februarprins2013 Skrevet 29. august 2016 #26 Skrevet 29. august 2016 2 knekkebrød med leveripostei med rødbeter og sur augurk grovt horn, go morgen zero brokoli og en og halv kjøttkake og litt saus
Ophiophagus Hannah Skrevet 29. august 2016 #27 Skrevet 29. august 2016 Frokost: to brødskiver med blåbærsyltetøy. Lunsj: rundstykke og atter en gang blåbærsyltetøy. Så fire knekkebrød med ost, en pære og noe kjøttboller i tomatsaus og ris. Middag: risengrynsgrøt. Er normalt slank, men mulig jeg har høy forbrenning. Vekta er stabil på 55 kilo, men tror kanskje jeg egentlig spiser litt mye...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #28 Skrevet 29. august 2016 3 marokkanske potatoe patties, agurk og salt, og noen mariekjeks. Anonymous poster hash: c6967...3b2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #29 Skrevet 29. august 2016 5 Freia coockieglede med sjokoladefyll og 1 boks pepsi max 🙈 Anonymous poster hash: 09fe1...d71
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #30 Skrevet 29. august 2016 Ønsker å gå ned noen få kilo og starter på ny frisk. Trener 3-4 ganger i uka og er ofte på fjelltur menå det blir noe sjokolade på kvelden og vin i helgene Etter fylte 40 har de siste kiloene limt seg fast... Min frokost kl 8.30 bestod av ca 1/4 boks mager Cottage cheese med en kopp blåbær. Lunsj kl 11.30. Salat av ruccula, tomat,paprika, agurk, sukkererter, noen få treninger fetaost, et egg og litt olivenolje .. Anonymous poster hash: 1cc99...ba7 Frokost: Liten muffins og en kaffe på flyplassen Lunsj: Liten pizzabolle fra rema Middag: Litt fullkornspasta med en liten pølsebit og fersk gulrot. Drukket sukkerfri saft og to små kopper kaffe. Jeg er da ikke hjemme... Anonymous poster hash: 4878f...a3a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #31 Skrevet 29. august 2016 En skive med ost, en skive med salami. En kjeks. Litt nøtter. Anonymous poster hash: 68a54...cd8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #32 Skrevet 29. august 2016 Frokost- 0,0% yoplait yoghurt med havregryn, blåbær og noen druer i Lunsj- raidet kjøkkenet etter snoprester etter helga, det ble en håndfull tøffel sticks, litt melkesjokolade, en japp og et kinderegg Mellommåltid- en pizzabolle Middag- en halv potet, 1,5 seibiff (sånne firkanta fra frysedisken), råkost og litt smeltet smør Blir vel en boks cola zero til kvelden Anonymous poster hash: 23bca...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå