Gå til innhold

Bruke 1700 kr på joggesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noe tull! Du finner gode sko til noen hundrelapper også.

Anonymous poster hash: 5958c...0d0

Da definerer vi "gode sko" fullstendig forskjellig og har helt ulike kriterier. Løper man på asfalt flere ganger i uka, uke etter uke holder det virkelig ikke med de skoene du prater om....hvis du vil ta vare på føtter og knær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noe tull! Du finner gode sko til noen hundrelapper også.

Anonymous poster hash: 5958c...0d0

Ja det gjør det. For de som er veldig lette i kroppen og lander riktig på føttene.

Jeg har skjev forstilling og får smerter i knær og ankler av billigsko.

Men at det er mye jåleri ute og går på skofronten er jeg enig i.

Anonymous poster hash: dd511...c91

Skrevet

Ja det gjør det. For de som er veldig lette i kroppen og lander riktig på føttene.

Jeg har skjev forstilling og får smerter i knær og ankler av billigsko.

Men at det er mye jåleri ute og går på skofronten er jeg enig i.

Å ta vare på føtter er aldri jåleri når det kommer til belastning under løping og trening.

Anonymous poster hash: fa646...1e1

Skrevet

Å ta vare på føtter er aldri jåleri når det kommer til belastning under løping og trening.

Anonymous poster hash: fa646...1e1

Sa jeg dét?

Jeg sa at mye av skoene nå er jåleri og det mener jeg.

Å ta vare på føttene er en selvfølge. Og som jeg skrev har jeg problemføtter og billigsko passer ikke meg.

Skrevet

Trener man litt løping eller har litt skjev stilling i bena/ foten så må man ha gode sko, jeg har selv sko til både 400kr og 2000kr skoene til 400kr er ubrukelig til annet enn styrketrening.

Gode sko koster.

Skrevet

Man må uansett ha råd til det. Som familiefar burde han prioritere litt annerledes. Jeg har ikke råd til sånt, og har knapt nok til å kjøpe til sønnen min. Jeg får vondt i meg av å høre på andre som kjøper så dyre ting uten å mukke 😯

Anonymous poster hash: b0b20...fd3

Skrevet

Jeg bruker lett 1700 på et par joggesko! Men ikke av felles penger... Vi har X% felles økonomi til regninger, mat o.l., mens Y% er til eget bruk. 

Anonymous poster hash: f1985...687
Skrevet

Jeg bruker lett 1700 på et par joggesko! Men ikke av felles penger... Vi har X% felles økonomi til regninger, mat o.l., mens Y% er til eget bruk.

Anonymous poster hash: f1985...687

Slik har ikke vi det. Jeg overfører hver kroner og øre fra meg hver måned. Har tilgang til nettbanken og bruker hans kort når jeg skal kjøpe noe.

Anonymous poster hash: 6c78b...afb

Skrevet

ser ingen problem med det så lenge dere har råd, kjøper aldri så dyre sko selvom jeg kan,men sliter de fort ut så derfor :)

Skrevet

Er så utrolig glad for at jeg har en mann jeg ikke trenger å spørre om lov før jeg kjøper noe!!!!

Anonymous poster hash: dde2e...16d

Skrevet

Jeg synes det er galskap å bruke 1700 kr på sko.

Jeg brukte kjøpte ikke så dyre løpsko da jeg var aktiv idrettsutøver en gang. Det er mye man tror man trenger altså.

Anonymous poster hash: b4036...979

Skrevet

Selvsagt kan (og bør) man ha gode sko ellers også. Men spørsmålet her gjaldt joggesko eksplisitt. Joggesko er konstruert for løping og har dertil egnede egenskaper. Løpesteget er helt annerledes enn gåsteget. Det er derfor langt fra gitt at gode løpesko er gode hverdagssko.

Anonymous poster hash: 3c676...69b

Jeg er kanskje rar. Men jeg bruker joggesko til mye annet enn løping, bruker de på jobb og til å gå lange turer med. Joggesko er da mye annet enn løpesko

Anonymous poster hash: ddb4b...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...