Gå til innhold

Ikm uke 38🍼👶❤️


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her ble det tantebesøk på meg gitt,så da krysser vi fingre for pp2 neste mnd ;)

Mariamani; synes streken ser sterkere ut jeg, krysser fortsatt fingrene for deg! Og tvi tvi til dere som venter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvoh91.jpg

Her er det røde vekke fra den nederste.. sikkert bare jeg som ser syner for vil ikke ha kjemisk igjen :P

Syns den siste ser pittelitt sterkere ut ☺️ Endret av ♥ Min engel ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir gal, tok en test nå nettopp, kommer en kjemp svak strek opp som jeg ikke klarer å se om det er farge på eller ikke. Det var siste testen jeg hadde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Jeg melder meg inn her litt sent jeg. Hadde ikm på lørdag og i dag har TR ikke kommet heller. Saken er at testen var negativ, har testet med billigtester fra Cortez. Pleier å ha en stabil, kort syklus på 24 dager.

 

Noen som har hatt problemer med billigtestene?

 

I dag er det søndag også, så kommer meg ikke på apoteket.

Endret av Ragna_Rekkverk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjøpe ny test i morgen, hvis jeg da samler morgenurin, så kan vel den vente noen timer til jeg får kjøpt ny test... Det går vel bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j5ika1.jpg

 

Da sier jeg meg fornøyd :) siste er tatt 14 dpo på ettermiddagen :) antar at jeg ikke har en kjemisk denne mnd ❤️

Den så veldig bra ut👍😃håper min og blir sterk i morgen . Gratulerer så mye ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen i dag bli litt svakere, godt jeg skal til legen så jeg får målt hcg.. blir tullete av alle disse testene men klarer ikke slutte å teste da jeg har mista så mye..

 

Husk at testene reagerer på ulikt hcg mengde. selv dem som er i samme pakke kan reagere forskjellig. og HCG stiger ikke så raskt, men annenhver dag. Så en positiv test er en positiv test :) Ikke bekymre den når du ikke blør eller noe. Hvis du skal ta HCG på legekontoret så skal HCG ganges med 10 hver 7 dag fremt il uke 6. Dette har jeg god erfaring med ;)

 

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det vel en kjemisk igjen på meg. Hadde det for to sykluser siden og. Jaja, bare å fortsette prøvingen da, hopper inn i pp 6 nå.

Klaffet etter ca 1 års prøving med de andre barna, så regner vel ikke med helt klaff ennå... Men hadde vært deilig å slippe denne prøvingen for lenge, tar på... Blir så skuffa hver gang det ikke klaffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei flutili :( så trist :/

Her var prøven svakere i dag, så vært hos legen å tatt hcg prøve.

Håper det går rette veien for deg denne gangen, krysser fingrene. 😉

Jeg har nå nettopp bestilt 50 g-tester til bruk de neste prøveperiodene. Så er sikra ei stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det vel en kjemisk igjen på meg. Hadde det for to sykluser siden og. Jaja, bare å fortsette prøvingen da, hopper inn i pp 6 nå.

Klaffet etter ca 1 års prøving med de andre barna, så regner vel ikke med helt klaff ennå... Men hadde vært deilig å slippe denne prøvingen for lenge, tar på... Blir så skuffa hver gang det ikke klaffer...

Å nei, det var dumt å høre! Masse lykke til videre med prøvingen! Heier på deg ☺️👏🏻
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, krysser fingrene for at pp2 gir gullegget :)

Og takk, jeg er ikke noe veldig i tvil selv lenger :)

Takk for det :) Og igjen, gratulerer så masse <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...