Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Ser de ikke selv at håret er tynt, tørt, brusete og begredelig? Ser ut som de har mose på hodet. Virkelig stygt. Puuuuh, utrolig godt å få ut. Anonymous poster hash: 8a5c8...44b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Kanskje de ikke gidder å bry seg med hva andre tenker om håret deres. Kanskje de liker mose. Kanskje det ER mose. Anonymous poster hash: 76b08...692
TPK Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Haha, ser for meg at du har gått og holdt dette inni deg i hele dag 😄 Godt å få det ut ja.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Er du så lite innsiktsfull at du ikke forstår at det er mange minstepensjonister som ikke har råd til å gjøre det de ønsker med håret sitt? At det er mange eldre som er i så dårlig form at bare det å komme seg ut av huset er en prestasjon, noe de ikke hadde greid hvis de skulle ordnet håret ordentlig. At en del eldre har begynnende demens og ser noe helt annet i speilet enn det du ser når du ser dem? At noen kanskje er i sorg over å ha mistet sin livsledsager gjennom et langt liv og ikke orker å bry seg med håret den dagen? At noen kanskje har gått gjennom lang tids sykdom og derfor ikke har hatt mulighet til å få ordnet håret? Eller at noen rett og slett ikke bryr seg så mye om hvordan de ser ut på håret? Og at det uansett ikke er din sak å bry deg om? Er du virkelig så skjør at du plages av andres utseende? I så fall så anbefaler jeg deg å få litt hjelp til å se hva som egentlig er viktig i ditt eget liv. For noe må være feil i ditt liv når du føler behov for å starte en egen tråd for å rakke ned på andre. Selv om du kanskje føler det slik, så blir du ikke høyere av å tråkke på andre... Anonymous poster hash: b320e...3bf
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Haha, ser for meg at du har gått og holdt dette inni deg i hele dag 😄 Godt å få det ut ja. Knis. Jeg har det. Klødde i fingra etter å dibbe på jobb men klarte å styre unna. Takk for medfølelsen. 😘 Anonymous poster hash: 8a5c8...44b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Kanskje de ikke gidder å bry seg med hva andre tenker om håret deres. Kanskje de liker mose. Kanskje det ER mose. Anonymous poster hash: 76b08...692 😂 Anonymous poster hash: 74477...f75
MammantilNurket Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 (endret) Ser de ikke selv at håret er tynt, tørt, brusete og begredelig? Ser ut som de har mose på hodet. Virkelig stygt. Puuuuh, utrolig godt å få ut. Anonymous poster hash: 8a5c8...44b Sikkert. Når jeg blir gammel skal jeg være hun gale, rare damen med laaaaaangt grått hår. Alle ungene i gaten, inkludert dine barnebarn, kommer til å være pissredde for meg 😂😂😂 Endret 30. august 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Er du så lite innsiktsfull at du ikke forstår at det er mange minstepensjonister som ikke har råd til å gjøre det de ønsker med håret sitt? At det er mange eldre som er i så dårlig form at bare det å komme seg ut av huset er en prestasjon, noe de ikke hadde greid hvis de skulle ordnet håret ordentlig. At en del eldre har begynnende demens og ser noe helt annet i speilet enn det du ser når du ser dem? At noen kanskje er i sorg over å ha mistet sin livsledsager gjennom et langt liv og ikke orker å bry seg med håret den dagen? At noen kanskje har gått gjennom lang tids sykdom og derfor ikke har hatt mulighet til å få ordnet håret? Eller at noen rett og slett ikke bryr seg så mye om hvordan de ser ut på håret? Og at det uansett ikke er din sak å bry deg om? Er du virkelig så skjør at du plages av andres utseende? I så fall så anbefaler jeg deg å få litt hjelp til å se hva som egentlig er viktig i ditt eget liv. For noe må være feil i ditt liv når du føler behov for å starte en egen tråd for å rakke ned på andre. Selv om du kanskje føler det slik, så blir du ikke høyere av å tråkke på andre... Anonymous poster hash: b320e...3bf Skrev jeg pensjonister? Eldre for meg er 40+. Godt mulig jeg trår noen på tærne nå, men det har jeg vel alt gjort med hi tror jeg. 😁 Og synes du legger veldig mye i innlegget mitt. Jeg synes mosehår ER stygt og vet om flere som har det. Ha ha et langt hår som ser ut som en blanding av bleket kjønnshår og mose, jeg hadde gjort de en tjeneste ved å gjøre de oppmerksom på hva de så sexy kaster over skuldrene. For all del, de må selvsagt suse rundt i sin egen verden med dette håret, og jeg må få synes det er stygt. Ok? Anonymous poster hash: 8a5c8...44b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #9 Skrevet 30. august 2016 Og eldre for meg er 60+ Anonymous poster hash: 682b4...f3e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #11 Skrevet 30. august 2016 Skrev jeg pensjonister? Eldre for meg er 40+. Godt mulig jeg trår noen på tærne nå, men det har jeg vel alt gjort med hi tror jeg. Og synes du legger veldig mye i innlegget mitt. Jeg synes mosehår ER stygt og vet om flere som har det. Ha ha et langt hår som ser ut som en blanding av bleket kjønnshår og mose, jeg hadde gjort de en tjeneste ved å gjøre de oppmerksom på hva de så sexy kaster over skuldrene. For all del, de må selvsagt suse rundt i sin egen verden med dette håret, og jeg må få synes det er stygt. Ok? Anonymous poster hash: 8a5c8...44b Du må gjerne mene hva du vil, men jo mer du skriver, jo mer forteller du om de du rakker ned på, og mindre og mindre om dem. Du må ikke ha ut av deg alt du tenker, det er faktisk til din fordel å ikke gjøre det når du har slike holdninger. Du ville gjort dem en tjeneste med å si fra? Noe sier meg at slike som deg ikke ville gjort det - og om du hadde gjort det så tror jeg ikke du ville greid å gjøre det på en ordentlig måte. 40 + er eldre? Anbefaler deg å ta en utskrift av det du har skrevet her, og så hente det frem igjen den dagen du selv fyller 41. Anonymous poster hash: b320e...3bf
Galskapens overhode Skrevet 30. august 2016 #12 Skrevet 30. august 2016 Aner ikke hva mose-hår er.. Ser for meg en noe vågal, knall grønn, kort, piggete sveis...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #13 Skrevet 30. august 2016 Du må gjerne mene hva du vil, men jo mer du skriver, jo mer forteller du om de du rakker ned på, og mindre og mindre om dem. Du må ikke ha ut av deg alt du tenker, det er faktisk til din fordel å ikke gjøre det når du har slike holdninger. Du ville gjort dem en tjeneste med å si fra? Noe sier meg at slike som deg ikke ville gjort det - og om du hadde gjort det så tror jeg ikke du ville greid å gjøre det på en ordentlig måte. 40 + er eldre? Anbefaler deg å ta en utskrift av det du har skrevet her, og så hente det frem igjen den dagen du selv fyller 41. Anonymous poster hash: b320e...3bf Jeg ER faktisk 42 år, og en eldre dame. Jeg er ikke ung lengre ihvertfall. 😊 Kjenner jeg ikke orker å diskutere frem og tilbake med deg. Mosehår er ut, det har vel aldri vært inn egentlig? Kanskje en kort periode der den kvinnelige hårmoten var preget av epakrøller og grorudpalmer. Over og ut. Må legge meg, eldre damer trenger myyyye søvn. 😊 Anonymous poster hash: 8a5c8...44b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #14 Skrevet 30. august 2016 Jeg ER faktisk 42 år, og en eldre dame. Jeg er ikke ung lengre ihvertfall. Kjenner jeg ikke orker å diskutere frem og tilbake med deg. Mosehår er ut, det har vel aldri vært inn egentlig? Kanskje en kort periode der den kvinnelige hårmoten var preget av epakrøller og grorudpalmer. Over og ut. Må legge meg, eldre damer trenger myyyye søvn. Anonymous poster hash: 8a5c8...44b Erru fra Særp? Epakrøller...tror jeg dævver! Tar med meg fyrstekaken og kamferdropsa mine til sengs. God natt Anonymous poster hash: 682b4...f3e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #15 Skrevet 30. august 2016 Erru fra Særp? Epakrøller...tror jeg dævver! Tar med meg fyrstekaken og kamferdropsa mine til sengs. God natt Anonymous poster hash: 682b4...f3e Vokst opp i Oslo. Var selv hissig på grorudpalma. Epakrøller turte jeg aldri ta da en venninne fikk svidd av alt håret, de ble faktisk litt moseaktig. Jeg venter på hjemmetjenesten slik at jeg får lagt meg. Har ikke sjans i havet til å få av disse støttestrømpene på egenhånd. Hi Anonymous poster hash: 8a5c8...44b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #16 Skrevet 30. august 2016 Vokst opp i Oslo. Var selv hissig på grorudpalma. Epakrøller turte jeg aldri ta da en venninne fikk svidd av alt håret, de ble faktisk litt moseaktig. Jeg venter på hjemmetjenesten slik at jeg får lagt meg. Har ikke sjans i havet til å få av disse støttestrømpene på egenhånd. Hi Anonymous poster hash: 8a5c8...44b Hvem hadde ikke den palma på hodet liksom? Men du, hjemmetjenesten skal vel gi deg noe fra dosetten også? Slik at du ikke får mareritt om det mosehåret? Anonymous poster hash: 682b4...f3e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #17 Skrevet 30. august 2016 Skrev jeg pensjonister? Eldre for meg er 40+. Godt mulig jeg trår noen på tærne nå, men det har jeg vel alt gjort med hi tror jeg. 😁 Og synes du legger veldig mye i innlegget mitt. Jeg synes mosehår ER stygt og vet om flere som har det. Ha ha et langt hår som ser ut som en blanding av bleket kjønnshår og mose, jeg hadde gjort de en tjeneste ved å gjøre de oppmerksom på hva de så sexy kaster over skuldrene. For all del, de må selvsagt suse rundt i sin egen verden med dette håret, og jeg må få synes det er stygt. Ok? Anonymous poster hash: 8a5c8...44b Du må virkelig jobbe med kunnskapsnivået ditt. Eldre er pr definisjon mennesker over 67 år. De er de yngre eldre. I andre land opererer de ofte med 65+. Hvis du faktisk ikke snakker om eldre mennesker så ikke bruk termen eldre. Da forstår jo ikke folk hva du mener. Anonymous poster hash: d27a4...a0c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #18 Skrevet 30. august 2016 Men yngre damer (altså de under 40) med langt hår som ser ut som mose er greit? Anonymous poster hash: 9450a...587
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #19 Skrevet 30. august 2016 Og der er grunnet til at damer på 40+ ofte klipper håret sitt. En del gjør det ikke selv om de har dårlig hårkvalitet og ser da ut som du Hi beskriver. Jeg har sett en del av de jeg også og det er virkelig ikke pent. Anonymous poster hash: ec5fe...fa7
Salomine Skrevet 30. august 2016 #20 Skrevet 30. august 2016 Nåja,mosehår finner man strengt tatt på damer i alle aldre. Både ekte og uekte mosehår. Syns man skal la folk ha mosen sin i fred.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #21 Skrevet 30. august 2016 Gamlinger på over 40 vet som regel forskjell på mose og lav. Det er sjelden jeg ser kvinner over 40 med mykt grønt hår. Anonymous poster hash: d2b1f...712
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #23 Skrevet 30. august 2016 Troll har selvsagt andre troll som venner. Ser lite mose, eller lav, på hodet til folk.. Anonymous poster hash: 486d3...867
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #24 Skrevet 30. august 2016 Alle vet jo at troll er mosegrodde. På seg selv kjenner man andre HI! Anonymous poster hash: 79887...9d7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #25 Skrevet 30. august 2016 Mose er utrolig digg å ta på, kunne godt tenke meg litt mosehår 😂 Anonymous poster hash: 11f24...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå