Mrs Smith Skrevet 30. august 2016 #26 Skrevet 30. august 2016 Skrev jeg pensjonister? Eldre for meg er 40+. Godt mulig jeg trår noen på tærne nå, men det har jeg vel alt gjort med hi tror jeg. 😁 Og synes du legger veldig mye i innlegget mitt. Jeg synes mosehår ER stygt og vet om flere som har det. Ha ha et langt hår som ser ut som en blanding av bleket kjønnshår og mose, jeg hadde gjort de en tjeneste ved å gjøre de oppmerksom på hva de så sexy kaster over skuldrene. For all del, de må selvsagt suse rundt i sin egen verden med dette håret, og jeg må få synes det er stygt. Ok? Anonymous poster hash: 8a5c8...44b Eldre er 40+ 😂
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #27 Skrevet 30. august 2016 Mose er jo grønt? Lurer på hvor HI ser disse frisyrene. Hilsen eldre (40+) dame med brunt hår. Anonymous poster hash: b578a...4a4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #28 Skrevet 30. august 2016 Herregud! Hilsen dame på 45 år, som akkurat har fått hjelp til å komme seg i seng med hjelp av hjemmetjenesten. PS! Venter på den kåte mannen min kommer ut av dusjen😃😃😃😃 Anonymous poster hash: d15af...359
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #29 Skrevet 30. august 2016 Øh, hva er egentlig mosehår? Tørt og brusete? Tynt? Ser bare for meg sånn deilig myk og grønn mose. Også jeg som er 41! Har jeg gått rundt med mosehår et helt år allerede uten å vite det? 😆 Anonymous poster hash: e15ec...630
Rosepus™ Skrevet 30. august 2016 #30 Skrevet 30. august 2016 Heller mose på hodet enn mose på ræva etter å ha sitti for mye på dib
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #31 Skrevet 30. august 2016 Er du så lite innsiktsfull at du ikke forstår at det er mange minstepensjonister som ikke har råd til å gjøre det de ønsker med håret sitt? At det er mange eldre som er i så dårlig form at bare det å komme seg ut av huset er en prestasjon, noe de ikke hadde greid hvis de skulle ordnet håret ordentlig. At en del eldre har begynnende demens og ser noe helt annet i speilet enn det du ser når du ser dem? At noen kanskje er i sorg over å ha mistet sin livsledsager gjennom et langt liv og ikke orker å bry seg med håret den dagen? At noen kanskje har gått gjennom lang tids sykdom og derfor ikke har hatt mulighet til å få ordnet håret? Eller at noen rett og slett ikke bryr seg så mye om hvordan de ser ut på håret? Og at det uansett ikke er din sak å bry deg om? Er du virkelig så skjør at du plages av andres utseende? I så fall så anbefaler jeg deg å få litt hjelp til å se hva som egentlig er viktig i ditt eget liv. For noe må være feil i ditt liv når du føler behov for å starte en egen tråd for å rakke ned på andre. Selv om du kanskje føler det slik, så blir du ikke høyere av å tråkke på andre... Anonymous poster hash: b320e...3bf Ikke ta alt så dødsens alvorlig du..... Anonymous poster hash: c8f05...197
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #32 Skrevet 30. august 2016 Du må gjerne mene hva du vil, men jo mer du skriver, jo mer forteller du om de du rakker ned på, og mindre og mindre om dem. Du må ikke ha ut av deg alt du tenker, det er faktisk til din fordel å ikke gjøre det når du har slike holdninger. Du ville gjort dem en tjeneste med å si fra? Noe sier meg at slike som deg ikke ville gjort det - og om du hadde gjort det så tror jeg ikke du ville greid å gjøre det på en ordentlig måte. 40 + er eldre? Anbefaler deg å ta en utskrift av det du har skrevet her, og så hente det frem igjen den dagen du selv fyller 41. Anonymous poster hash: b320e...3bf Herregud, det moralske tankekontrollpolitiet slår til.... I din iver etter å få HI til å føle seg liten og forferdelig, så fremstår du bare som bitteliten og humorløs selv. Anonymous poster hash: c8f05...197
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #33 Skrevet 30. august 2016 Det er jo bare så de kan ha ugler der. Anonymous poster hash: 33f96...02f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #34 Skrevet 30. august 2016 Jeg ER faktisk 42 år, og en eldre dame. Jeg er ikke ung lengre ihvertfall. Kjenner jeg ikke orker å diskutere frem og tilbake med deg. Mosehår er ut, det har vel aldri vært inn egentlig? Kanskje en kort periode der den kvinnelige hårmoten var preget av epakrøller og grorudpalmer. Over og ut. Må legge meg, eldre damer trenger myyyye søvn. Anonymous poster hash: 8a5c8...44b Er du en eldre dame............ Her er det frem med fotformskoa skjønner jeg Anonymous poster hash: 4e58d...36c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #35 Skrevet 30. august 2016 Blanding av kjønnshår og mose faktisk! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Trur jeg dævvær! 😂😂😂😂😂😂 Godt jeg var føre var. Gikk fra hårlengde midt ned på ryggen til skikkelig kortklipt forrige uke, håper jeg rakk det før mosen kom. Hilsen 78-modell 😄😄 (Fantastisk deilig forresten, med så kort hår altså. Men... må jo si det ligner mer på kjønnshår-/mose-blanding nå.... 😨 Shitt, bør jeg farge det tro?? Piffe opp litt... Aldri gjort det i hele mitt liv jeg.... og her snakker vi kommunefarga... 🙈) Anonymous poster hash: 94afd...9ee
Gjest Darwinia:-) Skrevet 31. august 2016 #36 Skrevet 31. august 2016 Shit pomfritt! Her er det bare å legge seg i treninga, skjønner jeg. Må jo venne meg til å like sviskejuice. Bare 4 år igjen til jeg er "eldre". Det gikk fortere enn jeg trodde😯
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #37 Skrevet 31. august 2016 Er inn med mose http://lindaslilleverden.no/mose-grafitti/ Anonymous poster hash: c84a0...89c
Gjest Skrevet 31. august 2016 #38 Skrevet 31. august 2016 Innlegg slettet grunnet dobbelpost. - Moderator K. Taylor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå