Mrs. Kaizer Skrevet 23. august 2016 #26 Skrevet 23. august 2016 Ja, det kan jeg nok. Men sjelden jeg snakker "dypt" med mamma. Vi har aldri hatt et sånt forhold, så det hadde vært rart å begynt med det nå. Jeg er egentlig en lukket person, sjelden jeg deler min innerste tenker med noen. Bare med mannen, når jeg er halveis ned i en vinflaske😊
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #27 Skrevet 23. august 2016 Trist lesning. Her er det mange som hadde fortjent en reservemor. Takk! Det gjorde faktisk godt å lese <3  Anonymous poster hash: eb4bc...2fb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #28 Skrevet 23. august 2016 Ja. Hun er psykologen min. Ringer henne flere ganger i uka. Â Anonymous poster hash: 8d150...f07
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #29 Skrevet 23. august 2016 Ja, det kan jeg. Og jeg vet at hun ikke forteller det videre også. Hun er fabelaktig!  Anonymous poster hash: 7f61e...59c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #30 Skrevet 23. august 2016 Snakker om alt, bortsett fra sex naturlig nok 😜  Anonymous poster hash: 6fa5b...ab2
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #31 Skrevet 23. august 2016 Nei Anonymous poster hash: 0dab7...c12
Mandala Skrevet 23. august 2016 #32 Skrevet 23. august 2016 Ikke i det hele tatt. Hun er helt normal og grei men hun er såååååå negativ og kritisk at jeg orker ikke å si så mange ting til henne. Går mest i hva vi har gjort og ikke gjort den og den uken. Vi er rett og slett veldig ulike, og mamma mener definitivt at hennes meninger er riktige og om jeg forsøker å si noe i mot blir hun skikkelig aggressiv og sint.  Jeg tror hun er langvarig deprimert. Hun stjeler i alle fall min energi.  Min største frykt er at jeg blir som henne uten å se det selv.  Anonymous poster hash: c771c...3aa Akkurat som dette. Hun får meg til å føle at det meste jeg gjør er galt. Og hun har selvsagt alltid rett. Uansett hva det gjelder og selv når det motsatte er bevist, så har hun rett.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #33 Skrevet 23. august 2016 Ikke i det hele tatt. Hun er helt normal og grei men hun er såååååå negativ og kritisk at jeg orker ikke å si så mange ting til henne. Går mest i hva vi har gjort og ikke gjort den og den uken. Vi er rett og slett veldig ulike, og mamma mener definitivt at hennes meninger er riktige og om jeg forsøker å si noe i mot blir hun skikkelig aggressiv og sint.  Jeg tror hun er langvarig deprimert. Hun stjeler i alle fall min energi.  Min største frykt er at jeg blir som henne uten å se det selv.  Anonymous poster hash: c771c...3aa Har vi samme mor?! (med mindre du er en mann så er det tvilsomt )  Nei, jeg sier ikke alt til min mor. Minst mulig egentlig. Alt blir vridd og snudd til noe negativt som blir brukt mot meg senere. Veldig trist. Vi var nære før jeg flyttet hjemmefra.  Anonymous poster hash: db1ff...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå