Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Tatt hull i ørene på sin 2 år gamle datter fordi hun har mast om det siden hun var 1,5 år. Greit eller teit? Anonymous poster hash: 7535c...6a0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Teit! Anonymous poster hash: c802c...833
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 Helt greit Anonymous poster hash: 8c701...f82
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #5 Skrevet 28. august 2016 Helt ok. Anonymous poster hash: 4d2e3...237
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #6 Skrevet 28. august 2016 Greit. Men tviler på at ungen har mast om det. Dårlig unnskyldning. Anonymous poster hash: 88665...292
Gjest Antarctica Skrevet 28. august 2016 #7 Skrevet 28. august 2016 Teit. Og nekter å tro at barnet selv har kommet med denne ideen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #8 Skrevet 28. august 2016 Ja særlig om barnet har ønsket dette siden 18 mnd! Hahaha Anonymous poster hash: 856ca...c9c
Gjest Muji81 Skrevet 28. august 2016 #9 Skrevet 28. august 2016 Hehe...hvis en 2-åring klarer å mase seg til øredobber - blir nok tenårene fine. Piercing i navlen som 10. Silikon som 16. Restylane som 17 og neseoperasjon som 18.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #10 Skrevet 28. august 2016 Ungen har mast om det siden hun var 1,5? Herregud jeg får tic's i øyet.. Anonymous poster hash: 18137...775
MammantilNurket Skrevet 28. august 2016 #12 Skrevet 28. august 2016 Herregud ... er det mulig?? Kan ikke noen voksne ta litt ansvar og gi pikebarnet litt veiledning om grensesetting, oppdragelse og foreldrerollen? En toåring er ikke en dukke.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #13 Skrevet 28. august 2016 Godt det ikke er bare jeg som syns det er teit da. Men man har vel ikke mer vett enn man har fått utdelt. Blir fint når hun blir 6 og vil ha piercing i navlen før skolestart🙊 Anonymous poster hash: 7535c...6a0
mamma_bergen Skrevet 28. august 2016 #14 Skrevet 28. august 2016 Regner med at denne forelderen får en artig tid når barnet virkelig kan mase..Jeg syns forøvrig at det et hull i hodet å lage hull i små barn.
MammantilNurket Skrevet 28. august 2016 #15 Skrevet 28. august 2016 (endret) Men tanke på hvem det dreier seg om kunne det sikkert ha vært verre ... ??? Vajazzle på toåringen, hairextentions på babyen og en barsk Kaptein Sabeltann-tatovering på eldstemann ?? Å få tre barn med tre ulike menn før du omtrent står til konfirmasjonen vitner ikke akkurat om god dømmekraft ... Endret 28. august 2016 av MammantilNurket
Musemora Skrevet 28. august 2016 #16 Skrevet 28. august 2016 Men tanke på hvem det dreier seg om kunne det sikkert ha vært verre ... ??? Fniiis. Enig der altså
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #17 Skrevet 28. august 2016 Men tanke på hvem det dreier seg om kunne det sikkert ha vært verre ... ??? Hvem er det da? Anonymous poster hash: 449e3...02d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #18 Skrevet 28. august 2016 Absolutt idiotisk. Helt unødvendig. Anonymous poster hash: 7bed4...fca
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #19 Skrevet 28. august 2016 En ting som virkelig er teit er at voksne damer (for jeg regner med de fleste her inne er over 18..) synker ned på et slikt nivå som i denne tråden! Jeg er lærer på barneskole og lurer ikke lenger på hvorfor mobbeproblematikken blant barn er så stor! Anonymous poster hash: 99be1...f4a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #20 Skrevet 28. august 2016 Hun blir tre år om en uke eller to, så jeg vil si en treåring forstår mer enn en toåring. Selv om hun ikke forstår konsekvensene, så er nok ønsket hennes reelt. I andre kulturer er det veldig vanlig å ta hull i ørene på de aller fleste små jentebabyer. Så syns ikke dette er verdens undergang akkurat. Bloggeren lever av å skrive, og hun kan kunsten å provosere for å skape klikk. Anonymous poster hash: 4aa31...144
MammantilNurket Skrevet 28. august 2016 #21 Skrevet 28. august 2016 En ting som virkelig er teit er at voksne damer (for jeg regner med de fleste her inne er over 18..) synker ned på et slikt nivå som i denne tråden! Jeg er lærer på barneskole og lurer ikke lenger på hvorfor mobbeproblematikken blant barn er så stor! Anonymous poster hash: 99be1...f4a Hvis du er lærer burde du faktisk vite hvorfor mobbing finner sted, samt hvilke mekanismer som spiller inn på både i individ- og systemnivå. Bloggeren det her er snakk om velger selv å eksponere seg og sitt privatliv, samt en del toskete valg. Hun må derfor tåle kritikk og at folk gjør narr av henne. Er man med på leken ... osv. Å kalle dette "mobbing" er et hån mot de som faktisk opplever eller har opplevd mobbing.
Musemora Skrevet 28. august 2016 #22 Skrevet 28. august 2016 Hvis du er lærer burde du faktisk vite hvorfor mobbing finner sted, samt hvilke mekanismer som spiller inn på både i individ- og systemnivå. Bloggeren det her er snakk om velger selv å eksponere seg og sitt privatliv, samt en del toskete valg. Hun må derfor tåle kritikk og at folk gjør narr av henne. Er man med på leken ... osv. Å kalle dette "mobbing" er et hån mot de som faktisk opplever eller har opplevd mobbing. What she said👍🏻
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #23 Skrevet 28. august 2016 Mine barn har ønsket seg mye og mangt opp igjennom årene. Akkurat som jeg ønsket meg mye og mangt da jeg var barn. Og så er det en foreldreoppgave å sette grenser for hva man kan innfri av ønsker. Anonymous poster hash: 42eb8...097
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #24 Skrevet 28. august 2016 Hun blir tre år om en uke eller to, så jeg vil si en treåring forstår mer enn en toåring. Selv om hun ikke forstår konsekvensene, så er nok ønsket hennes reelt. I andre kulturer er det veldig vanlig å ta hull i ørene på de aller fleste små jentebabyer. Så syns ikke dette er verdens undergang akkurat. Bloggeren lever av å skrive, og hun kan kunsten å provosere for å skape klikk. Anonymous poster hash: 4aa31...144 Jaha, jeg har en treåring, og hun har helt reelt ønske om en ponni. Og en enhjørning og å ha langt rosa hår.... Det hadde jo sånn sett ikke vært en stor sak å la henne farge håret rosa, det vokser jo ut igjen... 😆 Eller er det min jobb og være voksen, og sette fornuftige grenser samme hvor mye barnet vil? Anonymous poster hash: 84ee9...2d8
Majamortil2 Skrevet 28. august 2016 #25 Skrevet 28. august 2016 Skjønner ikke problemet. Det er hennes barn. Slutt å bry deg om valg andre tar på vegne av sine unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå