Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 HVA er greia med å si mamma tusen ganger hver dag? Hvorfor må de starte hver eneste samtale med mamma? Jeg står jo rett ved siden av, og hvis jeg ikke svarer ja, fortsetter de med å si mamma. Mamma. Mamma. Å herregud, jeg blir gal! Bare snakk! Bare si det dere skal si! Gaaaah! Anonymous poster hash: 8f275...e06
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 HVA er greia med å si mamma tusen ganger hver dag? Hvorfor må de starte hver eneste samtale med mamma? Jeg står jo rett ved siden av, og hvis jeg ikke svarer ja, fortsetter de med å si mamma. Mamma. Mamma. Å herregud, jeg blir gal! Bare snakk! Bare si det dere skal si! Gaaaah! Anonymous poster hash: 8f275...e06 Husk hvor glad du ble første gangen de sa mamma😊 Anonymous poster hash: f4711...7e4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 HVA er greia med å si mamma tusen ganger hver dag? Hvorfor må de starte hver eneste samtale med mamma? Jeg står jo rett ved siden av, og hvis jeg ikke svarer ja, fortsetter de med å si mamma. Mamma. Mamma. Å herregud, jeg blir gal! Bare snakk! Bare si det dere skal si! Gaaaah! Anonymous poster hash: 8f275...e06 Kunne skrevet det innlegget, jeg blir gal av mammamammamamma hele dagen lang!!! Hver eneste setning!!! Hver eneste gang!!! Jeg har sakt akkurat det:" jeg står her, ikke si mamma, bare si det du skal si" Men det hjelper ikke.. Anonymous poster hash: 7ef6c...6f4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Husk hvor glad du ble første gangen de sa mamma Anonymous poster hash: f4711...7e4 Ja, det er sant. Men det blir litt som sjokoladekake. Det er veldig godt, men hvis man spiser det hele tiden, blir man litt kvalm. Og nå verker det i ørene etter tusen mamma. Mamma. Mamma. Mamma. Mamma. HI Anonymous poster hash: 8f275...e06
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Jeg skjønner deg. Vet man skal være glad for det, men av og til blir det mye. Har fem barn, og hver gang jeg har vært på do står velkomstkomiteen klar for å fortelle alt de har samlet opp de siste to minuttene. Hvert måltid føles som et jobbintervju, hvor alle snakker om ulike ting og utelukkende henvender seg til meg. Er jeg sliten nok blir jeg halvgal. Men jeg elsker dem alle, og vil nok savne denne tiden engang😅 Anonymous poster hash: e3546...2f4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Jeg skjønner deg. Vet man skal være glad for det, men av og til blir det mye. Har fem barn, og hver gang jeg har vært på do står velkomstkomiteen klar for å fortelle alt de har samlet opp de siste to minuttene. Hvert måltid føles som et jobbintervju, hvor alle snakker om ulike ting og utelukkende henvender seg til meg. Er jeg sliten nok blir jeg halvgal. Men jeg elsker dem alle, og vil nok savne denne tiden engang😅 Anonymous poster hash: e3546...2f4 Og, ja; hver setning startes med minst én "mamma...?". Anonymous poster hash: e3546...2f4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 Samma her! Skjønner ikke hvorfor man skal si mamma foran HVER setning. Blir gal! Anonymous poster hash: 9d19a...ee0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Så bra det ikke bare er meg som blir gal av det der... Så er det ikke bare "mamma", men "maammaaaaa?" Og da MÅ jeg svare ja, ellers fortsetter det bare... Anonymous poster hash: 639c7...d83
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #9 Skrevet 30. august 2016 HVA er greia med å si mamma tusen ganger hver dag? Hvorfor må de starte hver eneste samtale med mamma? Jeg står jo rett ved siden av, og hvis jeg ikke svarer ja, fortsetter de med å si mamma. Mamma. Mamma. Å herregud, jeg blir gal! Bare snakk! Bare si det dere skal si! Gaaaah! Anonymous poster hash: 8f275...e06 Jeg er så enig 😂😂😂 Anonymous poster hash: 23e21...c65
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2016 #10 Skrevet 30. august 2016 Haha, så herlig gjenkjennelig! Og har dere lagt merke til at det samme ikke gjelder for pappa? Der starter de på det de skal si med det samme. Hvorfor?
Kanutten83 Skrevet 30. august 2016 #11 Skrevet 30. august 2016 Haha, kjenner meg godt igjen altså Her trenger ikke ungene å skulle ha noe å fortelle meg engang for å si mamma Ungen: "Mamma?" Jeg: "Ja, hva er det?" Ungen: "Nei, jeg skulle bare si mamma" Og sånn kan de holde på... Skjer aldri med pappaen Men som en sier, en dag vil jeg mest sannsynlig savne denne tiden
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #12 Skrevet 30. august 2016 Her har minste nylig begynt å rope maaaaamma klart og tydelig og jeg synes det er så koselig jeg. Blir sikkert lei etterhvert. 🙊 Anonymous poster hash: 2c2e2...c96
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #13 Skrevet 30. august 2016 Haha, så herlig gjenkjennelig! Og har dere lagt merke til at det samme ikke gjelder for pappa? Der starter de på det de skal si med det samme. Hvorfor? Jepp. Selv mannen blir stresset av mamma-tourettes en her i huset. Han skulle bare visst hvor billig han slipper unna😋 Anonymous poster hash: e3546...2f4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #14 Skrevet 30. august 2016 Her går det i:"Mamma?"- Ja"Mamma?"-Ja, hva er det?"Mamma?"- Ja"Mamma?"- Ja, kan du si hva det er?"Mamma?"- Jaaaaaaa"Mamma"- Nå er jeg ferdig å høre "mamma", si hva det er."Ingenting"Han er snart 3 år. Anonymous poster hash: f3c0e...ab4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #15 Skrevet 30. august 2016 Her er det: Mamma? Ja? Mamma? Ja? jeg skal si deg noe. Ja, hva da? Mamma? JAAAA! Si det da!!😂 Anonymous poster hash: d0b6a...9d3
Marriet Skrevet 30. august 2016 #16 Skrevet 30. august 2016 Jeg har riktig nok bare en som kaller meg mamma, men han snakker til gjengjeld på denne måten; "Mamma, kan du sende meg smøret, mamma" "Mamma, jeg vil ut å leke, mamma" "Mamma, natta, mamma" Dere skjønner greia. Dobbel dose 😂
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #17 Skrevet 30. august 2016 Hahahaha! Jeg ler meg skakk! Så herlig at det ikke bare er meg. HI Anonymous poster hash: 8f275...e06
skinnfilla Skrevet 30. august 2016 #18 Skrevet 30. august 2016 😂😂 jaa! Og slageren : Mamma! Maaaaammmmmaaaaa?! ( har gjemt meg på do 5 min i fred) Pappa? Ja? Hvor er mamma? 😂 Eller : mamma? Kanjeg si deg noe ? Eh, ja? ( har man noe valg,egentlig?) Atte, du vet bla bla bla bla? Mamma,men vet du atte bla Nja bla? Ja, hva med det? Ingenting🙄 Gjerne med tre som står i kø for å fortelle ....ingenting! Og det verste er jo at jeg har en baby på 9 mnd og der er det jeg som kverner! Mamma? Kan du si mamma?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #19 Skrevet 30. august 2016 Samme her! Har tre barn og hver sening starter med "mamma". Selv om jeg står/sitter rett ved siden av. Anonymous poster hash: 85f0e...0f9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #20 Skrevet 30. august 2016 Etter en uke alene hjemme fikk ungene forbud mot å si mamma. En hel time var det ikke lov å si mamma en eneste gang. Anonymous poster hash: fd70b...216
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #21 Skrevet 30. august 2016 Her går det i: "Mamma?" - Ja "Mamma?" -Ja, hva er det? "Mamma?" - Ja "Mamma?" - Ja, kan du si hva det er? "Mamma?" - Jaaaaaaa "Mamma" - Nå er jeg ferdig å høre "mamma", si hva det er. "Ingenting" Han er snart 3 år. Anonymous poster hash: f3c0e...ab4 Haha, samme her😂 Anonymous poster hash: bd9a3...07a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #22 Skrevet 30. august 2016 "Mamma", verdens vakreste ord, men herregud så sprø man kan bli av det samme ordet! 😂😂 Jeg har 4 barn og jeg tror det skal rakne for meg innimellom! -Mamma! -Ja? -Mammmmaaaa!? -JA! -MAAAMMMMMAAAA!!? -JAAA! HVA ER DET!!?? (Inni meg roper jeg; "JA! Se til h%€ete å si det du har å si!"😂😂) Jeg er veldig glad det ikke bare er her det er sånn Anonymous poster hash: e3f5f...4a8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #23 Skrevet 30. august 2016 Åh, dette var i grunnen godt å lese. Mine to jenter på 7 og 10 er inne i en ekstrem mamma-periode. Jeg hører mamma, mamma, mamma HELE tiden. -Datteren roper (jeg er tross alt i andre enden av huset): Mamma, kan du hjelpe meg? -Jeg; hvorfor ikke spørre pappa, han sitter jo der rett ved siden av deg? -Datteren: Åja (og spør faren). To minutter etterpå (max) er det på'an igjen... Anonymous poster hash: c5bfe...8d0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #24 Skrevet 30. august 2016 Åh, dette var i grunnen godt å lese. Mine to jenter på 7 og 10 er inne i en ekstrem mamma-periode. Jeg hører mamma, mamma, mamma HELE tiden. -Datteren roper (jeg er tross alt i andre enden av huset): Mamma, kan du hjelpe meg? -Jeg; hvorfor ikke spørre pappa, han sitter jo der rett ved siden av deg? -Datteren: Åja (og spør faren). To minutter etterpå (max) er det på'an igjen... Anonymous poster hash: c5bfe...8d0 Aaah, samme her! Til og med når pappaen og ungen holder på med noe sammen, så roper hun på meg om hun behøver noe. Anonymous poster hash: 9d19a...ee0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #25 Skrevet 30. august 2016 Jeg er fembarnsmoren som svarte lenger opp. Vi har åpen stue-kjøkkenløsning, og selv når pappa'n sitter i stua og surfer på mobilen og jeg sloss med skittentøy i kjelleren roper de: mammaaaa! Jeg er sulten, mamma! Kan jeg få en brøøødskive, maammaaaaa?🙄😝 Anonymous poster hash: e3546...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå