Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 No blir eg vel halshøgd av nokon her inne, men i dag begynte det ein mannlig pensjonist på avdelinga til dattera mi,( 2 år) - som vikar. Og eg kjenner meg urolig. Nokon som kan forstå det? Anonymous poster hash: 52c7b...17e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Ja jeg kan forstå det, jeg føler det samme. Anonymous poster hash: d811f...277
Gjest Muji81 Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 På samme måte som jeg kan forstå at noen er engstelig for lus og heis - ja. Men på samme måte er dette en irrasjonell frykt.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Nei, jeg kan overhodet ikke forstå det. Slike holdninger er lite annet enn kjønnsdiskriminerende og ufine. Anonymous poster hash: 2711c...995
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Nei, jeg kan overhodet ikke forstå det. Slike holdninger er lite annet enn kjønnsdiskriminerende og ufine. Anonymous poster hash: 2711c...995 DIN holdning er kun politisk korrekthet. Statistisk sett står menn for flere overgrep enn kvinner. Ergo øker risikoen ved mannlige ansatte. Anonymous poster hash: d811f...277
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 DIN holdning er kun politisk korrekthet. Statistisk sett står menn for flere overgrep enn kvinner. Ergo øker risikoen ved mannlige ansatte. Anonymous poster hash: d811f...277 Flere menn blir oppdaget enn kvinner. Anonymous poster hash: f01ac...14f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Flere menn blir oppdaget enn kvinner. Anonymous poster hash: f01ac...14f Så du tror at det er minst like mange kvinner som begår overgrep, og at det er tilfeldig at mennene blir oppdaget mens kvinnene går under radaren? Ja eller nei? Anonymous poster hash: d811f...277
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 DIN holdning er kun politisk korrekthet. Statistisk sett står menn for flere overgrep enn kvinner. Ergo øker risikoen ved mannlige ansatte. Anonymous poster hash: d811f...277 For noe sprøyt! Det handler ikke om politisk korrekthet i det hele tatt! Det handler om ikke å være en kjønnsdiskriminerende, fordomsfull idiot. Det er ikke greit å være utrygg på mørkhudede menn i sin helhet basert på frykt for å bli voldtatt. Det er ikke greit å uglese mannlige bhg-ansatte pga frykt for overgrep. Det er ikke greit å mistro kvinnelige sykepleiere av frykt for dødsengler. Det er ikke greit å straffe en hel gruppe pga handlingene til noen få. Hele samfunnet vårt er bygd slike premisser og det handler ikke om politisk korrekthet. Det er aldri greit å være en fordomsfull og diskriminerende drittsekk. Anonymous poster hash: 2711c...995
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Jeg hadde mislikt om det var for mange pensjonister i barnehagen, men så lenge det er bare en tror jeg ikke det vil virke negativt. Anonymous poster hash: 16c25...e7a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 Nei jeg forstår det ikke. Det finnes kvinnelige overgripere også, og det er så mange dyktige flotte mannlige ansatte som ikke tør å søke jobber nettopp pga de holdningene som vises! Og det er en stor skam! Anonymous poster hash: 623a0...b62
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Takk for svar så langt. Flere? Anonymous poster hash: 52c7b...17e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 På mitt barns avdeling er 4 av 6 ansatte menn, og det bekymrer meg ikke i det hele tatt. Jeg har full tillit til dem. Men at denne er pensjonist gjorde meg umiddelbart litt skeptisk... vet ikke helt hvorfor. Anonymous poster hash: bf032...785
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 Hva er du urolig for? At han ikke skal henge med og orke å leke med barna? Nei, jeg kan ikke forstå det Anonymous poster hash: 16adc...cfb
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 Jeg forstår deg, men vet samtidig at man ikke kan tenke sånn. Jeg tror nok de politisk korrekte over her også får sånne tanker, men de vil ikke innrømme det. Det er nok et instinkt vi har i oss. Anonymous poster hash: 6192f...526
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #15 Skrevet 18. august 2016 Jeg forstår deg, men vet samtidig at man ikke kan tenke sånn. Jeg tror nok de politisk korrekte over her også får sånne tanker, men de vil ikke innrømme det. Det er nok et instinkt vi har i oss. Anonymous poster hash: 6192f...526 Jeg er en av de du mener er politisk korrekt , men som ikke vil innrømme sånne tanker. Vel, det stemmer ikke. Jeg har ikke sånne tanker overhodet. Jobber selv i barnehage sammen med mannlige kolegaer, har aldri tenkt det et sekund Anonymous poster hash: 16adc...cfb
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #16 Skrevet 18. august 2016 Syns han pensjonisten skal trekke seg tilbake og være pensjonist, så kan heller noen unge, som trenger jobben, få den jobben. Ikke lett å finne seg jobb for tiden. Anonymous poster hash: 5f136...137
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #17 Skrevet 18. august 2016 Syns han pensjonisten skal trekke seg tilbake og være pensjonist, så kan heller noen unge, som trenger jobben, få den jobben. Ikke lett å finne seg jobb for tiden. Anonymous poster hash: 5f136...137 Der er jeg veldig uenig med deg. Det er fint for barna å ha voksne rundt seg i forskjellig alder. De har ofte litt ulike ting å tilby. Det er heller ikke spessielt vanskelig å få seg jobb for unge folk. Samfunnet har mange oppgaver som skal løses og de aller fleste får en jobb, men ikke nødvendig vis med det de synes er morsomst eller det de synes er godt nok betalt. Anonymous poster hash: 16c25...e7a
Gjest Muji81 Skrevet 18. august 2016 #18 Skrevet 18. august 2016 Syns han pensjonisten skal trekke seg tilbake og være pensjonist, så kan heller noen unge, som trenger jobben, få den jobben. Ikke lett å finne seg jobb for tiden. Anonymous poster hash: 5f136...137 Jeg er virkelig uenig. Er det noe barnehagene har for mye av er det unge, halvveis-motiverte mennesker som bare blir en kort stund. Å ha en bestefarslig type i barnehagen høres fint ut.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #19 Skrevet 18. august 2016 Syns han pensjonisten skal trekke seg tilbake og være pensjonist, så kan heller noen unge, som trenger jobben, få den jobben. Ikke lett å finne seg jobb for tiden. Anonymous poster hash: 5f136...137 Er veldig uenig med deg. Barnehagene har nok av vikarer som egentlig ikke vil være der, som er der bare fordi de må ha en jobb og som forsvinner så fort de får noe annet. Anonymous poster hash: 16adc...cfb
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #20 Skrevet 18. august 2016 Ja, det forstår jeg veldig godt! Overgrep som blir utført i barnehager er av menn, så det er ikke så rar følelse Anonymous poster hash: 60476...b82
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #21 Skrevet 18. august 2016 Dette er i min bok paranoide tanker som trekker en hel gruppe mennesker - 50% av befolkningen - i tvil. Det er etter min mening syke tanker og er med å ødelegge barnehage og skolevesenet hvor vi trenger flere menn, men hvor menn ofte ikke ser seg som aktuell kandidat. Og kom ikke trekkende med at menn i flere tilfeller har blitt dømt for perverse handlinger i bhg. Det er enkeltindivider. De har ikke noe med den nye vikaren å gjøre. Jeg blir faktisk enormt provosert av dette. Snart tør ikke menn å vise affeksjon til barn i det hele tatt i frykt for å bli mistenkeliggjort. Hva hvis sønnen deres skulle ønske å jobbe i barnehage om noen år? Hva hvis det var han som automatisk ble mistenkt for å ha syke tanker omkring barn? Stol på folk, og la barna få glede av mannlige rollemodeller. Vær selvsagt på vakt - men vær på vakt for alle på lik linje.. Anonymous poster hash: 9f611...76d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #22 Skrevet 18. august 2016 Jeg forstår deg, men vet samtidig at man ikke kan tenke sånn. Jeg tror nok de politisk korrekte over her også får sånne tanker, men de vil ikke innrømme det. Det er nok et instinkt vi har i oss. Anonymous poster hash: 6192f...526 For noe tøys! Jeg er ikke det minste redd for at de mannlige ansatte i mine barns barnehage skal begå overgrep. Jeg går ikke rundt og diskriminerer menn, ei heller krisemaksimerer jeg pga paranoia. Anonymous poster hash: 2711c...995
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #23 Skrevet 18. august 2016 Jeg er glad at det finnes menn som jobber i barnehage, det er det altfor lite av! Min datter gikk en barnehage som var veldig mye ute og på tur, og de ansatte en eldre mann som var fortidspensjonert. I motsetning til mange av de yngre ansatte var han supermotivert, hadde barnetekke så det holdt og han var populær fordi han kunne ekstremt mye om planter og dyr. Å gå i skogen med ham var en opplevelse. Jeg hadde bare vært glad for flere slike, syns det er utrolig trist at noen veldig veldig få perverse mannsvin ødelegger for alle andre menn. Det er som å si at alle menn er voldtektsmenn. Anonymous poster hash: f01cf...e59
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #24 Skrevet 18. august 2016 "In cases of daycare molestation, more than 60% of children who were molested, were molested by women" - Psychological profile of pedophiles and child molesters. Murray JB. J Psychol. 2000. Anonymous poster hash: 2711c...995
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #25 Skrevet 18. august 2016 Jeg tenker at du kommer fra bondelandet og ikke er vant til mannlige ansatte. Jeg har tre barn og erfaring fra tre ulike barnehager der det alltid har vært halvparten mannlige ansatte. De mannlige ansatte er utrolig dyktige og dedikerte til jobben sin. På generelt grunnlag har de vært mye flinkere enn damene. Du bør jobbe med perspektivet ditt. Til beste for dine barn. Anonymous poster hash: 97fb2...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå