Gå til innhold

I morgen "gir jeg bort" barna mine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår det, men jeg føler ikke for å brette ut om det til hele forumet..

Anonymous poster hash: b94ed...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg men barna har bodd hos deg siden de var født og de har blitt ganske store barn. Har selv hatt en mann i fengsel. Dette var over 3 år og uansett så er det deres far men de er jo ikke så trygg hos han som hos deg. Kan du ikke gjøre det litt mer gradvis? Synes du tar litt for drastiske steg. Barn er raske med å tilgi og du virker som en dame med god selvinnsikt. Kanskje ikke dette er det beste? Kommer Ann på hva slags kriminell handling du har gjort men siden straffen er så minimal så kan ikke dette være så alvorlig fordi om du ser det på den måten. Du skulle bare visst hvor dramatisk dette du gjør er for et barn. Stakkars barn. Vil bare gi de en klem. Jeg har vært der og tanken er riktig men handlingen din helt feil..

Anonymous poster hash: da51a...d4f

Skrevet

Du vet altfor lite om min situasjon til å si det.

Tro meg når jeg sier at jeg hadde unngått det om jeg kunne.

Skrevet

Du vet altfor lite om min situasjon til å si det.

Tro meg når jeg sier at jeg hadde unngått det om jeg kunne.

Skrevet

Men altså, med det pågangsmotet og viljen du viser så mister du ikke barna dine. Det føles kanskje sånn for en periode, men fortsett med den mentaliteten der så klarer både du og barna dine seg veldig fint! Lykke til, du er god😊

Anonymous poster hash: b0eed...ba1

Skrevet

Det er ikke snakk om at jeg har mistet de. Jeg kommer til å se de flere ganger i uken. Men de har endret bosted fra meg til far. Jeg trenger å jobbe med meg selv nå, og jeg skal i fengsel. Barna trenger stabiliteten med å bo hos far nå.

Skrevet

Du er så sterk hi! Det kreves en utrolig flott mamma som ser ungenes behov og handler deretter uansett hvor tungt det er for deg. Det vil nok bli hardt for ungene til å begynne med, men jeg er sikker på at det vil gå fint. De kan være stolt av en mamma som tar tak i sitt eget liv og gjør opp for seg 💗 Håper alt går bra i fremtiden 😊

Anonymous poster hash: 420f5...140

Skrevet

Tusen takk, men innerst inne er jeg ikke så sterk. Jeg vil bare legge meg ned og aldri våkne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...