Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #26 Skrevet 3. september 2016 Hadde jeg holdt meg for god til å skrive. Men, nå gidder jeg ikke skrive "alt" på FB heller... Anonymous poster hash: 4e4dd...4f7
februarprins2013 Skrevet 3. september 2016 #27 Skrevet 3. september 2016 helt greit,så lenge hun ikke bruker navn
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #28 Skrevet 3. september 2016 Tenker det hadde tatt seg ut hvis jeg som psykolog klagde på pasientene..som titt og ofte fører til uplanlagt overtid Sånt skriver man ikke på Facebook. Det tar man opp med kolleger eller leder. Anonymous poster hash: ec40f...abf
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #29 Skrevet 3. september 2016 Er i grenseland. Å snakke negativt om jobb og kunder er aldri ok. Samtidig forstår jeg henne litt. Om stadig samme foreldre henter for sent fortjener de litt hets. Anonymous poster hash: 2300c...544 Det fortjener de da ikke! De fortjener at lederen snakker med dem på et skikkelig vis og tar seg av konflikten. Anonymous poster hash: 2e70d...dc0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #30 Skrevet 3. september 2016 De får gjøre som vår skole, tre ganger for sent så sies plassen på AKS opp for en måned. Anonymous poster hash: 3ad6a...36b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #31 Skrevet 3. september 2016 Nei... Hadde det vært greit av meg som jobber innenfor helse å skrive om de grusomme pårørende!? Neppe... Helt fjernt. Anonymous poster hash: a1b8c...83e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #32 Skrevet 3. september 2016 Ser ikke problemet. Det er lov å vise frustrasjon over folk som ikke følger regler. Anonymous poster hash: 429ff...e12
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #33 Skrevet 3. september 2016 Selvsagt ikke ok å brette ut om jobbfrustrasjon og brukere på Facebook. Utrolig uprofesjonelt! Anonymous poster hash: c12f5...781
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. september 2016 #34 Skrevet 3. september 2016 Man skriver ikke negativt om jobben sin i sosiale medier, uavhengig av hvor man jobber. Punktum.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #35 Skrevet 3. september 2016 Ser ikke problemet. Det er lov å vise frustrasjon over folk som ikke følger regler. Anonymous poster hash: 429ff...e12 Men syns du det er greit å vise den frustrasjonen offentlig? I løpet av kvelden fulgte hun opp med mer detaljer og gikk inn i en samtale på veggen sin. Hun måtte være på jobb til 45 minutter over stengetid. Det ene barnets forelder ringte og sa fra. Det andre barnets foreldre hadde død mobil. Hun forteller også at de en sjelden gang er nødt til å ringe barnevernet, når de har uavhentede unger... Jeg mener virkelig dette ikke er ok å legge ut i statusfeltet. Samme hvor irriterende det er. Anonymous poster hash: 2e70d...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå