Gå til innhold

Hvor mye jobber du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber du mye? Ja, vanlig arbeidsuke + ca 35 timer overtid per måned

Hva jobber du med? Lege

Trives du? Glad i å jobbe med pasienter, men synes det er frustrerende at det legges opp til et slikt tidspress at jeg føler jeg ikke får gjort jobben min med mindre jeg frivillig jobber overtid (som ikke kompenseres med verken mer lønn eller avspasering).

Lønn? Grei lønn (sånn sett bort i fra all den gratis overtid jeg legger inn).

Anonymous poster hash: a04e0...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber 50% som sykepleier på legevakt. Jobber det jeg har lyst til utenom, derfor veldig variabel lønn på mellom 20 og 40 000 utbetalt. Elsker jobben min.

Anonymous poster hash: 0c7c2...4e6

Skrevet

Hvor mye jobber du?

Hva jobber du med?

Brenner du for det du gjør?

Er lønnen din rettferdig?

Anonymous poster hash: a20cc...c56

- Jobber 7,5 time hver dag (ekstreeeeeemt sjeldent jeg gidder å jobbe overtid)

- Jobber med kundeservice

- Jeg gjorde, men ikke nå lenger

- Ja, den er absolutt rettferdig

Anonymous poster hash: cf5c2...d71

Skrevet

Har full stilling, men hvor mye jeg jobber varierer ut i fra hva vi har å gjøre.

Jobber innen IT, tjener 860 000 i året. Trives helt greit.

Skrevet

100%

Pedagogisk leder i barnehage

Elsker jobben min!

Lønna er helt ok, men i forhold til at jeg har 5 års høgskoleutdannelse (videreutdanning i tillegg) og jeg bruker mye ekstra tid på kveld og helg (i tillegg til planleggingstiden) kunne den godt vært litt høyere.

Skrevet

Sosionom med videreutdanning. Jobber som ruskonsulent i kommunen. Trives veldig godt!! Men lønna er ikke rettferdig synes jeg. Tjener 420 000

Anonymous poster hash: 7908b...ad2

Skrevet

Jobber 20 %, er 80 % ufør. Det blir kanskje en time ekstra i måneden.

Jobber i staten.

Brenner for jobben.

Lønnen er for lav, også sammenlignet med kolleger.

Anonymous poster hash: 25d27...5ff

Skrevet

Jobber 90% som adjunkt på mellomtrinn.

Jeg brenner for jobben, ja. Men KUN etter at jeg nektet å være kontaktlærer. Den funksjonen, med den latterlig dårlige ekstra-lønna, er et hån mot læreryrket.

Har 24 000 utbetalt, så helt greit. Men igjen, kun fordi jeg slipper å være kontaktlærer. Jeg hadde nesten ikke mer utbetalt da jeg var det, og alt ekstra-arbeidet som fulgte med den kontaktlærerstillingen, gjorde jobben til noe uutholdelig. Hadde kanskje gjort det igjen for dobbel lønn. Eller om noen høyt oppe faktisk innser at det å være kontaktlærer burde kvalifisere til 50% mindre undervisningstid for å kunne gjøre en god jobb innenfor arbeidstiden. Nå er jeg kun faglærer og får endelig konstentrert meg om fagene! Og da føles lønna riktig.

Anonymous poster hash: a74e0...754

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...