TinaK 1990 Skrevet 19. august 2016 #52 Skrevet 19. august 2016 Barna har rutine når de kommer hjem at de tømmer den for evt rester og setter i oppvaskmaskinen hver dag. Altså, den blir vasket hver dag
Stolt mamma til småtroll Skrevet 19. august 2016 #53 Skrevet 19. august 2016 Vasker både matboks og drikkeflaske hver dag. Ser at de fleste lar drikkeflaskene stå, og tar de med hjem for vask i helgen.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #54 Skrevet 19. august 2016 Hver dag. Anonymous poster hash: 11641...5ff
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #55 Skrevet 19. august 2016 hver dag for hånd. fredag i oppvaskmaskin. Anonymous poster hash: 47755...b30
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #56 Skrevet 19. august 2016 Ved behov. Matboksen til minste blir kanskje vasket hver eller annenhver dag siden hun ofte har brød med leverpostei og det blir grisete. Matboksen til eldste sjeldnere da hun som regel har flere små bokser med diverse oppi (de små boksene vaskes da hver dag). Ja, jeg gjør forskjell på dem fordi de liker forskjellig mat. Eldste spiser nesten ingenting, minste spiser hva som helst. Anonymous poster hash: 93557...0ef
Elsker livet Skrevet 19. august 2016 #57 Skrevet 19. august 2016 Nei, maten er jo ikke i kontakt med utsiden av boksen. Tviler på at det er så farlig. Deres rene matbokser ligger jo uansett i samme sekken hver dag. Sikkert mye som rekker å feste seg til den da også. Det er nok ikke så farlig. Men hendene er i kontakt med utsiden av boksen og deretter maten.
Mamma til 2 søte Skrevet 19. august 2016 #58 Skrevet 19. august 2016 Hver dag SELVFØLGELIG! For hånd om det ikke skal kjøres noe maskin på ettermiddagen, i maskin når matbokeen er tilstede. Har jo flere men man får alltid en favoritt. Jeg tørker meg også med nytt papir hver gang jeg er på do...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå