Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #26 Skrevet 20. august 2016 For meg er det ikke et spørsmål om tro, heller et spørsmål om kunnskap. Jeg trodde det var allmennkunnskap blant kvinner at man kan kjenne at man har eggløsning, at noen merker det, at andre ikke merker det. Hvorfor tror du ikke det er mulig, Hi? Selv synes jeg dagene før eggløsning er fantastisk. Jeg føler meg mye mer tiltrekkende, jeg føler meg enda mer sensuell, jeg kjenner langt mer lukten av menn, har så stor sexlyst at jeg av og til føler jeg kunne hoppet på vilt fremmede menn på gata eller i butikken. Det morsomme er at selv når jeg går helt i andre tanker så får jeg langt mer oppmerksomhet fra menn disse dagene også. Det er ikke så rart siden menn er skapt til å kunne lukte når kvinner har eggløsning og dermed kan bli befruktet. Få menn er det bevisst, men forskning viser jo at menn finner kvinner langt mer tiltrekkende i de periodene kvinnene har eggløsning (selv om mennene ikke visste at kvinnene hadde eggløsning). I tillegg får jeg eggløsningssmerter fra den eggstokken som er aktiv den måneden. Nesten alltid annenhver side annenhver måned. Noen ganger er det bare en tydelig murring, andre ganger ganske ille smerter. Noen ganger så sterke smerter at jeg har problemer med å reise meg opp eller tråkke ned med foten på den siden jeg har eggløsning. Jeg får også eggløsningsslim omtrent akkurat når jeg har selve eggløsningen. Har testet det ut med eggløsningstester og temping - det stemmer hver gang. Eggløsningstestene er negative helt frem til jeg får eggløsningssmertene - da er også testen positiv. Morgenen etter har temperaturen steget igjen, som tegn på at eggløsningen er gjennomført, mensen kommer nøyaktig 13 dager etterpå. Det er vel ikke snakk om å tro, det er snakk om å vite. Tror du ikke fordi du ikke har slike symptomer selv, Hi? Anonymous poster hash: 95eb0...918
Elsker livet Skrevet 20. august 2016 #27 Skrevet 20. august 2016 Her merkes det ved at jeg får et behov for å kakle ekstra mye.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #28 Skrevet 20. august 2016 Som å mange andre her, så kjenner jeg det godt. Høyre og venstre side, annenhver gang. Det stikker og gjør rimelig vondt i et par timer, av og til så vondt at jeg ikke kan sitte, bare ligge eller stå. Barna mine er lagd etter oppskriften: nå har jeg eggløsning så i kveld lager vi barn! Veldig praktisk. Anonymous poster hash: 9a5dd...e3d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #29 Skrevet 20. august 2016 Du velger å tro at damer lyver når de sier at de kjenner at de har eggløsning? For deg er det mer sannsynlig at de lyver enn at de faktisk kan kjenne det? 😂😂😂 Veldig spesielt å henge seg opp i! Jeg har aldri kjent min egen eggløsning. Men jeg tror ikke at mange kvinner har en hemmelig sammensvergelse hvor de har blitt enige om å lyve om eggløsningen sin. Jeg går for den mest sannsynlige forklaringen,- nemlig at de snakker sant. 🙄😉 Anonymous poster hash: 3af4d...58c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #30 Skrevet 20. august 2016 Du velger å tro at damer lyver når de sier at de kjenner at de har eggløsning? For deg er det mer sannsynlig at de lyver enn at de faktisk kan kjenne det? Veldig spesielt å henge seg opp i! Jeg har aldri kjent min egen eggløsning. Men jeg tror ikke at mange kvinner har en hemmelig sammensvergelse hvor de har blitt enige om å lyve om eggløsningen sin. Jeg går for den mest sannsynlige forklaringen,- nemlig at de snakker sant. Anonymous poster hash: 3af4d...58c Det er også kjent som den store eggløsningskonspirasjonen.... nr. 26 Anonymous poster hash: 95eb0...918
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #31 Skrevet 20. august 2016 Jeg merker det også. Ikke sånn at jeg kjenner når egget slippes, men jeg kjenner at hormonene i kroppen er rundt en topp. Merker både EL og PMS ekstremt godt. EL gir meg glød, fin hud og hår, el-slim, sexlyst, men også tretthet og verk. Pms er jævlig. Kviser i ansiktet og byllekviser på ryggen. Fett hår. Hovner opp, blir oppblåst og uggen. Murringer. Blir ekstremt trett og tung i hodet. Irritabel og nedstemt. Hurra for hormoner Anonymous poster hash: cce88...03d
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #32 Skrevet 21. august 2016 Og hvordan får du bekreftet din mistanke om at "denne månedens egg kom fra høyre eggstokk"....? Anonymous poster hash: a2083...96c Jeg og kjenner hvilken side. Vi khenne det ved at vi har vondt i høyre eller venstre side (eggløsningssmerter). Anonymous poster hash: 9af8b...b78
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #33 Skrevet 21. august 2016 Først får jeg en svak blødning. Så blir det ømt nederst på magen, annenhver side hver måned. Jeg får alltid et rush med kviser i tillegg. Det varer et par dager, men kvisene henger ved en stund... Ja, og så blir jeg merkbart mer kåt. Anonymous poster hash: e55ca...6c4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #34 Skrevet 21. august 2016 Ja det merker jeg veldig godt. Jeg blir ekstra glad og føler meg litt overvinnelig 😆 Jeg blir litt flørtete og får lyst på alt av deilige menn som lukter godt 😂 Såååå... Hjem til mannen min da! Anonymous poster hash: 0a76a...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå