Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dvoh91.jpg

Her er det røde vekke fra den nederste.. sikkert bare jeg som ser syner for vil ikke ha kjemisk igjen :P

Syns den siste ser pittelitt sterkere ut ☺️ Endret av ♥ Min engel ♥

Annonse

Hei:)

Jeg melder meg inn her litt sent jeg. Hadde ikm på lørdag og i dag har TR ikke kommet heller. Saken er at testen var negativ, har testet med billigtester fra Cortez. Pleier å ha en stabil, kort syklus på 24 dager.

Noen som har hatt problemer med billigtestene?

I dag er det søndag også, så kommer meg ikke på apoteket.

Endret av Ragna_Rekkverk

j5ika1.jpg

Da sier jeg meg fornøyd :) siste er tatt 14 dpo på ettermiddagen :) antar at jeg ikke har en kjemisk denne mnd ❤️

Den så veldig bra ut👍😃håper min og blir sterk i morgen . Gratulerer så mye ❤️

Testen i dag bli litt svakere, godt jeg skal til legen så jeg får målt hcg.. blir tullete av alle disse testene men klarer ikke slutte å teste da jeg har mista så mye..

Husk at testene reagerer på ulikt hcg mengde. selv dem som er i samme pakke kan reagere forskjellig. og HCG stiger ikke så raskt, men annenhver dag. Så en positiv test er en positiv test :) Ikke bekymre den når du ikke blør eller noe. Hvis du skal ta HCG på legekontoret så skal HCG ganges med 10 hver 7 dag fremt il uke 6. Dette har jeg god erfaring med ;)

Gratulerer :)

Annonse

Da var det vel en kjemisk igjen på meg. Hadde det for to sykluser siden og. Jaja, bare å fortsette prøvingen da, hopper inn i pp 6 nå.

Klaffet etter ca 1 års prøving med de andre barna, så regner vel ikke med helt klaff ennå... Men hadde vært deilig å slippe denne prøvingen for lenge, tar på... Blir så skuffa hver gang det ikke klaffer...

Ånei flutili :( så trist :/

Her var prøven svakere i dag, så vært hos legen å tatt hcg prøve.

Håper det går rette veien for deg denne gangen, krysser fingrene. 😉

Jeg har nå nettopp bestilt 50 g-tester til bruk de neste prøveperiodene. Så er sikra ei stund nå.

Da var det vel en kjemisk igjen på meg. Hadde det for to sykluser siden og. Jaja, bare å fortsette prøvingen da, hopper inn i pp 6 nå.

Klaffet etter ca 1 års prøving med de andre barna, så regner vel ikke med helt klaff ennå... Men hadde vært deilig å slippe denne prøvingen for lenge, tar på... Blir så skuffa hver gang det ikke klaffer...

Å nei, det var dumt å høre! Masse lykke til videre med prøvingen! Heier på deg ☺️👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...