Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #26 Skrevet 20. august 2016 Min 11 åring ble storesøster for første gang i år og nærmeste familie og venner hadde med en liten oppmerksomhet til henne også. Hun fikk blant annet et nydelig smykke, en kopp hvor det stod "verdens beste storesøster" og et smykkeskrin. Hun ble veldig overrasket og glad for gavene. Da lillesøster ble født var en veldig stor dag for hele familien og storesøster var veldig stolt. Jeg hadde ikke forventet at hun fikk gaver men synes det var veldig hyggelig at de tenkte på henne også. Hun er jo såpass stor at hun viser at hun setter pris på det hun får samt at hun er takknemlig. Mange forbinder enebarn med bortskjemte drittunger men det er ikke tilfelle i alle familier. Uansett til h.i jeg ville kjøpt en litt fin og personlig gave til henne fra deg. Jeg kjøpte et gravert armbånd til min 11 åring og hun ble veldig glad. Anonymous poster hash: 09806...dc8
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #27 Skrevet 20. august 2016 Mine fikk presanger når de ble storesøsken.Gutten min fikk en film og en motorsykkel leke og blinkende tannbørste.Når de fikk lillesøster fikk de talerken,suppeskåler og kopp med prinsesser.Gutten fikk tallerken,suppeskål og kopp av star Wars.Av besøk fikk de pez eller en liten ting. Anonymous poster hash: 465ce...f2c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #28 Skrevet 20. august 2016 Mine fikk presanger når de ble storesøsken.Gutten min fikk en film og en motorsykkel leke og blinkende tannbørste.Når de fikk lillesøster fikk de talerken,suppeskåler og kopp med prinsesser.Gutten fikk tallerken,suppeskål og kopp av star Wars.Av besøk fikk de pez eller en liten ting. Anonymous poster hash: 465ce...f2c
februarprins2013 Skrevet 21. august 2016 #29 Skrevet 21. august 2016 Jenta blir 10 år, det er jo det som er poenget. Skal hun ikke få bursdagspresang fordi mamma får baby? Anonymous poster hash: b9d91...078 er vel ikke bursdag dette er snakk om ?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #30 Skrevet 21. august 2016 Her blir 5 åringen storesøster. Å jeg kommer faktisk til å gi beskjed at dersom noen vil ta med noe til babyen får de ta med noe til storesøster, ellers kan de la det være. Nå har hun fått all oppmerksomhet i 5 år, å må plutselig dele. Det er klart hun kommer til å bli sjalu og litt såret. Derfor syns jeg at om de skal ta med en gave til babyen så skader d ikke å ta med en liten ting til storesøster også! Anonymous poster hash: 55282...d84 Å herremin. Så overdrevet. De må lære at det er hver sin gang, hun fikk vel også da hun ble født. Hun er 5 år, det går annå forberede henne. Hadde virkelig lurt om jeg fikk en slik beskjed fra noen jeg kjenner. Anonymous poster hash: b602f...6e3
Ileus Skrevet 21. august 2016 #31 Skrevet 21. august 2016 Her blir 5 åringen storesøster. Å jeg kommer faktisk til å gi beskjed at dersom noen vil ta med noe til babyen får de ta med noe til storesøster, ellers kan de la det være. Nå har hun fått all oppmerksomhet i 5 år, å må plutselig dele. Det er klart hun kommer til å bli sjalu og litt såret. Derfor syns jeg at om de skal ta med en gave til babyen så skader d ikke å ta med en liten ting til storesøster også! Anonymous poster hash: 55282...d84 Hadde du krevd det samme hvis det var barn 5 eller 6 du fikk? "Hvis dere ska ha med gave til babyen må dere også kjøpe til Anne, Elsa, Ole, Kari, Johan og Elias"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå