg har ikke selv, men vurderer å få det. Synes det ser ganske flott ut, men selvfølgelig med måte ;) De bildene som er lagt ut her, ser veldig flott ut :D

Anonymous poster hash: 7f330...7f1
Skrevet

😊😊 takk😊

Skrevet

Dette bilde er rett etter samme dag, litt hoven😊 Gikk ned etter 2-3 dager😊

Vurderer dette selv jeg. Så veldig pent ut på deg. Ikke nebbete i det hele tatt. Var det vondt? Føles det stramt eller unaturlig?

Anonymous poster hash: 31f12...ef1

Skrevet

Fillers i leppene er bare tull. Kanskje det er mulig å få det til å se naturlig ut i starten, men så fortsetter man til man bli blind selv og alle andre kun ser et nebb.

Og hvem sier at smale lepper ikke er pent? Jeg vet om drøssevis av vakre jenter med pene, smale lepper. 

Unaturlig er nesten alltid stygt.

Anonymous poster hash: 818e3...337
Skrevet

Rett etterpå føltes det litt stramt, litt rart å smile, fikk ikke til å plystre..😁 Men det var helt normalt etter en ukes tid👍🏼

Jeg synes ikke det var vondt, vondere å gå til tannlegen å få de sprøytene med bedøvelse..😁

Fikk på krem som bedøvde ganske bra!😊

Skrevet

Rett etterpå føltes det litt stramt, litt rart å smile, fikk ikke til å plystre..😁 Men det var helt normalt etter en ukes tid👍🏼

Jeg synes ikke det var vondt, vondere å gå til tannlegen å få de sprøytene med bedøvelse..😁

Fikk på krem som bedøvde ganske bra!😊

Får håpe du ikke er en av disse som kritiserer motebransjen, media og andre som bidrar til skjønnhetshysteriet hos unge jenter (og gutter). Ettersom du selv bidrar til og støtter bransjen mener jeg.

Når dattera di blir 18 så har de kanskje funnet billige metoder for å "forbedre" enda flere områder i ansikter/på kroppen? *krysser fingre*

Skrevet

Da gjenstår det bare å se på mine 2 døtre om 12-15 år da😊👍🏼

Skrevet

Får håpe du ikke er en av disse som kritiserer motebransjen, media og andre som bidrar til skjønnhetshysteriet hos unge jenter (og gutter). Ettersom du selv bidrar til og støtter bransjen mener jeg.

Når dattera di blir 18 så har de kanskje funnet billige metoder for å "forbedre" enda flere områder i ansikter/på kroppen? *krysser fingre*

Du vet at denne bransjen startet fordi det var et behov for det medisinsk sett?

Jeg bruker det fordi jeg ser ut som jeg har hatt slag. I en alder av 35 år er det fryktelig leit.

Jeg vil ikke ha silikon i leppene fordi jeg ikke vil opereres noe mer.

Anonymous poster hash: 0f814...443

Skrevet

Jeg skulle ta Restylane en gang. Da hadde jeg tatt det en gang tidligere, men syntes ikke at det ble så stor forskjell.

Gang nr. 2 ba jeg om å få 1 ml, og hun sprøytet villig inn disse greiene. Da jeg var ferdig fikk jeg et lite sjokk da jeg så meg i speilet. 😱

Snakk om duckface. 😂😂 Tok det heldigvis på en fredag slik at hevelsen fikk LITT tid på seg til å gå ned til jeg skulle på jobb på mandagen.

Litt usikker på om jeg skal gjøre det igjen. Har lyst på fyldigere lepper, men synes faktisk ikke det er verdt pengene. Synes det går altfor fort ut...

Anonymous poster hash: 05ccb...c2e

post-42-10306_thumb.jpeg

Skrevet

Du vet at denne bransjen startet fordi det var et behov for det medisinsk sett?

Jeg bruker det fordi jeg ser ut som jeg har hatt slag. I en alder av 35 år er det fryktelig leit.

Jeg vil ikke ha silikon i leppene fordi jeg ikke vil opereres noe mer.

Anonymous poster hash: 0f814...443

Du vet at de aller fleste som tar fillers i leppene ikke gjør det av medisinske årsaker?

Skrevet

Jeg skulle ta Restylane en gang. Da hadde jeg tatt det en gang tidligere, men syntes ikke at det ble så stor forskjell.

Gang nr. 2 ba jeg om å få 1 ml, og hun sprøytet villig inn disse greiene. Da jeg var ferdig fikk jeg et lite sjokk da jeg så meg i speilet. 😱

Snakk om duckface. 😂😂 Tok det heldigvis på en fredag slik at hevelsen fikk LITT tid på seg til å gå ned til jeg skulle på jobb på mandagen.

Litt usikker på om jeg skal gjøre det igjen. Har lyst på fyldigere lepper, men synes faktisk ikke det er verdt pengene. Synes det går altfor fort ut...

😂😂😂😂 Stakkars deg!! Huff! Det blir vel borte etterhvert? Det håper jeg for din del😅

Anonymous poster hash: 195de...245

Skrevet

Skrevet

😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 1e15b...480

Skrevet

😂😂😂😂 Stakkars deg!! Huff! Det blir vel borte etterhvert? Det håper jeg for din del😅

Anonymous poster hash: 195de...245

Jada. Dette er en stund siden altså. Men måtte bare ta bilder til skrekk og advarsel. 🙈🙈

Jeg synes alt gikk ut i løpet av en uke, derfor jeg ikke synes det er verdt prisen... 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...