Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 I dag ringte barnehagen mannen min for å spørre om han hadde hentet barnet. Han henter vanligvis hver dag men i dag hentet jeg. Ingen voksne tilstede som tilhører vår avdeling. barna var ute. Pcen funket ikke så fikk ikke sjekket ut barnet. Mannen min fikk sjokk. Han visste ikke om jeg hadde vært der eller ikke, og lurte på om barnet var borte! Jeg er litt satt ut, og lurer på hva som kan skje der. Det var voksne til stede som jeg trodde hadde kontrollen, men der tok jeg feil gitt. Bytte barnehage eller må man regne med sånt? Anonymous poster hash: 322b9...dbb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Sa du i fra til en voksen på avdelingen at du tok med deg barnet, da? Anonymous poster hash: 79566...929
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Du hentet barnet uten å gi beskjed til de ansatte..? Anonymous poster hash: 67938...743
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Her er det jo du som har tullet. Du har jo ikke sagt ifra at du hentet barnet. Samtidig så burde de alltid ha en fra den avdelingen ute, så det bør dere ta opp med de. Man skal selvsagt ikke regne med sånt! men som sagt, du har jo ikke sagt ifra til noen.. Anonymous poster hash: fc339...632
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Sa du i fra til en voksen på avdelingen at du tok med deg barnet, da? Anonymous poster hash: 79566...929 Nei, som sagt var det ingen tilstede. Vi sa hadet til andre voksne, så regnet med at de fikk det med seg. Anonymous poster hash: 322b9...dbb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 I dag ringte barnehagen mannen min for å spørre om han hadde hentet barnet. Han henter vanligvis hver dag men i dag hentet jeg. Ingen voksne tilstede som tilhører vår avdeling. barna var ute. Pcen funket ikke så fikk ikke sjekket ut barnet. Mannen min fikk sjokk. Han visste ikke om jeg hadde vært der eller ikke, og lurte på om barnet var borte! Jeg er litt satt ut, og lurer på hva som kan skje der. Det var voksne til stede som jeg trodde hadde kontrollen, men der tok jeg feil gitt. Bytte barnehage eller må man regne med sånt? Anonymous poster hash: 322b9...dbb Hvis pc'en ikke virket, så skulle du sagt i fra til en voksen. Ikke bare regne med at de ser at dere går. Litt ansvar får du ta selv, man henter ikke barnet uten å si i fra. Anonymous poster hash: 0f3f9...8fa
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 Nei, som sagt var det ingen tilstede. Vi sa hadet til andre voksne, så regnet med at de fikk det med seg. Anonymous poster hash: 322b9...dbb Men du kan jo ikke regne med det, du skulle forsikret deg om det Anonymous poster hash: 0f3f9...8fa
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #8 Skrevet 29. august 2016 Nei, som sagt var det ingen tilstede. Vi sa hadet til andre voksne, så regnet med at de fikk det med seg. Anonymous poster hash: 322b9...dbb Det er jo du som er ute av kontroll. Man tar aldri ungen med seg uten å gi beskjed til en av de voksne som har ansvar for barnet ditt. Anonymous poster hash: 67938...743
SuperFries Skrevet 29. august 2016 #9 Skrevet 29. august 2016 Dette er da virkelig din egen feil. Sier du ikke ifra, er det ikke rart de ringer din mann bekymret. Syns det høres ut som en ansvarlig barnehage, jeg. Et barn er borte. De har ikke fått beskjed at barnet er hentet. De ringer den voksne som bruker å hente. De er ansvarlige, du er uansvarlig.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #10 Skrevet 29. august 2016 Jaja, da får vi være mer nøye på det heretter. Anonymous poster hash: 322b9...dbb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #11 Skrevet 29. august 2016 Her er det du som har feilet. Du må jo si hade til de ansatte på ditt barn sin avdeling Anonymous poster hash: 64a8c...6c9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #12 Skrevet 29. august 2016 Jaja, da får vi være mer nøye på det heretter. Anonymous poster hash: 322b9...dbb Ja, det må dere. Det er helt usedvanlig dårlig oppførsel. Anonymous poster hash: 67938...743
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #13 Skrevet 29. august 2016 Hæ?? Snakker du ikke med de ansatte om hvordan dagen har vært når du henter? Uansett så må du jo gi beskjed om at du tar med barnet hjem?? Her er det du som er ute og sykler... Synes synd på de ansatte. Anonymous poster hash: 31fae...b51
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #14 Skrevet 29. august 2016 Jaja, da får vi være mer nøye på det heretter. Anonymous poster hash: 322b9...dbb Jaja............... Først på krigstien å lurer på om du skal bytte barnehage, men når du får beskjed om at det er din egen feil, så er det bare jaja. Du burde virkelig beklage til de ansatte i morgen. Anonymous poster hash: 0f3f9...8fa
sug lut Skrevet 29. august 2016 #15 Skrevet 29. august 2016 Du "regnet med" at de fikk med seg at du tok med deg ungen? Du må da virkelig ta deg sammen, og ikke klage på barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #16 Skrevet 29. august 2016 Tenk den redselen de følte da de ikke fant barnet ditt??? Du er jo totalt ute å kjører! Anonymous poster hash: 552e4...f47
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #17 Skrevet 29. august 2016 At det ikke var voksne fra avdelingen akkurat da du var der betyr ingenting. Kanskje tidligvakt hadde gått hjem, Mellomvakt hjalp noen på do og senvakt hentet en spade i lekeskuret? DU må finne en voksen, eventuelt gi heskjed til en annen ansatt at de må gi beskjed til avdelingen. At du sier hadet betyr nada, de andre gikk vel ut fra at du hadde gitt beskjed, for hvem henter vel ungen uten å gi beskjed. Djaijses Anonymous poster hash: cfb51...73a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #18 Skrevet 29. august 2016 Ok, ok. Tar en melding. Skulle vært mer nøye med å forsikre meg. Heretter skal pappa fortsette å hente. Er ikke inne i rutinen. Anonymous poster hash: 322b9...dbb
Frøken_fjong Skrevet 29. august 2016 #19 Skrevet 29. august 2016 Hjelper ikke å bytte bhg når det er du som er problemet 👎🏻 du burde beklage til bhg.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #20 Skrevet 29. august 2016 Støtter alle de andre her. Du er heeelt ute - bhg har jo FULL kontroll som ringer og sjekker... Anonymous poster hash: eac0e...476
Hellejenta Skrevet 29. august 2016 #21 Skrevet 29. august 2016 Her er det du som har feilet. Du må jo si hade til de ansatte på ditt barn sin avdeling Anonymous poster hash: 64a8c...6c9 Eller spørre om den som var ute fra den andre avdelinga si ifra til en på ditt barns avdeling .
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #22 Skrevet 29. august 2016 Oi, nå ble jeg litt overrasket. I vår bhg er det slett ikke alltid det er noen fra alle avdelingene ute, og da går vi ikke og leter dem opp for å si fra at vi henter. Vi sier hadet til de som er der, og de krysser barnet av lista. Aldri vært noe problem, og de har aldri gitt inntrykk av å forvente noe mer av oss. Tvert imot stod det faktisk som et punkt i velkomstbrevet vi fikk da han startet: "Si tydelig hadet når dere går, slik at vi vet at barnet er hentet." Anonymous poster hash: 652d2...e95
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #23 Skrevet 29. august 2016 Ja, jeg er nå ikke vant til dette. Barnet har nettopp begynt nå i august og jeg har ikke hentet før, så jeg kunne nok vært mer påpasselig. Pappa som henter hver dag ellers, men ikke i dag Pga overtid. Jeg skal si beklager i morgen når jeg leverer. Anonymous poster hash: 322b9...dbb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #24 Skrevet 29. august 2016 Men det er nå litt rart at de passer så dårlig på at de ikke får med seg at et barn går... barnet kunne jo like gjerne ha forsvunnet med en fremmed uten at de hadde sett det. Anonymous poster hash: 652d2...e95
Hellejenta Skrevet 29. august 2016 #25 Skrevet 29. august 2016 Men det er nå litt rart at de passer så dårlig på at de ikke får med seg at et barn går... barnet kunne jo like gjerne ha forsvunnet med en fremmed uten at de hadde sett det. Anonymous poster hash: 652d2...e95 Ikke nødvendigvis , den ansatte kunne kjent igjen mora , men trodd at hun har sagt ifra til de voksne på den avdelinga går på og derfor ikke sagt d videre . Hadde det kommet en fremmed person så ville sikkert den ansatte reagert .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå