Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #26 Skrevet 18. august 2016 Når jeg lukter på gamle bøker, når Elvis synger rubbernecking og en spesiell deep purplesang med en bestemt vokalist. Oh salig fryd. Husker fortsatt hvordan kroppen reagerte første gangen jeg hørte de to sangene. Anonymous poster hash: cc601...008
FlinkePike Skrevet 18. august 2016 #27 Skrevet 18. august 2016 Jeg vet ikke om det kan kvalifiseres som gjerneorgasme når det kommer til lukter, men sekundet jeg går inn på biltema får jeg lyst til å bo der for alltid. Den lukten!! Jeg vil bare ha mer og mer, den er helt fantastisk. Får lyst til å gå inn og ut av butikken igjen og igjen, så lukten ikke "forsvinner".
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #28 Skrevet 18. august 2016 Når noen stryker meg i håret eller under føttene får jeg det dere beskriver som hjerneorgasme. Får en helt nydelig og avslappende følelse, og jeg vil bare bli strykt på for alltid! Noen lyder får jeg litt sånn frysning av, men ikke det samme. Får sug i magen av god musikk. Anonymous poster hash: b921d...b63
TrustNoOne (but Me) Skrevet 18. august 2016 #29 Skrevet 18. august 2016 YES, endelig fant jeg flere ASMR-fans! Jeg har brukt ASMR-videoer i flere år nå som et hjelpemiddel når jeg skal sove/slappe av, men ingen i vennekretsen har skjønt seg på det eller har villet prøve. Favorittartistene mine er Olivia's Kissper ASMR ( yngstebarnet mitt spør stadig om jeg kan sette på en av videoene hennes når hun skal sove ), Whispersunicorn, Heather Feather AMSR, GentleWhispering og Ardra -asmr- ( hun har en helt unik stil, litt mørkere ). Elsker videoer som inneholder hvisking, hårlek og make-up/spa-relatert pleie
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #30 Skrevet 18. august 2016 Å nei! Skraping i tørr keramikk er jo helt fælt. Verre enn å skrape kritt over tavla... Ikke så tørr.. du tenker på keramikk som er ferdig, altså brent? Jeg tenker på keramikk som er så tørr at den minner om en gulost... fast i fisken men ikke klissvåt liksom. Anonymous poster hash: 4f1ba...931
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #31 Skrevet 18. august 2016 YES, endelig fant jeg flere ASMR-fans! Jeg har brukt ASMR-videoer i flere år nå som et hjelpemiddel når jeg skal sove/slappe av, men ingen i vennekretsen har skjønt seg på det eller har villet prøve. Favorittartistene mine er Olivia's Kissper ASMR ( yngstebarnet mitt spør stadig om jeg kan sette på en av videoene hennes når hun skal sove ), Whispersunicorn, Heather Feather AMSR, GentleWhispering og Ardra -asmr- ( hun har en helt unik stil, litt mørkere ). Elsker videoer som inneholder hvisking, hårlek og make-up/spa-relatert pleie Samboeren er som deg. Headset og YouTube-videoer hver kveld. Sovner på et par minutter, og har helt spesielle preferanser på stemme, lyder, hvisking, uttale, en spesiell måte å si S på osv. Han blir også salig i blikket i butikken, hvis f.eks. en ansatt forteller ham i detalj om ulike typer husmaling, eller om teknologien i sko i en sportsbutikk... Han har prøvd å frelse meg med disse fantastiske lydsporene, men hjernen min blir lattermild, utålmodig eller bare oppgitt...🙄 Anonymous poster hash: f2f59...659
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #32 Skrevet 18. august 2016 O M G!! Jeg må ha det motsatte av hjerneorgasme! De tingene dere beskriver er for meg sykt irriterende. Når noen forklarer noe blir jeg utålmodig. Hater når folk fikler med ting. Og lydene dere beskriver - herregud! Kjennes ut som noen åpner topplokket mitt og stikker en miksmaster i hjernen min og slår på BZZZZZZZ... Hvisking og s-lyd på radio/tv er bare gruuusomt! Men når noen stryker meg over håret eller i pannen - aaaaah Anonymous poster hash: 244d1...bd6
Magia Skrevet 19. august 2016 #33 Skrevet 19. august 2016 Jeg visste ikke om dette fenomenet før nå jeg. Jeg vil også oppleve det! Disse videoene, kan de trigge det hos folk som ikke har opplevd det, eller er det mer for de som "har" dette fenomenet fra før?
Lessismore Skrevet 19. august 2016 #34 Skrevet 19. august 2016 Jeg skjønner heller ingenting av dette. Samme som anonym #32, det er jo bare sykt irriterende! Jeg kan kjenner jeg blir irritert og oppgitt på samme tid, og har lyst til å bare gå. Komme meg vekk.
Anyne Skrevet 20. august 2016 #35 Skrevet 20. august 2016 Satan!! Jeg river meg i håret av den videoen og får lyst til å skrike!! Irriterende!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #36 Skrevet 20. august 2016 O M G!! Jeg må ha det motsatte av hjerneorgasme! De tingene dere beskriver er for meg sykt irriterende. Når noen forklarer noe blir jeg utålmodig. Hater når folk fikler med ting. Og lydene dere beskriver - herregud! Kjennes ut som noen åpner topplokket mitt og stikker en miksmaster i hjernen min og slår på BZZZZZZZ... Hvisking og s-lyd på radio/tv er bare gruuusomt! Men når noen stryker meg over håret eller i pannen - aaaaah Anonymous poster hash: 244d1...bd6 Jeg også!! Skulle ønske jeg kjente det dere andre kjenner. Anonymous poster hash: 94d53...04e
Marriet Skrevet 20. august 2016 #37 Skrevet 20. august 2016 Når store harde nesten umulige ting blir most i sånn stempelmaskin. F.eks hos bilopphuggeri. Eller når man klemmer noe helt flatt. Hvis lukt kvalifiserer så er det sånn ordentlig kjeller(mugg)lukt. Husker jeg hadde sååå lyst til å bo i kjellerleilighet når jeg ble voksen pga lukta. Det har enda ikke skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå