Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Barna har bodd hos meg siden de ble født. De er nå rundt 6-10 år. Jeg forguder bana mine og jeg vil de det aller beste. Jeg som mamma er ikke trygg og stabil nok til å ha de lengre. Jeg har tatt noen ekstremt dumme valg i livet, og om et års tid skal jeg i fengsel. Barna flytter til faren sin. Det er tungt og det er den vanskeligste beslutningen jeg noensinne har tatt, men jeg ser at det er det de trenger nå. De skriker, gråter og bærer seg. De vil ikke flytte. Men som voksen så vet jeg at dette er det beste for de i lengden. Jeg skal selvfølgelig ha en del samvær. Vi bor i samme by. Barna først. Så kan det gå som det vil med meg. Jeg fortjener dette. Måtte bare lufte det litt. Har enda ikke sagt det til noen. Anonymous poster hash: fbd6b...9a6
Babykilo Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Så sterk du er. Barna kommer til å forstå dette og sette pris på det når de blir eldre. Klem til deg!
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Så hjerteskjærende å lese innlegget ditt, men så sterk du er til å ha såpass selvinnsikt i en tøff periode. Barna trenger sikkert din trygghet og dine bekreftelser, forståelig nok en vond situasjon for dere alle. Men du, alle begår feil i livet, noen små noen større. Ikke vær så hard mot deg selv, se løsningene fremfor begrensningene. Livet ditt er fullt av muligheter! Man lærer av feil og livet er full av feilskjær. Noen ganger havarerer man, men det er ikke dermed sagt at du ikke skal seile igjen! Sender deg gode tanker i en vond tid... Ta i mot ALL hjelp og støtte du kan, og lykke til.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Takk for gode svar Anonymous poster hash: b94ed...592
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Hjerteskjærende. Du virker sterk. Det skal nok gå bra med deg. Hvor lenge skal du være i fengsel? Må si jeg ble nysgjerrig på hva du har gjort... Anonymous poster hash: ac7ba...118
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Jeg har ikke fått dom enda, jeg sa at jeg skal i fengsel om et år, beregnet på soningskøen.. Så det er bare sånn ca. Jeg har vært en idiot og jeg regner med å sitte i ca 3 måneder. Det betyr egentlig lite hvor lenge jeg må sitte, så lenge jeg vet at barna er glade og trygge. Anonymous poster hash: b94ed...592
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Du, vet du hva jeg er temmelig sikker på? Jo, når du har sonet for den dumheten din, så er du virkelig ferdig med denslags. Det virker som du virkelig har lært en lekse. Fy flate, du er sterk, da! Anonymous poster hash: 5ae90...f7b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 Ønsker deg lykke til i framtiden! Alle har noen dårlige perioder i livet sitt. Anonymous poster hash: 863dd...2b9
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 Det er det garantert at jeg er. Nå mister jeg barna mine, men de trenger allikevel mamma'n sin. Jeg skal få orden på livet for dem sin skyld - og min egen selvsagt. Men dette er så innmari vondt og tungt. Men det skal gå! Takk for støtten, dere er virkelig gode å ha i en ting tid, når man ikke har andre å prate med. Anonymous poster hash: b94ed...592
Gjest Antarctica Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Lykke til! Med klokskap og omsorg kan dere gjøre denne krevende perioden mest mulig skånsom for ungene dine.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Takk pashla Det er derfor jeg starter denne prosessen så tidlig, for at det skal gå skånsomt for seg for barna. Anonymous poster hash: b94ed...592
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Men hvis du ikke har fått dom enda, hvordan vet du hvor lenge du skal sone? Kan du ikke søke om elektronisk fotlenke? Kriminalomsorgen gjør mye for at barn skal ha så normale forhold som mulig, selv om foreldrene deres har gjort noe dumt. Anonymous poster hash: 0908e...c83
sug lut Skrevet 22. august 2016 #13 Skrevet 22. august 2016 Så godt at du nå midt i alle problemene klarer å se hva som er til barnas beste. At du sørger for at de får det stabilt mens du får balanse i livet og får lagt soning bak deg er noe de nok ikke evner å se det gode i nå, men de kommer til å forstå det siden. Det skal en sterk og varm mor til å gjøre et valg som dette. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #14 Skrevet 22. august 2016 Jeg vet jo hva jeg har gjort, og jeg har snakket med politiet osv. En normal straff for mitt forhold er 2-5 mnd. Regner da med jeg havner midt i mellom og får 3. Men det er bare sånn ca. Jeg kan få mer og jeg kan få mindre. Det betyr ikke noe - jeg skal ta straffen min. Anonymous poster hash: b94ed...592
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #15 Skrevet 22. august 2016 Jeg har ikke fått dom enda, jeg sa at jeg skal i fengsel om et år, beregnet på soningskøen.. Så det er bare sånn ca. Jeg har vært en idiot og jeg regner med å sitte i ca 3 måneder. Det betyr egentlig lite hvor lenge jeg må sitte, så lenge jeg vet at barna er glade og trygge. Anonymous poster hash: b94ed...592 Du kan få fotlenke om dommen blir så kort. Jeg er så imot fengsel, hva lærer man av å sitte inne i 3 mnd? Tåpelige greier. Når man har barn så er det de som straffes mest da man som voksen fint kan takle noen mnd i fengsel. Jeg kan bare ikke forstå at man tror på denne formen for straff i 2016. Anonymous poster hash: 48ca1...9b0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #16 Skrevet 22. august 2016 I mitt tilfelle får jeg nok ikke fotlenke. Har allerede drøftet det. Det er ganske strenge regler for hvem som kan få fotlenke, og det er egentlig et fåtall som kvalifiserer til det, innenfor de reglene som er satt. Fyllekjøring kvalifiserer til det. Eller stjeling i butikk. Er det snakk om en kriminell handling som feks kan gjøres over Internett eller hjemmefra, så kvalifiserer det ikke. Det er også mange andre momenter og type gjerninger. Anonymous poster hash: b94ed...592
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #17 Skrevet 22. august 2016 En god mamma setter barnas behov først, og det gjør jo du :-) Ønsker dere lykke til. Om barna har en trygg far skal nok dette gå bra. Anonymous poster hash: 3758b...8bb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #18 Skrevet 23. august 2016 Takk, jeg prøver å gjøre det som er best for barna Anonymous poster hash: b94ed...592
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #19 Skrevet 23. august 2016 kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hva du har gjort.. Anonymous poster hash: be9f5...34e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #20 Skrevet 23. august 2016 Har det egentlig noen betydning? Jeg forstår at folk blir nysgjerrige altså.. Anonymous poster hash: b94ed...592
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #21 Skrevet 23. august 2016 En god mamma setter barnas behov først, og det gjør jo du :-) Ønsker dere lykke til. Om barna har en trygg far skal nok dette gå bra. Anonymous poster hash: 3758b...8bb Enig med alle som sier du er klok og sterk! Det er mange som ikke evner å sette barna først slik du gjør her, som er mest opptatt av sin egen rolle og rettferdighet for seg selv. Men, og jeg refererer til innlegget over, er pappaen en god mann som kommer til å ivareta dem på en god måte? Anonymous poster hash: 64109...d42
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #22 Skrevet 23. august 2016 Vi har våre uenigheter, men alt i alt er han en flink pappa. Han er i alle fall mer stabil enn meg akkurat nå. Anonymous poster hash: b94ed...592
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #24 Skrevet 23. august 2016 Har det egentlig noen betydning? Jeg forstår at folk blir nysgjerrige altså.. Anonymous poster hash: b94ed...592 Nei, ingen betydning overhodet. Men veldig nysgjerrig allikevel. Anonymous poster hash: be9f5...34e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #25 Skrevet 23. august 2016 kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hva du har gjort.. Anonymous poster hash: be9f5...34e Jeg også.... Anonymous poster hash: 51cd6...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå