Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Jeg trodde jeg var den eneste i verden som opplevde dette helt til jeg så programmet "Typisk deg" om akkurat dette for ca et år siden.. Først da skjønte jeg at det faktisk er et fenomen som "fins". Veldig merkelig, men jeg er fornøyd med at jeg har det. Så i dag søkte jeg på det og så at det ligger masse videoer som er laget for folk som har det. Utrolig merkelig! Men nå skal jeg se mer på sånne når jeg får tid. Pleier dere å se sånne videoer? Hva er det som gir dere "hjerneorgasme"?En av de tingene jeg får mest "utslag på" er når noen pakker inn gaver. Jeg elsker førjulstiden når alt skal pakkes inn, og man gjerne står i kø foran kassen mens de foran ber om å få pakket inn den ene gaven etter den andre. Kunne stått sånn i timesvis. Ellers liker jeg bl.a.: - Når noen omstendelig prøver å forklare meg noe eller selge meg noe - Lange, omstendige svindel-mailer - Postkort og glansede blader (når noen blar i dem, tar på dem og kikker på kortene) - Når noen holder og håndterer og kjenner på esker og bokser, helst hvis de er av plast- I noen tilfeller: når noen skriver ting med kulepenn, helst hvis de holder litt hardt på pennen og konsentrerer seg veldig. - Trykking på knapper på maskiner og apparater, eller på plastleker som har knapper man kan trykke på. - På apoteket, når apotekeren holder i medisinesker, og det kanskje rasler i den, og så skriver hun/han på den og klistrer på en sånn klistrelapp. Hva trigger dere andre som opplever dette? Anonymous poster hash: 97e62...fc6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Hæ? Kan du forklare litt nærmere hva det er? Anonymous poster hash: 77d19...8f1
Sokkedyret Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Hva et hjerneorgasme? Hvordan oppleves det? Jeg har nok ikke opplevd noe sånt for jeg skjønner ikke hva du snakker om. Og jeg blir gaaal av å stå i kø når alle skal få pakket inn gavene sine, irriterer meg noe grådig!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Det er en veldig behagelig følelse i hodet, nakken og nedover ryggen som man får av visse lyder og situasjoner. Overhodet ikke seksuelt, bare veldig deilig. Jeg har hatt det helt siden jeg var barn. Først trodde jeg det var noe alle får, men etterhvert som folk bare så uforstående på meg når jeg snakket om det, trodd ejge at jeg var den eneste. Helt til dette NRK-programmet altså, der jeg forsto at det er et fenomen også andre har og at det faktisk heter noe (lite klipp her: ). det har aldri falt meg inn å se på videoer om det, jeg har bare tatt imot det når det skjer ute i verden - det er ikke noe jeg bestemmer meg for, det bare inntreffer. Men nå har jeg altså oppdaget at det fins drøssevis av Youtube-videoer. Jeg får det f.eks veldig av denne her: Når jeg ser den får jeg en utrolig fantastisk kile-følelse i hodet, nakken og nedover ryggen. Anonymous poster hash: f3071...ab6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Det er en veldig behagelig følelse i hodet, nakken og nedover ryggen som man får av visse lyder og situasjoner. Overhodet ikke seksuelt, bare veldig deilig. Jeg har hatt det helt siden jeg var barn. Først trodde jeg det var noe alle får, men etterhvert som folk bare så uforstående på meg når jeg snakket om det, trodd ejge at jeg var den eneste. Helt til dette NRK-programmet altså, der jeg forsto at det er et fenomen også andre har og at det faktisk heter noe (lite klipp her: https://www.youtube.com/watch?v=PUUh_qwPo7U). det har aldri falt meg inn å se på videoer om det, jeg har bare tatt imot det når det skjer ute i verden - det er ikke noe jeg bestemmer meg for, det bare inntreffer. Men nå har jeg altså oppdaget at det fins drøssevis av Youtube-videoer. Jeg får det f.eks veldig av denne her: https://www.youtube.com/watch?v=0tn9MdMeXKw Når jeg ser den får jeg en utrolig fantastisk kile-følelse i hodet, nakken og nedover ryggen. Anonymous poster hash: f3071...ab6 Å, herregud!! Det fikk jeg også! Du og du! Så moro!! Dette må jeg finne ut mer om. Anonymous poster hash: 77d19...8f1
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Jaaaa jeg får ofte. Og det er såååå godt. Blir salig og helt avslappet. Visste ikke at det var et navn for det 🙈 Anonymous poster hash: a3e40...c52
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Å, herregud!! Det fikk jeg også! Du og du! Så moro!! Dette må jeg finne ut mer om. Anonymous poster hash: 77d19...8f1 Ha ha! Skikkelig sykt, men utrolig behagelig :-) Da er du også sikkert en av de heldige. Anonymous poster hash: f3071...ab6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Ja, absolutt. Kilende prikking i nakken, brystet og ryggen. Ikke noe seksuelt, bare veldig, veldig behagelig. Anonymous poster hash: a0f68...677
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Trodde alle hadde det sånn jeg også helt til jeg så den episoden med Typisk deg. Måtte da spørre mannen om han ikke hadde det sånn med enkelte lyder/opplevelser, men nei det hadde han ikke. Jeg elsker GentleWhispering og Whispers Red på youtube. Har hatt det mye i forelesninger, sikkert derfor jeg alltid har likt skolen så godt 😛 Anonymous poster hash: 2a1b1...0ca
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 Ha ha! Skikkelig sykt, men utrolig behagelig :-) Da er du også sikkert en av de heldige. Anonymous poster hash: f3071...ab6 Jeg skal få mannen til å hviske til meg i kveld😉😉 Anonymous poster hash: 77d19...8f1
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Fiklingen i veska gjorde ikke noe inntrykk på meg, men stemmen hennes funker. Hadde en kollega som ga meg hjerneorgasme med stemmen også, og noen skuespillere i diverse filmer og serier kan gjøre det samme.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 Snodig. Den eneste følelsen den dama med væska gav meg var en umåtelig lyst til å rive ut håret mitt, den hviskestemmen synes jeg er fryktelig Anonymous poster hash: ad591...e2d
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 Snodig. Den eneste følelsen den dama med væska gav meg var en umåtelig lyst til å rive ut håret mitt, den hviskestemmen synes jeg er fryktelig Anonymous poster hash: ad591...e2d Man kan reagere helt motsatt, ja, men jeg syns den var koselig og bamsete (i mangel av et bedre ord...)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 Lyden av katter som spiser eller vasker seg Anonymous poster hash: 14146...16f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #15 Skrevet 18. august 2016 Jeg elsker lyden av at noen klør og skraper i skjeggstubber. Alle sånne tørre lyder gir meg hjerneorgasme. Samme med å se folk lage keramikk Anonymous poster hash: f122e...225
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #16 Skrevet 18. august 2016 Når noen tegner med blyant. Når noen er veldig søte og snille og skal forklare noe omstendig med lav stemme. Anonymous poster hash: b9f55...83a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #17 Skrevet 18. august 2016 Fiklingen i veska gjorde ikke noe inntrykk på meg, men stemmen hennes funker. Hadde en kollega som ga meg hjerneorgasme med stemmen også, og noen skuespillere i diverse filmer og serier kan gjøre det samme. Artig! Fiklinga i veska er det som fungerer for meg, mens stemmen øydelegg! Anonymous poster hash: ce27e...268
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #18 Skrevet 18. august 2016 Har sett mye på Fairy Char.. Anonymous poster hash: b9f55...83a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #19 Skrevet 18. august 2016 Når noen har en sånn lyd når de snakker at det høres ut som de burde tatt en slurk vann. Som om tunga sitter fast når de sier n og d. Husker moren min irriterte vettet av seg av sånne lyder og jeg ble helt salig og trøtt av det😂 Anonymous poster hash: 24fc3...43b
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2016 #20 Skrevet 18. august 2016 Kom i skade for å se noen av de andre videoene her, og holdt på å sovne. Når hun pusler i venninnens hår, kjenner jeg igjen noen reaksjoner hos meg selv. Blir som når aper plukker lus og roer hverandre ned.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #21 Skrevet 18. august 2016 Tror ikke jeg har opplevd det. Men kan få "munnorgasmer". Altså, når jeg spiser noe som er helt ekstremt deilig. F.eks. vaniljesaus. Eller potetgull. Opplevde dette spesielt den tiden da jeg røyket hasj. Alle opplevelsene ble så mye sterkere da. Og alt jeg puttet i munnen da jeg var stein var det beste jeg hadde smakt i hele verden. Anonymous poster hash: 6e731...754
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #22 Skrevet 18. august 2016 Når jeg ser på noen som tegner og lager keramikk. Spesielt når keramikken er blitt tørr og de skaper av ujevnheter o.l. #braingasm #eyecandy Anonymous poster hash: 4f1ba...931
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2016 #23 Skrevet 18. august 2016 Når jeg ser på noen som tegner og lager keramikk. Spesielt når keramikken er blitt tørr og de skaper av ujevnheter o.l. #braingasm #eyecandy Anonymous poster hash: 4f1ba...931 Å nei! Skraping i tørr keramikk er jo helt fælt. Verre enn å skrape kritt over tavla...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #24 Skrevet 18. august 2016 Har aldri hørt om dette. Men jeg forstår jo at jeg også har det innimellom. Kommer ikke på noe i farta som gir meg den følelsen, har bare registrert det når det skjer, det er jo veldig behagelig. Kan få lignende ved visse typer klassisk musikk og svært gode sangere. Hun med vesken... vesken gjør ikke noe for meg, men hviskende stemmer kan gjøre det. Ellers kjenner jeg igjen hun som snakker om "munnorgasmer". Visse typer ekstra god mat kan gi meg det. Eller ekstra god mørk sjokolade - gjerne sammen med rødvin. Det er som en eksplosjon av nytelse. Men sjokolad er omtrent som vin, det er store forskjeller, selv når man holder seg til ett kvalitetsmerke hele tiden. Smaken endrer seg gjennom sesongen, og trolig også hvor kakaobønnene kommer fra, ev. fordelingen av type kakobønner. I tillegg vil hva man har spist før man spiser sjokoladen spille inn på hvordan man opplever sjokoladesmaken. Opplevde en slik "munnorgasme" (som sikkert bare er en variant av hjerneorgasme) på lørdag da den mørke sjokoladen plutselig var eksepsjonell god. Bare rødvin kan også gi meg samme følelsen av og til. Men både med sjokolade og rødvin så er det kun første biten eller slurken som trigger det, maks to biter eller to slurker. Men den første er sterkest. Jeg lærte tydeligvis noe nytt i dag - har aldri hørt om hjerneorgasmer før. Anonymous poster hash: ce72f...215
the amazing spidermamma Skrevet 18. august 2016 #25 Skrevet 18. august 2016 Jeg tror det må være det som skjer når jeg hører enkelte snakke finlandssvensk. Husker jeg hadde en kundekontakt som snakket finlandssvensk, jeg ønsket at hun bare skulle snakke og snakke og snakke... Men det må være damer, ikke sånne 'pirka-fyrer' som banner og sverter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå