Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #26 Skrevet 28. august 2016 En ting som virkelig er teit er at voksne damer (for jeg regner med de fleste her inne er over 18..) synker ned på et slikt nivå som i denne tråden! Jeg er lærer på barneskole og lurer ikke lenger på hvorfor mobbeproblematikken blant barn er så stor! Anonymous poster hash: 99be1...f4a Denne dama lever av å provosere, det er i stor grad det bloggen handler om. Hun vinklet det slik med vilje, det er sånn hun tjener penger. Nå skal hun på tv igjen også, i et humoristisk vinklet program hvor hun skal være seg selv, men spille "dum og deilig" så folk kan le av henne Jeg tror hun er mer beregnende enn hun får kreditt for, hun drar imaget sitt for det det er verdt, og tjener penger på det Anonymous poster hash: 8ad24...e1a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #27 Skrevet 28. august 2016 Denne dama lever av å provosere, det er i stor grad det bloggen handler om. Hun vinklet det slik med vilje, det er sånn hun tjener penger. Nå skal hun på tv igjen også, i et humoristisk vinklet program hvor hun skal være seg selv, men spille "dum og deilig" så folk kan le av henne Jeg tror hun er mer beregnende enn hun får kreditt for, hun drar imaget sitt for det det er verdt, og tjener penger på det Anonymous poster hash: 8ad24...e1a Gleder meg til å se. Hun virket jo ikke særlig lur på unge mødre.. Eller charterfeber. Anonymous poster hash: 7535c...6a0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #29 Skrevet 28. august 2016 Skjønner ikke problemet. Det er hennes barn. Slutt å bry deg om valg andre tar på vegne av sine unger! Barnet er først og fremst sin egen person; og når man stikker hull i ørene på så små unger, gjør man irreversible endringer på kroppen deres. Det er ikke rett. Anonymous poster hash: 7b129...f2f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #31 Skrevet 28. august 2016 Teit. Og bare tull at ungen har mast siden hun var 1.5 år. Dette er kun egoistisk av mor! Anonymous poster hash: 919ba...4dc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #32 Skrevet 28. august 2016 Hva annet kan man vente av mediahorer? Herlig å kalle andre horer... Anonymous poster hash: e7c64...c1c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #33 Skrevet 28. august 2016 Hehe...hvis en 2-åring klarer å mase seg til øredobber - blir nok tenårene fine. Piercing i navlen som 10. Silikon som 16. Restylane som 17 og neseoperasjon som 18. Nesten som mora selv det da... Anonymous poster hash: d3dd2...375
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #34 Skrevet 28. august 2016 Herlig å kalle andre horer... Anonymous poster hash: e7c64...c1c Det er en vesentlig forskjell på hore og mediahore, da. Anonymous poster hash: d3dd2...375
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #35 Skrevet 28. august 2016 Jaha, jeg har en treåring, og hun har helt reelt ønske om en ponni. Og en enhjørning og å ha langt rosa hår.... Det hadde jo sånn sett ikke vært en stor sak å la henne farge håret rosa, det vokser jo ut igjen... 😆 Eller er det min jobb og være voksen, og sette fornuftige grenser samme hvor mye barnet vil? Anonymous poster hash: 84ee9...2d8 Så kjip du er som ikke kjøper en enhjørning. Ligger sikkert hunder av de på finn. Anonymous poster hash: 88665...292
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #36 Skrevet 28. august 2016 Folk får gjøre som de vil, noen krise er det jo ikke. Det går vel som regel bra og de aller fleste vil jo ha hull i ørene. Jeg har ei som er 2 år nå som faktisk ganske lenge har beundret mine øredobber og gjerne vil ha det selv også, men jeg synes hun kan vente noen år til. Eldste jenta mi er 9 år og takk og pris at jeg ikke har tatt hull i øra Hemnes da hun var lita og ikke kunne si sin mening, hun er nemlig fast bestemt på at sånt vil hun IKKE ha!!! Anonymous poster hash: 41a64...919
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #37 Skrevet 28. august 2016 Sønnen min på 8 år vil ha ekte tatovering. Har hatt ønske om det i 2 år nå. Han får falske tatoveringer som går av i vann. Datteren min er kun noen uker gammel, men om hun starter å mase om hull i ørene som 1-2 åring, får hun sånne øredobber til å klistre på. Anonymous poster hash: 78aed...396
Musemora Skrevet 28. august 2016 #38 Skrevet 28. august 2016 Sønnen min på 8 år vil ha ekte tatovering. Har hatt ønske om det i 2 år nå. Han får falske tatoveringer som går av i vann. Datteren min er kun noen uker gammel, men om hun starter å mase om hull i ørene som 1-2 åring, får hun sånne øredobber til å klistre på. Anonymous poster hash: 78aed...396 Får han ikke tattis altså? Jøsses, du er streng😉😉
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #40 Skrevet 28. august 2016 Mine hadde ikke fått hull i øret så tidlig, rett og slett fordi jeg ikke synes det er noe pent. Men hva hun gjør er jo helt opp til henne (og faren) siden det er de som bestemmer over dette barnet. Det er like vanlig som uvanlig i verden å ta hull i ørene på babyer og små piker, så det er da ikke noe vi andre skal legge oss opp i. Om mor hadde syntes dette var galt, hadde hun nok klart å stå imot 2 åringen tenker jeg. Siden mor liker det, er det da ikke noe å styre med ? Anonymous poster hash: 2d1f5...ec4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #41 Skrevet 28. august 2016 Herlig å kalle andre horer... Anonymous poster hash: e7c64...c1c Forskjell på hore og mediehore. Anonymous poster hash: 4d2e3...237
Hjertefru Skrevet 28. august 2016 #42 Skrevet 28. august 2016 Teit å si at barnet har mast siden 18 mndr. Ellers synes jeg ikke dette er så gale. Det er mange andre valg foreldre kan ta på vegne av sine barn som kan få mye verre konsekvenser enn dette. Greier ikke å så noen negative konsekvenser i det hele tatt, for å være ærlig.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #43 Skrevet 28. august 2016 Helt greit. Anonymous poster hash: 4b75c...6ec
februarprins2013 Skrevet 28. august 2016 #44 Skrevet 28. august 2016 helt greit,så lenge de ikke er under 2 synes jeg, og dette barnet er snart 3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #45 Skrevet 28. august 2016 Disser dere mødrene fra Kenya når barna deres (gutter som jenter) går med svære ringer i ørene? Det tror jeg ikke. Jeg ville ikke gjort det selv på min datter, men na nå folk gjøre som de vil uten at de skal få dedikert en tråd om det. Det er antakeligvis akkurat det hun er ute etter. Jeg er ikke en stor bloggleser annet enn Pappahjerte og Konatil, så jeg er usikker på hvem dette er snakk om. Men det er mange som gjør det. Går dere opp til mødre på kjøpesenteret og konfronterer dem om deres datter på 1-3 år har hull i ørene? Anonymous poster hash: e7f1e...f10
sug lut Skrevet 28. august 2016 #46 Skrevet 28. august 2016 (endret) Herlig å kalle andre horer... Anonymous poster hash: e7c64...c1c Skal vi se - villig til å dele sitt private med hvem som helst for penger? Jepp, hore. Endret 28. august 2016 av sug lut
Gjest Skrevet 28. august 2016 #47 Skrevet 28. august 2016 Innlegg slettet grunnet spekulasjoner og rykter, siden dette ikke er tillatt ved vårt forum! - Moderator K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #48 Skrevet 28. august 2016 Disser dere mødrene fra Kenya når barna deres (gutter som jenter) går med svære ringer i ørene? Det tror jeg ikke. Jeg ville ikke gjort det selv på min datter, men na nå folk gjøre som de vil uten at de skal få dedikert en tråd om det. Det er antakeligvis akkurat det hun er ute etter. Jeg er ikke en stor bloggleser annet enn Pappahjerte og Konatil, så jeg er usikker på hvem dette er snakk om. Men det er mange som gjør det. Går dere opp til mødre på kjøpesenteret og konfronterer dem om deres datter på 1-3 år har hull i ørene? Anonymous poster hash: e7f1e...f10 Kan fortsatt velge å heve øyebrynet over urgamle tradisjoner i dypeste Afrika, som bunner i kunnskapsløshet og overtro, ja. Anonymous poster hash: ac68d...954
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #49 Skrevet 28. august 2016 Kan fortsatt velge å heve øyebrynet over urgamle tradisjoner i dypeste Afrika, som bunner i kunnskapsløshet og overtro, ja. Anonymous poster hash: ac68d...954 s Er hull i ørene på barn en urgammel tradisjon fra det dype Afrika? Tror heller jeg hever litt på øyebrynet av litt god gammeldags uvitenhet... Anonymous poster hash: a9556...6d8
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #50 Skrevet 28. august 2016 Disser dere mødrene fra Kenya når barna deres (gutter som jenter) går med svære ringer i ørene? Det tror jeg ikke. Jeg ville ikke gjort det selv på min datter, men na nå folk gjøre som de vil uten at de skal få dedikert en tråd om det. Det er antakeligvis akkurat det hun er ute etter. Jeg er ikke en stor bloggleser annet enn Pappahjerte og Konatil, så jeg er usikker på hvem dette er snakk om. Men det er mange som gjør det. Går dere opp til mødre på kjøpesenteret og konfronterer dem om deres datter på 1-3 år har hull i ørene? Anonymous poster hash: e7f1e...f10 Disser ingen, uansett. Men jeg ser ingen god grunn til at vi skal herme etter tradisjoner fra Afrika uansett. Vi vet godt risikoen for allergi, infeksjoner osv og kan støtte oss til den kunnskapen når vi tar valg for våre barn. Masai-mødrene tar andre valg. Noen bedre, noen dårligere... Anonymous poster hash: 7b129...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå