Gå til innhold

Ikm uke 38🍼👶❤️


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Tok til meg motet og investerte i graviditetstester i dag etter 3dager med positive el-tester...

 

Jeg er enda i sjokk fordi det kom opp 2streker!!!!!😊😊 våger ikke tro helt på det, mistet februar 2015 og ingenting har skjedd siden!! Men to streker!!:-) jeg bare gråter og gråter av glede, men også av frykt for å miste igjen😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok til meg motet og investerte i graviditetstester i dag etter 3dager med positive el-tester...

 

Jeg er enda i sjokk fordi det kom opp 2streker!!!!!😊😊 våger ikke tro helt på det, mistet februar 2015 og ingenting har skjedd siden!! Men to streker!!:-) jeg bare gråter og gråter av glede, men også av frykt for å miste igjen😓

Åååå! Så fantastisk! ❤️ Måtte gråte en skvett jeg også nå! Er helt ødelagt av hormoner allerede! 😂 Masse gratulerer til deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen dager. 2-3 dager. Gikk fort her

Håper det går like fort her. Har ikm 25, frister jo veldig å begynne testingen, men sparer meg jo evt for nedturene med negative tester da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at flere har blitt gravid denne perioden, gratulerer så masse til alle og enhver <3

Her var det blenda hvit test i dag, egentlig som ventet, 10 DPO. Fikk svakt positiv da på10 dpo sist, så jeg tror nok ikke det klaffer denne mnd, og det er helt i orden mtp at det er pp1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper graviditets testene kommer i posten i morgen.

Vil en el-test alltid slå positivt ut ved graviditet...?

Endret av Flutili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Jeg er inne i 5 pp denne mnd. Er prøverør, så håper på full klaff....dyrt å lage barn  :sjokkert: 
Har mistet 8 ganger i SA/MA tidligere, så uansett resultat, er sjansen stor for å ikke lykkes likevel.
Får blodprøvesvar på fredag, da jeg ikke har flere g-tester.....

Gratulerer til alle dere med to streker til nå  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper graviditets testene kommer i posten i morgen.

Vil en el-test alltid slå positivt ut ved graviditet...?

Vet ikke om de alltid slår ut, men min gjorde det. Har hørt om flere det har slått ut positivt på e-test ☺️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Håper graviditets testene kommer i posten i morgen.

Vil en el-test alltid slå positivt ut ved graviditet...?

Kan bare svare for meg. Men jeg fikk 3 positive el-tester 3 dager på rad, så invisterte i gr-test. De var positive, men jubler stille etter en SA i fjord:-/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg. Men jeg fikk 3 positive el-tester 3 dager på rad, så invisterte i gr-test. De var positive, men jubler stille etter en SA i fjord:-/

Tok en el-test i går og en i dag, streken er sterk, men ikke like sterk som teststreken.

Graviditetstestene kom i posten i dag, så prøver meg på en i morgen tidlig... Tror jeg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikm i morgen, men mistenker egentlig at el var forrige helg. Har ingen symptomer på verken graviditet eller tr så her er det nok bare å smøre seg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ble testene svakere igjen i dag :( så da ble det vel kjemisk igjen. Sukk..

:( det var trist å høre mariamani, men håper og krysser fingrene for at det er feil... Klem til deg

 

Her har spottingen begynt så tanta kommer vel ila helgen tenker jeg :(

så da vi får prøve igjen neste mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på morgenen i dag.

Hadde ikke du ikm på søndag? Så da er det fortsatt håp! Kan jo være g.testen ikke fanger opp hormonene enda. I min forrige graviditet testet jeg negativ i dagene før ikm på billigtester, men testet positivt på clearblue.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du ikm på søndag? Så da er det fortsatt håp! Kan jo være g.testen ikke fanger opp hormonene enda. I min forrige graviditet testet jeg negativ i dagene før ikm på billigtester, men testet positivt på clearblue.

Ikm på søndag ja, håper det ennå er håp....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker nå.. disse er tatt i forgår, i går og nederst i dag. Altså 11-12-13 dpo. Tror jeg har en kjemisk igjen men usikker. Hjelp. Dønn ærlige svar settes stor pris på :)

 

23rpt7t.jpg

Skulle ha blitt sterkare men kan hende testane ikkje blir sterkare.

 

 

 

Anonymous poster hash: 464f2...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvoh91.jpg

Her er det røde vekke fra den nederste.. sikkert bare jeg som ser syner for vil ikke ha kjemisk igjen :P

Hva mener du med at det røde er vekke? Streken tenker du? Jeg ser rød strek. Er dette graviditetstester eller EL tester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvoh91.jpg

Her er det røde vekke fra den nederste.. sikkert bare jeg som ser syner for vil ikke ha kjemisk igjen :P

Synes det ser ut som streken er blitt sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere sol har fått to streker 😄❤️🎉 Her kom tr i går kveld ... da blir det pp4 - nå føler jeg det klaffer, for vi skulle egentlig ikke begynne prøvingen før denne syklusen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gravidetester, på det helt første bilde var ikke alle fargerestene vekke enda og streken ser svakere ut.

En strek er en strek, ikke alltid de trenger å være så sterke. Håper spiren klorer seg fast. 😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...