Gå til innhold

Barnehagen har null kontroll!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Men det er nå litt rart at de passer så dårlig på at de ikke får med seg at et barn går... barnet kunne jo like gjerne ha forsvunnet med en fremmed uten at de hadde sett det.

 

Anonymous poster hash: 652d2...e95

Hvis du ikke kan leve med at de i barnehagen ikke har øyne på ungen din 100% av tiden, så må du være hjemme med ungen selv.

 

 

Anonymous poster hash: 76b4a...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke kan leve med at de i barnehagen ikke har øyne på ungen din 100% av tiden, så må du være hjemme med ungen selv.

 

 

Anonymous poster hash: 76b4a...305

 

Nei det må jeg ikke, for i vår bhg passer de på barna.

 

Anonymous poster hash: 652d2...e95

Skrevet

 

Nei det må jeg ikke, for i vår bhg passer de på barna.

 

Anonymous poster hash: 652d2...e95

Var du som skrev at de "passer så dårlig på at de ikke får med seg når barn går".

 

Hvis du føler de passer godt på barna, hva er da problemet?

 

Anonymous poster hash: 76b4a...305

Skrevet

 

Nei det må jeg ikke, for i vår bhg passer de på barna.

 

Anonymous poster hash: 652d2...e95

Sorry, forveksla deg med hi. Hvis HUN ikke kan leve med at de ansatte ikke har øyne på ungen hennes 100% av tiden, så får hun passe på ungen selv.

 

 

Anonymous poster hash: 76b4a...305

Skrevet

Var du som skrev at de "passer så dårlig på at de ikke får med seg når barn går".

 

Hvis du føler de passer godt på barna, hva er da problemet?

 

Anonymous poster hash: 76b4a...305

 

Jeg snakker jo om det HI forteller om, ikke vår barnehage, den fungerer aldeles utmerket.

 

Jeg mener ikke at de skal se på hvert enkelt barn 100% av tiden, men at de har et øye med porten og at ikke hvem som helst bare kan valse inn og ta med seg et barn må man jo kunne forvente.

 

Anonymous poster hash: 652d2...e95

Skrevet

Sorry, forveksla deg med hi. Hvis HUN ikke kan leve med at de ansatte ikke har øyne på ungen hennes 100% av tiden, så får hun passe på ungen selv.Anonymous poster hash: 76b4a...305

Ja, har hatt barnet hjemme nesten to år, så er uvant dette...

 

Anonymous poster hash: 322b9...dbb

Skrevet

Her er det vel strengt tatt du som har feilet. Er dette en veldig stor barnehage?

Skrevet

Sjekker dere ungene ut på en PC??

 

 

Anonymous poster hash: 2b2cd...d64

Skrevet

Du som tabbet deg ut og som bør legge deg paddeflat.

Tenk hvor ille de minuttene var for de ansatte som ikke fant barnet ditt??!!!

Skrevet

Hvor lenge var du i barnehagen uten å se voksen?

 

Anonymous poster hash: cae3d...3d8

Skrevet

Sjekker dere ungene ut på en PC??

 

 

Anonymous poster hash: 2b2cd...d64

Ja? Helt normalt i alle espira barnehager i hvert fall... Det henger en skjerm i garderoben hvor vi både sjekker inn og ut barnet med en kode...

 

Anonymous poster hash: 3a61a...7c1

Skrevet

Jeg bor på et lite sted og barnehagen har full kontroll, dett kunne aldri hendt her. Virker litt skummelt når hvem som helst kan komme å plukke med seg et barn og barnehagen ikke oppdager at barnet er borte. Tenk om en med skumle hensikter tar med seg en unge.



Anonymous poster hash: 22245...f41
Skrevet

Ok, ok. Tar en melding. Skulle vært mer nøye med å forsikre meg. Heretter skal pappa fortsette å hente. Er ikke inne i rutinen.

 

Anonymous poster hash: 322b9...dbb

Inne i rutinen ?! Altså ?! Tror pappaen skal hente ja

 

Anonymous poster hash: 81770...f13

Skrevet

HI har sikkert tatt poenget, men hun sier at barna var alene, og at hun ikke fant personalet. Da er faktisk spørsmålet mitt, Hvor lenge var hun der?

Jeg er kjempe treg i hente situasjonen og kan bruke 10,15 og 20 min hadde jeg ikke sett personale på den tiden hadde jeg reagert.

Men er hun en rask person som bruker 4 min så er det greit.

 

Anonymous poster hash: cae3d...3d8

Skrevet

normalt og si fra da, så er er det du som har gjort en klipp

Skrevet

Selvfølgelig burde Hi sagt i fra at barnet ble hentet, men at noen barnehagen ikke kjenner kan hente barnet og spasere ut porten uten spørsmål er hårreisende.

Jeg har ikke opplevd en barnehage der det går og gutten min har byttet 2 ganger grunnet flytting. I tilegg har jeg hentet en vennines barn der mor ble ringt, mens jeg hentet fordi tidligvakt hadde glemt å si fra til senvakt.

Vi får tlf hvis vi glemmer å si i fra at bestemor henter selv om hun er ført opp på listen over folk so. Kan hente.

 

Hade jeg vært hi hadde jeg testet barnehage med å sende envennine neste gang.

 

Anonymous poster hash: 7fbaa...df4

Skrevet

Selvfølgelig burde Hi sagt i fra at barnet ble hentet, men at noen barnehagen ikke kjenner kan hente barnet og spasere ut porten uten spørsmål er hårreisende.

Jeg har ikke opplevd en barnehage der det går og gutten min har byttet 2 ganger grunnet flytting. I tilegg har jeg hentet en vennines barn der mor ble ringt, mens jeg hentet fordi tidligvakt hadde glemt å si fra til senvakt.

Vi får tlf hvis vi glemmer å si i fra at bestemor henter selv om hun er ført opp på listen over folk so. Kan hente.

 

Hade jeg vært hi hadde jeg testet barnehage med å sende envennine neste gang.

 

Anonymous poster hash: 7fbaa...df4

Enig! Jeg har skrevet hvem som kan hente uten at jeg gir beskjed i forkant. Det er meg og mannen. Er det andre som henter må jeg gi beskjed til personalet i forkant. Jeg ble faktisk litt betenkt når jeg leste denne tråden igår så jeg snakket med ped.leder på min sønn sin avdeling om det idag. Han byttet avdeling nå. Snakket med henne bare for å forsikre meg om at de praktiserer på samme måte som den andr avdelingen. I mitt tilfelle er det faktisk en mulighet for at feil person kan finne på å hente barnet mitt og det må for all del ikke skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...