Gå til innhold

Tror du på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange hevder at de merker på kroppen at de har eggløsning. Dette har jeg problemer med å tro på. Tror du på det?

Anonymous poster hash: 6228a...f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for jeg er en som merker det.... ikke noe hokus pokus akkurat... får milde menssmerter.

Anonymous poster hash: 9d450...fbe
Skrevet

Ja, jeg tror på det. Merker det hver eneste mnd, har jeg alltid gjort. Kjenner hvilken side jeg el på også.

Anonymous poster hash: 1cc0e...e13

Skrevet

Ja, fordi jeg kjenner det veldig godt. Skjønner ikke at det er vanskelig å tro på. Du vet folk også kan ha ulike diagnoser som gjør at det er mer smertefullt ved eggløsning, f.eks pcos

Anonymous poster hash: b12d5...703

Skrevet

Jeg fikk skikkelig eggløsningssmerter når jeg sluttet på p pillene. Så jeg mener at jeg kunne kjenne når eggløsningen var i gang.

Anonymous poster hash: 7ce3a...7b7

Skrevet

Jeg blir kjempekåt under el, så merker det veldig godt. Praktisk når man er prøver...

Anonymous poster hash: a3d3c...e21

Skrevet

Jeg og merker det med moderate mens smerter.

Anonymous poster hash: 3f46f...092

Skrevet

Har du generelt vanskelig for å skjønne at ikke alle opplever alt likt deg?

Jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning. Da får jeg ømme bryster, murring i magen og blir en smule hissig. Hvorfor skulle du ikke tro på det?

Skrevet

Altså, man kjenner jo ikke at egget seiler rundt der nede, om det var det du trodde man mente ;)

Men jeg får kraftige smerter i eggstokkene, så ille at jeg endte på sykehuset en gang. Så jo, jeg merker eggløsningen godt..

Anonymous poster hash: cdff8...9f2

Skrevet

Ja, jeg tror på det. Merker det hver eneste mnd, har jeg alltid gjort. Kjenner hvilken side jeg el på også.

Anonymous poster hash: 1cc0e...e13

Og hvordan får du bekreftet din mistanke om at "denne månedens egg kom fra høyre eggstokk"....?

Anonymous poster hash: a2083...96c

Skrevet

Jeg kjenner det akkurat i dette øyeblikk 😆

Og som ei over sier også på hvilken side.

Skrevet

Jeg vet det. Er verk i eggstokkene. Siden jeg ikke har mensen så trenger man ikke være rakettforsker for å forstå at det er eggløsning.

Anonymous poster hash: d6f21...6e8

Skrevet

Jeg har aldri merket det. Jeg har heller aldri vært flink til å tegne, mentalt syk eller rødhåret. Men jeg tror det går an likevel.

Skrevet

Jeg får så mye eggløsningsslim,så jeg merker det

Anonymous poster hash: 344cc...342

Skrevet

Jeg merker det. Merker det i selve underlivet mtp at utfloden endrer seg, men første tegn til eggløsning er at jeg får en sånn rar følelse bakerst i munn rundt og på tunga. Det høres helt vilt ut og det er ikke før de siste par åra og etter jeg fikk barn jeg koblet dette sammen. Men det er tilfelle. Det varer et par-tre dager og 12-14 dager etter det får jeg mensen.

Skrevet

Jeg merker det. Merker det i selve underlivet mtp at utfloden endrer seg, men første tegn til eggløsning er at jeg får en sånn rar følelse bakerst i munn rundt og på tunga. Det høres helt vilt ut og det er ikke før de siste par åra og etter jeg fikk barn jeg koblet dette sammen. Men det er tilfelle. Det varer et par-tre dager og 12-14 dager etter det får jeg mensen.

Får forresten samme rare følelsen i munn første dag med mensen også.

Skrevet

Jeg merker det. Får svake smerter på en av sidene. Ved et par anledninger har smertene vært så sterke at jeg har endt opp på legevakta. Fikk sterke smertestillende da.

Skrevet

Om jeg merker det?! Gud hjelpe meg, ja. Jeg får helt forferdelig vondt i 1-2 timer. Det er det vondeste i verden. Jeg ringte ambulanse de to første gangene. Jeg klarer ikke bevege meg eller gjøre noen ting, trodde jeg skulle dø. Det kommer hver måned, i forbindelse med eggløsning.

(Ja jeg har født og hatt vonde rier. Eggløsningsmertene mine er verre).

Jeg gir en god faen i om du ikke tror på meg HI

Anonymous poster hash: 3454f...77a

Skrevet

Jeg har som hun over her også blitt kjørt i ambulanse til sykehus, med eggløsningssmerter. Superflaut! Det er jo en fysisk ting at kroppen slipper egg så ikke rart om noen kan kjenne det.

Skrevet

Her stikker det enten på venstre eller høyre side. I tillegg får jeg influensalignende symptomer i et par dager rundt el. Tok mange år før jeg så sammenhengen..

Anonymous poster hash: e4b78...57f

Skrevet

Her stikker det enten på venstre eller høyre side. I tillegg får jeg influensalignende symptomer i et par dager rundt el. Tok mange år før jeg så sammenhengen.. Anonymous poster hash: e4b78...57f

pluss el-slim.

Anonymous poster hash: e4b78...57f

Skrevet

Ja det merker jeg ekstremt godt. Etter å ha fått barn så har jeg fått ekstreme El smerter. Ofte så vondt at jeg ikke klarer å reise meg opp, og en gang holdt jeg på å besvime av smerte. Og ja blir og veldig kåt.

Anonymous poster hash: 56a6d...a88

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du har vanskeligheter med å tro det egentlig.

Anonymous poster hash: 56a6d...a88

Skrevet

Jeg har aldri vondt ved mens, men eggløsning er skikkelig ubehagelig. Hele livmoren (og spesielt tappen) er så øm, at det kjennes nesten ut som om jeg setter meg på livmortappen når jeg setter meg ned. Ekkelt forklart, jeg vet, men slik er det.

I tillegg har jeg mye el-slim.

Anonymous poster hash: c03fd...ceb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...