Gå til innhold

Mamma. Mamma. Mamma. Mamma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud noe og henge seg opp i ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en uke alene hjemme fikk ungene forbud mot å si mamma. En hel time var det ikke lov å si mamma en eneste gang.

Anonymous poster hash: fd70b...216

😂

Anonymous poster hash: 78faf...9c8

Skrevet

??

Anonymous poster hash: 8f275...e06

Skrevet

Hva mener du? Utveksle erfaring og litt oppgitthet, med glimt i øyet. Henger man seg opp da mener du??

Anonymous poster hash: 86aba...c43

Skrevet

Eldste min er 20 år og bor ikke hjemme lenger. Vi kommuniserer daglig på messanger. Uten unntak, starter en samtale slik: Han: Mamma

Jeg: ja. Først når dette ritualet er gjennomført, kan han fortelle /spørre om det han skal.

Det går med andre ord ikke over med det første 😉

Skrevet

Rull inn surleppen!

Anonymous poster hash: 9d19a...ee0

Skrevet

Jeg tror du har gått glipp av poenget 😂

Skrevet

SÅ gjenkjennbart! Datteren min kan si mamma flere ganger etter hverandre uten at hun vil fortelle noe mer. Selv om jeg viser henne at jeg er her og lytter. Får gnagsår i ørene av og til ja..

Skrevet

Eldste min er 20 år og bor ikke hjemme lenger. Vi kommuniserer daglig på messanger. Uten unntak, starter en samtale slik: Han: Mamma

Jeg: ja. Først når dette ritualet er gjennomført, kan han fortelle /spørre om det han skal.

Det går med andre ord ikke over med det første 😉

Ha ha! Å nei 😂

Skrevet

Etter en uke alene hjemme fikk ungene forbud mot å si mamma. En hel time var det ikke lov å si mamma en eneste gang.

Anonymous poster hash: fd70b...216

Det har vi også prøvd, men minste på 8 år klarte bare 5 min max.

Men så gjør han det samme med tante og mormor:-)

Anonymous poster hash: 814ff...c79

Skrevet

Mammamammamammamamma! Blir gal til tider her også. Ber de snakke litt mer til pappa, for han vil også ha oppmerksomhet😅

Hvorfor ALLTID mamma? Pappan får sitte helt i fred for mas dagen lang, eneste som må mase på han er meg

Anonymous poster hash: 96b60...c86

Skrevet

De tar igjen fra da de skulle lære å si "mamma" og vi satt og sa "maaammaaa", "kan du si mammaaa?" "mamma!"

Anonymous poster hash: 20644...d89

Skrevet

De tar igjen fra da de skulle lære å si "mamma" og vi satt og sa "maaammaaa", "kan du si mammaaa?" "mamma!"

Anonymous poster hash: 20644...d89

Haha! Ja, de tenker; bare vent du så skal du f€#%<> meg få høre mamma😂
Skrevet

Haha, her er det helt likt, men de er eksperter i og si mamma når jeg og pappa skal ha en samtale eller jeg er i tlf, da er det mamma mamma mamma, jeg sier vent litt da blir det værre, når jeg da spør hva er det, så får jeg til svar: ingenting skulle bare si jeg elsker deg!, går ikke annet og bli irritert da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...