Gå til innhold

Venninna mi har lurt meg, har angst nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror hun mente det som en kompliment, altså...

Anonymous poster hash: e0193...8bf

Ja, nettopp - men du forstod tydeligvis ikke hva jeg mente...

Greit nok at Hi som er full av hormoner trenger å roe seg og ev. få hjelp om dette er et så stort problem for henne.

Men å skrive ondskapsfulle kommentarer for å forsterke en annens angst- og applaudere disse kommentarene - er bare lavmål.

Anonymous poster hash: 0c8a9...e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angst faktisk?? Oooo glad du ikke er min venn.

Anonymous poster hash: 39ca2...c5b

Skrevet

Hun lurte deg ikke, hun tullet med deg.

Du burde jo være mer lykkelig enn noen gang, du har vært hos frisør, og du VET at du ikke har lus, så hva er det du sitter å fjaser med?

Anonymous poster hash: 7abdc...60b

Skrevet

Ja, nettopp - men du forstod tydeligvis ikke hva jeg mente...

Greit nok at Hi som er full av hormoner trenger å roe seg og ev. få hjelp om dette er et så stort problem for henne.

Men å skrive ondskapsfulle kommentarer for å forsterke en annens angst- og applaudere disse kommentarene - er bare lavmål.

Anonymous poster hash: 0c8a9...e14

Jo, jeg forstod det. 

Skrevet

Angst faktisk?? Oooo glad du ikke er min venn.

Anonymous poster hash: 39ca2...c5b

"Faktisk"-kommentaren er fjortis. Veldig. Veldig!

Skrevet

Tror faktisk ikke dere helt forstår hvor styrete det var med lusen vi hadde jeg... Har fått helt angst for lus etter dette og har blitt hysterisk angående det, var et helvete å bli kvitt uansett hva vi gjorde. Jeg ble helt fra meg for jeg så for meg nok et helvete og følte meg skikkelig ekkel. Jeg syns ikke det var en morsom spøk, og selv om hun tulla føler jeg at jeg har lus

Anonymous poster hash: c3aa5...aa9

Joda , jeg kan forstår det er ekkelt . Det jeg ikke kan forstå er at du lager drama over det at du ble lurt. Og hvorfor i det hele tatt gå inn her å skrive det?! Hva ville du frem til ?

Anonymous poster hash: 4cca2...7ee

Skrevet

? Hva i alle d.... tuller du?

Skrevet

Si etter meg: Jeg har ikke lus, jeg har ikke lus, jeg har ikke lus, jeg har ikke lus, jeg har ikke lus.

Nå repeter med gjevne mellomrom hele dagen, hver dag til det går over.

Dette er ikke tull engang. Akkurat nå går du rundt med bilder i hodet ditt av at du har lus. Du må snu dette. Ved å snakke til deg selv på denne måten, kan du overbevise deg selv (den urasjonelle underbevisstheten din) om at du faktisk ikke har lus :) Prøv! Det er en øvelse og av og til kan det ta sin tid, så ikke gi opp.

Anonymous poster hash: 24c2d...1e6
Skrevet

Si etter meg: Jeg har ikke lus, jeg har ikke lus, jeg har ikke lus, jeg har ikke lus, jeg har ikke lus.

Nå repeter med gjevne mellomrom hele dagen, hver dag til det går over.

Dette er ikke tull engang. Akkurat nå går du rundt med bilder i hodet ditt av at du har lus. Du må snu dette. Ved å snakke til deg selv på denne måten, kan du overbevise deg selv (den urasjonelle underbevisstheten din) om at du faktisk ikke har lus :) Prøv! Det er en øvelse og av og til kan det ta sin tid, så ikke gi opp.

Forresten....kom på at man ikke skal bruke ordet "ikke" i denne typen øvelser. Så forestill deg hodebunnen din som kløfri og behagelig.

Skrevet

Venninnen min skulle klippe meg i dag. For litt siden hadde datteren min, og sønnen hennes lus og det var et helvetes styr.

Vi ble jo kvitt det og alt.

Så sier hun mens hun klipper meg at herregud du har jo masse egg, og en lus. Og jeg begynner nesten å grine for jeg har så tykt hår og jeg er hårsår og det var så fælt da det var lus i hus. Så gir hun seg ikke, og så skal hun vise meg en lus... Så er det en gummistrikk og hun sier 'jeg kødda HAHAAH'.

Nå er jeg bare trist og føler jeg har lus

Anonymous poster hash: c3aa5...aa9

Du kan ikke være helt frisk...

Anonymous poster hash: f16cb...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...