Gå til innhold

Kjent blogger har


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt hull i ørene på sin 2 år gamle datter fordi hun har mast om det siden hun var 1,5 år. Greit eller teit?

 

Anonymous poster hash: 7535c...6a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit

Skrevet

Teit!

 

Anonymous poster hash: c802c...833

Skrevet

Helt greit :)

 

Anonymous poster hash: 8c701...f82

Skrevet

Helt ok.

 

Anonymous poster hash: 4d2e3...237

Skrevet

Greit. Men tviler på at ungen har mast om det.

Dårlig unnskyldning.

 

Anonymous poster hash: 88665...292

Gjest Antarctica
Skrevet

Teit.

Og nekter å tro at barnet selv har kommet med denne ideen.

Skrevet

Ja særlig om barnet har ønsket dette siden 18 mnd! Hahaha

 

Anonymous poster hash: 856ca...c9c

Skrevet

Hehe...hvis en 2-åring klarer å mase seg til øredobber - blir nok tenårene fine. Piercing i navlen som 10. Silikon som 16. Restylane som 17 og neseoperasjon som 18.

Skrevet

Ungen har mast om det siden hun var 1,5?

Herregud jeg får tic's i øyet..

 

Anonymous poster hash: 18137...775

Skrevet

Herregud ... er det mulig?? Kan ikke noen voksne ta litt ansvar og gi pikebarnet litt veiledning om grensesetting, oppdragelse og foreldrerollen?

En toåring er ikke en dukke.

Skrevet

Godt det ikke er bare jeg som syns det er teit da. Men man har vel ikke mer vett enn man har fått utdelt. Blir fint når hun blir 6 og vil ha piercing i navlen før skolestart🙊

 

Anonymous poster hash: 7535c...6a0

Skrevet

Regner med at denne forelderen får en artig tid når barnet virkelig kan mase..Jeg syns forøvrig at det et hull i hodet å lage hull i små barn.

Skrevet (endret)

Men tanke på hvem det dreier seg om kunne det sikkert ha vært verre ... ???

 

Vajazzle på toåringen, hairextentions på babyen og en barsk Kaptein Sabeltann-tatovering på eldstemann ??

Å få tre barn med tre ulike menn før du omtrent står til konfirmasjonen vitner ikke akkurat om god dømmekraft ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Men tanke på hvem det dreier seg om kunne det sikkert ha vært verre ... ???

Fniiis. Enig der altså

Skrevet

Men tanke på hvem det dreier seg om kunne det sikkert ha vært verre ... ???

Hvem er det da?

 

Anonymous poster hash: 449e3...02d

Skrevet

Absolutt idiotisk. Helt unødvendig.

 

Anonymous poster hash: 7bed4...fca

Skrevet

En ting som virkelig er teit er at voksne damer (for jeg regner med de fleste her inne er over 18..) synker ned på et slikt nivå som i denne tråden! Jeg er lærer på barneskole og lurer ikke lenger på hvorfor mobbeproblematikken blant barn er så stor!

 

Anonymous poster hash: 99be1...f4a

Skrevet

Hun blir tre år om en uke eller to, så jeg vil si en treåring forstår mer enn en toåring. Selv om hun ikke forstår konsekvensene, så er nok ønsket hennes reelt.

I andre kulturer er det veldig vanlig å ta hull i ørene på de aller fleste små jentebabyer. Så syns ikke dette er verdens undergang akkurat.

Bloggeren lever av å skrive, og hun kan kunsten å provosere for å skape klikk.

 

Anonymous poster hash: 4aa31...144

Skrevet

En ting som virkelig er teit er at voksne damer (for jeg regner med de fleste her inne er over 18..) synker ned på et slikt nivå som i denne tråden! Jeg er lærer på barneskole og lurer ikke lenger på hvorfor mobbeproblematikken blant barn er så stor!

 

Anonymous poster hash: 99be1...f4a

Hvis du er lærer burde du faktisk vite hvorfor mobbing finner sted, samt hvilke mekanismer som spiller inn på både i individ- og systemnivå.

Bloggeren det her er snakk om velger selv å eksponere seg og sitt privatliv, samt en del toskete valg. Hun må derfor tåle kritikk og at folk gjør narr av henne. Er man med på leken ... osv.

Å kalle dette "mobbing" er et hån mot de som faktisk opplever eller har opplevd mobbing.

Skrevet

Hvis du er lærer burde du faktisk vite hvorfor mobbing finner sted, samt hvilke mekanismer som spiller inn på både i individ- og systemnivå.

Bloggeren det her er snakk om velger selv å eksponere seg og sitt privatliv, samt en del toskete valg. Hun må derfor tåle kritikk og at folk gjør narr av henne. Er man med på leken ... osv.

Å kalle dette "mobbing" er et hån mot de som faktisk opplever eller har opplevd mobbing.

What she said👍🏻

Skrevet

Mine barn har ønsket seg mye og mangt opp igjennom årene. Akkurat som jeg ønsket meg mye og mangt da jeg var barn. Og så er det en foreldreoppgave å sette grenser for hva man kan innfri av ønsker.

 



Anonymous poster hash: 42eb8...097
Skrevet

Hun blir tre år om en uke eller to, så jeg vil si en treåring forstår mer enn en toåring. Selv om hun ikke forstår konsekvensene, så er nok ønsket hennes reelt.

I andre kulturer er det veldig vanlig å ta hull i ørene på de aller fleste små jentebabyer. Så syns ikke dette er verdens undergang akkurat.

Bloggeren lever av å skrive, og hun kan kunsten å provosere for å skape klikk.

 

Anonymous poster hash: 4aa31...144

Jaha, jeg har en treåring, og hun har helt reelt ønske om en ponni. Og en enhjørning og å ha langt rosa hår.... Det hadde jo sånn sett ikke vært en stor sak å la henne farge håret rosa, det vokser jo ut igjen... 😆

Eller er det min jobb og være voksen, og sette fornuftige grenser samme hvor mye barnet vil?

 

Anonymous poster hash: 84ee9...2d8

Skrevet

Skjønner ikke problemet.

Det er hennes barn. Slutt å bry deg om valg andre tar på vegne av sine unger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...