Gå til innhold

Noen som har fillers i leppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble du fornøyd, hvor tok du det, var det dyrt og sist men ikke minst hvor vondt et det?

Anonymous poster hash: e0b43...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men det ser ikke pent ut!

Skrevet

Beklager, men det ser ikke pent ut!

Jeg tenker ikke nebb altså. Fylle litt i overleppe, skal se naturlig ut. Mange som har det veldig naturlig, kan jo ikke se at de har tatt det.

Skrevet

Det blir aldri naturlig. Det ser dumt ut uansett. Dropp det.

Anonymous poster hash: a6472...469

Skrevet

Det ser ut som et nebb uansett. Man ser det veldig godt på folk.

Anonymous poster hash: 01644...ff5

Skrevet

Dere som svarer har jo aldri tatt det! Da vet dere ikke resultatet..

Jeg har tatt for første gang(tok i begynnelsen av august)

Kjempe fornøyd!! 👏🏼 alle sier det til meg at det ser kjempe naturlig ut, kan ikke se det om man ikke vet.

Det kostet 2600kr for 1 ml, (egentlig 3000) var tilbud.

Det var ikke vondt, kjenner jo stikkene, men mye mindre enn jeg trodde. Overraskende lite ubehag. Tok på Kalbakken klinikken.

Jeg tok juviderm😊 Og jeg vil nok gjøre det igjen, Og da også juviderm.

Skal se om jeg får lagt inn bilde.. Ser ikke ut som et nebb! 👍🏼

Skrevet

Ser veldig natulig ut😊 Jeg hadde ikke veldig smale lepper fra før, ville bare ha litt mer fylde å gjevne de ut😊

post-538577-142277_thumb.jpeg

Skrevet

Dette bilde er rett etter samme dag, litt hoven😊 Gikk ned etter 2-3 dager😊

post-538577-589235_thumb.png

Skrevet

Ser veldig natulig ut Jeg hadde ikke veldig smale lepper fra før, ville bare ha litt mer fylde å gjevne de ut

Beklager, men jo, det vises veldig godt, og du har nebb.

Selvsagt kan det være mange man ikke ser det på, det vet man jo ikke, men når jeg ser så mange som tydelig har nebb utrn å erkjenne det selv, tviler jeg veldig på om den første kategorien er veldig stor.

Det er IKKE pent.

Anonymous poster hash: 22353...697

Skrevet

Jeg har fillers. Ingen som ser jeg har det.

Men jeg gjør det for å jevne ut en skadet overleppe som har gjort den ujevn.

Har ikke nebb, det får du om du tar i for mye, jeg har mest på høyre side pga "hakket" og litt på venstre fordi buen på leppen er vanskelig å få lik.

Mange påståelige mennesker her.

Nebbdyrene er de som tar for mye.

Anonymous poster hash: 0f814...443

Skrevet

Helt greit med din mening😊

Jeg synes det ser naturlig ut og er super fornøyd! Har sett lepper med fillers som "nebb" og jeg mener ikke jeg har det👍🏼

Skrevet

Jeg å hadde ugjevne lepper,

Kan slenge med før fillers bilde å jeg😊

post-538577-1076680_thumb.png

Skrevet

Her får jeg bekrefta mine fordommer; dere som gjør det har særdeles dårlig selvinnsikt. JO - det synes. NEI - det er ikke pent (for ikke å snakke om (u)naturlig), det er faktisk litt frastøtende, jeg ville aldri kyssa en munn som så sånn ut.

Anonymous poster hash: 7d601...739

Skrevet

Ser veldig natulig ut😊 Jeg hadde ikke veldig smale lepper fra før, ville bare ha litt mer fylde å gjevne de ut😊

Synes det så veldig pent ut jeg :)

Naturlig også! Ser jo forskjellen på bildene men det ser fortsatt ikke unaturlig ut.

Må få sjekket opp litt her jeg bor :)

Tusen takk for svar og bilde, Hi

Skrevet

Haha, vittig at dere selv ikke syns det vises. Det vises jo veldig godt. Ikke fordi du har så mye men fordi "kulen" på leppen begynner før det røde, som aldri skjer naturlig.

Anonymous poster hash: a896c...c0b

Skrevet

Jeg er 100% sikker på at mine ser ekte ut.

De har ikke fått jevnet hele skjevheten men slik ser jeg ut ca 14 dager etter.

Anonymous poster hash: 0f814...443

post-42-14475_thumb.jpeg

Skrevet

Beklager, men det synes veldig godt faktisk... Det "verste" med fillers er at alle ender opp med å se like gamle ut enten de er 30 eller 70 når de tar det. Og det er ikke i de yngstes favør for å si det sånn. ... Faktisk skal de naturlige leppene være ganske så skeive/ødelagte av div årsaker før fillers er penere.... Skjønner ikke hvor blinde mange blir...😯

Anonymous poster hash: bbff3...e83

Skrevet

Beklager, men det synes veldig godt faktisk... Det "verste" med fillers er at alle ender opp med å se like gamle ut enten de er 30 eller 70 når de tar det. Og det er ikke i de yngstes favør for å si det sånn. ... Faktisk skal de naturlige leppene være ganske så skeive/ødelagte av div årsaker før fillers er penere.... Skjønner ikke hvor blinde mange blir...😯

Det om alder var generelt altså, og ikke myntet på noen i denne tråden...

Skrevet

Jeg har tatt juvederm og teosyal. Faktisk over 3 år siden jeg tok teosyal og det sitter enda litt i. Lyst å fylle på igjen nå, men redd "alle" ser det :) kommer til å ta 0,5 ml. Det er veldig lite.

Anonymous poster hash: c0174...bdd

Skrevet

Dette er de samme damene som mener at tatoverte øyenbryn er " såå naturlig og ingen ser det".

Anonymous poster hash: d39dc...622

Skrevet

Jeg har aldri tatt det men har flere venninner som Gjør det. Og min ærlige mening er at de kler det veldig godt. Ingen av de har nebb.

De som mener de ser på alle som har tatt filler tar nok feil. Forteller man det til hønene her inne så sier de selvfølgelig at de ser det 😀

Hadde det ikke vært for at jeg har sprøyteskrekk så hadde jeg med glede fylt på litt selv.

Anonymous poster hash: a9dec...187

Skrevet

Dette er de samme damene som mener at tatoverte øyenbryn er " såå naturlig og ingen ser det".

Haha. Jeg har tatoverte bryn. Mine er veldig ujevne uansett hvordan jeg prøver å forme di.

Mine egne bryn vokser jo oppå så det blir mer som en mal. Jeg har ikke 2 svarte tynne streker i panna. Veldig fornøyd, rammer inn ansiktet på en mye penere måte enn hva jeg har naturlig. Ser ikke at mine er tatovert uansett hva du sier. Må studeres godt i sterkt lys for å se det :)

Hi

Skrevet

Haha. Jeg har tatoverte bryn. Mine er veldig ujevne uansett hvordan jeg prøver å forme di.

Mine egne bryn vokser jo oppå så det blir mer som en mal. Jeg har ikke 2 svarte tynne streker i panna. Veldig fornøyd, rammer inn ansiktet på en mye penere måte enn hva jeg har naturlig. Ser ikke at mine er tatovert uansett hva du sier. Må studeres godt i sterkt lys for å se det :)

Hi

Legg ut bilde da?

Anonymous poster hash: d68c2...532

Skrevet

Legg ut bilde da?

Anonymous poster hash: d68c2...532

Hehe, ja der kan du se. Du tror det ser naturlig ut, akkurat som filler. Legg ut bilde av øyenbrynene da?

Skrevet

Hehe, ja der kan du se. Du tror det ser naturlig ut, akkurat som filler. Legg ut bilde av øyenbrynene da?

Jeg er ikke HI, men du har jo, åpenbart, allerede bestemt deg for å rakke ned på øyenbrynene hennes.

Syns forresten begge som har lagt ut bilder hadde fint resultat 😊

Anonymous poster hash: 62584...adc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...