Gå til innhold

Den jæ... naboen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår det er irriterende men det er da virkelig et veldig lite problem. Og å si at dere ikke kan ha familietid fordi naboen klipper på en søndag er i min ører helt hinsides, jeg skjønner ikke logikken. Men nå henger jeg ut vask og klipper plenen, på en søndag selv! Det er nemlig da

Ene dagen jeg har fri og mulighet til å klippe på dagtid. Om en av naboene hadde anmeldt meg pga det hadde jeg nok funnet på andre lydløse måter å hevne meg!

Anonymous poster hash: 9ae0d...cc6

Hadde det vært på dagtid og jeg hadde vist at de ikke hadde hatt mulighet andre dager hadde jeg ikke reagert. Men det er ettermiddag/kveld og det er ikke bare søndager det er hver eneste kveld at de finner noe å bråke med til tross for at de er hjemme på dagtid hver eneste dag!!

Anonymous poster hash: c8958...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er det greit å klippe plen?

Vi klipper gjerne på kvelden fordi vi ofte er ute på ting på dagen (fotballcup, fjelltur, tur på sjøen osv). Kommer hjem og fikser i hagen etterpå. Naboen klipper vel ikke plen i 2 timer?

Skrevet

Hadde det vært på dagtid og jeg hadde vist at de ikke hadde hatt mulighet andre dager hadde jeg ikke reagert. Men det er ettermiddag/kveld og det er ikke bare søndager det er hver eneste kveld at de finner noe å bråke med til tross for at de er hjemme på dagtid hver eneste dag!!

Anonymous poster hash: c8958...f4f

Nå er det engang slik at man kan støye frem til 23 i ukedagene, og selvom du mener de burde gjort ting før du kommer hjem fra jobb så er det ditt problem og ikke naboens. Når det kommer til søndag så må naboen følge lover og regler, men at barn hopper på trampoline må du bare leve med.

Anonymous poster hash: da69c...a46

Skrevet

Er det rart det er krig i verden?

Vi har naboer som klipper plen til langt på kveld, ikke bare søndager.

Vi har nybygg til nabo hvor det jobbes sent og tidlig hver dag, også helg.

Vi bor et sted med naboer, da får man tåle å høre dem.

Men at en plenklipper bråker så fælt som du beskriver?? Da er du sensitiv...

Anonymous poster hash: 5bcaf...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...