Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Venninnen min skulle klippe meg i dag. For litt siden hadde datteren min, og sønnen hennes lus og det var et helvetes styr. Vi ble jo kvitt det og alt. Så sier hun mens hun klipper meg at herregud du har jo masse egg, og en lus. Og jeg begynner nesten å grine for jeg har så tykt hår og jeg er hårsår og det var så fælt da det var lus i hus. Så gir hun seg ikke, og så skal hun vise meg en lus... Så er det en gummistrikk og hun sier 'jeg kødda HAHAAH'. Nå er jeg bare trist og føler jeg har lus Anonymous poster hash: c3aa5...aa9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Det var en dårlig spøk som falt veldig dårlig ut. Hvis hun så at du regerete veldig, så burde hun ha stoppet med en gang. Det er ikke morsomt å bli lurt til å få sterke følelser som redsel og sinne. Men: Du har ikke lus. La følelsen gå. Ingen ting annet å gjøre. Hvis du får angst av dette, så tror jeg nok at du har andre problemer enn akkurat denne hendelsen, og at du bør ta tak i dem. Anonymous poster hash: e0193...8bf
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Hva er problemet? Anonymous poster hash: 5d29b...788
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Er du gravid eller noe? Høres ut som en veldig hormonell overreaksjon.. Anonymous poster hash: fd709...933
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Er du gravid eller noe? Høres ut som en veldig hormonell overreaksjon.. Anonymous poster hash: fd709...933 Ja, jeg er gravid. Problemet for meg er at jeg er halvt afrikansk og derfor er det vestlig vanskelig med kjemming. Er allergisk mot permetrin Anonymous poster hash: c3aa5...aa9
Lille rødhette 26 Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Fy faen! Det samme skjedde med meg i helgen.. vennine mi sendte meg meld og sa at sønnen hennes har lus, og siden jeg var så heldig å ha hennes andre barn på besøk her måtte det bli full luse sjekk! Kun dattern hennes her i huset som hadde det, men mye styr med vasking, luse kam og apotekbesøk. Så når jeg skulle være hyggelig å komme ned til hun for å sjekke hodet hennes og klippe håret på barna hennes avslutter hun dagen med å helt uten videre sjekke meg igjen og hyler ut DU HAR MASSE EGG!!!! Fortvilet søkte jeg hjelp hos naboen som avbekrftet luse egg...når jeg ringer vennina mi bare ler hun 😬 Uskyldig spøk, men hevnen er søt da 😈
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Ja, jeg er gravid. Problemet for meg er at jeg er halvt afrikansk og derfor er det vestlig vanskelig med kjemming. Er allergisk mot permetrin Anonymous poster hash: c3aa5...aa9 Men nå er det jo ikke noe problem, fordi hun tullet med deg og du har ikke lus... Anonymous poster hash: fd709...933
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 var nå jammen meg ikke mye som skulle til for å bikke deg over kanten haha vi hadde lus i fjor. tror vi brukte flere tusen på lusmiddel, da noen i klassen til sønnen min ikke sjekket seg og det ble aldri utryddet, klarte å få det selv også og det var ett helvete. men nå hadde ikke du lus, så er ikk enoe å ta på vei for. og finnes mange kjerringråd mot lus, vi brukte på slutten kokosolje. og det funket mye bedre enn lusekuren fra apoteket. Anonymous poster hash: 4295a...c70
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 Noen er hårsåre . Akkurat dette var vel ikke så ille?! Anonymous poster hash: 4cca2...7ee
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 Noen er hårsåre . Akkurat dette var vel ikke så ille?! Anonymous poster hash: 4cca2...7ee se på alven28 sitt svae, det er ikke gøy å få en sånn beskjed. Og ja, jeg er hårsår, det er jo derfor lus er fælt Anonymous poster hash: c3aa5...aa9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #12 Skrevet 17. august 2016 se på alven28 sitt svae, det er ikke gøy å få en sånn beskjed. Og ja, jeg er hårsår, det er jo derfor lus er fælt Anonymous poster hash: c3aa5...aa9 Hårsår... Som i nærtagende ... Anonymous poster hash: 4cca2...7ee
sug lut Skrevet 17. august 2016 #13 Skrevet 17. august 2016 Og du skal være stabil nol til å ta deg av et barn?
Jordbærblomst Skrevet 17. august 2016 #14 Skrevet 17. august 2016 Kjære vene.. Snakk om overdramatisering! Hvordan skal du kunne forholde deg til verden utenfor, hvis dette vipper deg over kanten?
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. august 2016 #15 Skrevet 17. august 2016 Hjelpes. Nå så jeg for meg en historie om en skikkelig dårlig venninne..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #16 Skrevet 17. august 2016 Tror faktisk ikke dere helt forstår hvor styrete det var med lusen vi hadde jeg... Har fått helt angst for lus etter dette og har blitt hysterisk angående det, var et helvete å bli kvitt uansett hva vi gjorde. Jeg ble helt fra meg for jeg så for meg nok et helvete og følte meg skikkelig ekkel. Jeg syns ikke det var en morsom spøk, og selv om hun tulla føler jeg at jeg har lus Anonymous poster hash: c3aa5...aa9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #17 Skrevet 17. august 2016 Tror faktisk ikke dere helt forstår hvor styrete det var med lusen vi hadde jeg... Har fått helt angst for lus etter dette og har blitt hysterisk angående det, var et helvete å bli kvitt uansett hva vi gjorde. Jeg ble helt fra meg for jeg så for meg nok et helvete og følte meg skikkelig ekkel. Jeg syns ikke det var en morsom spøk, og selv om hun tulla føler jeg at jeg har lus Anonymous poster hash: c3aa5...aa9 Joda, det kan man nok. vi har hatt lus vi også, har 2 jenter med veldig veldig tykt og langt hår. Og vanskelig å bli kvitt. Det er fortsatt holdningen din til problemer som er uvanlig her. Takler du andre vanskeligheter like dårlig? Anonymous poster hash: 6cf05...d5a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #18 Skrevet 17. august 2016 Tror faktisk ikke dere helt forstår hvor styrete det var med lusen vi hadde jeg... Har fått helt angst for lus etter dette og har blitt hysterisk angående det, var et helvete å bli kvitt uansett hva vi gjorde. Jeg ble helt fra meg for jeg så for meg nok et helvete og følte meg skikkelig ekkel. Jeg syns ikke det var en morsom spøk, og selv om hun tulla føler jeg at jeg har lus Anonymous poster hash: c3aa5...aa9 Joda, har ingen problemer med å se at det var et slit, men DET VAR EN SPØK. Ja, så var det en dårlig spøk, men det var like fult en spøk, og du lager en enorm sak av noe som ikke en gang er en storm i et vannglass... Get over it. Det er nesten så jeg tror du troller med oss, kjenner jeg. Anonymous poster hash: fd709...933
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #19 Skrevet 17. august 2016 Tror faktisk ikke dere helt forstår hvor styrete det var med lusen vi hadde jeg... Har fått helt angst for lus etter dette og har blitt hysterisk angående det, var et helvete å bli kvitt uansett hva vi gjorde. Jeg ble helt fra meg for jeg så for meg nok et helvete og følte meg skikkelig ekkel. Jeg syns ikke det var en morsom spøk, og selv om hun tulla føler jeg at jeg har lus Anonymous poster hash: c3aa5...aa9 Jeg vet hvor forferdelig det kan være å ha lus i huset. Så jeg forstår at du ble redd da venninnen din tullet med deg. Jeg forstår det også dersom du ble sint på henne, for som jeg alt har skrevet: Det er ikke morsomt å bli lurt til å få sterke følelser. Men så må du la det være med det. Du har ikke lus. Hun var teit, men det var bare tull. Du kan ikke fortsette å føle at du har lus når du ikke har det, bare fordi hun sa det. Anonymous poster hash: e0193...8bf
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #20 Skrevet 17. august 2016 Oioi. Her har vi dramaqueen. Anonymous poster hash: 96e4e...5b6
sug lut Skrevet 17. august 2016 #21 Skrevet 17. august 2016 Tror faktisk ikke dere helt forstår hvor styrete det var med lusen vi hadde jeg... Har fått helt angst for lus etter dette og har blitt hysterisk angående det, var et helvete å bli kvitt uansett hva vi gjorde. Jeg ble helt fra meg for jeg så for meg nok et helvete og følte meg skikkelig ekkel. Jeg syns ikke det var en morsom spøk, og selv om hun tulla føler jeg at jeg har lus Anonymous poster hash: c3aa5...aa9 Du har nok lus. Massevis. De er i alle klærne, sengetøyet og håret til dere alle. Den egentlige spøken var at hun ikke kommer til å fortelle deg det. Jeg håper du klør.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. august 2016 #22 Skrevet 17. august 2016 Du har nok lus. Massevis. De er i alle klærne, sengetøyet og håret til dere alle. Den egentlige spøken var at hun ikke kommer til å fortelle deg det. Jeg håper du klør. Haha. Du er så ond!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #23 Skrevet 17. august 2016 Haha. Du er så ond! Du er ikke bedre når du applauderer det... Anonymous poster hash: 0c8a9...e14
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #24 Skrevet 17. august 2016 Tror faktisk ikke dere helt forstår hvor styrete det var med lusen vi hadde jeg... Har fått helt angst for lus etter dette og har blitt hysterisk angående det, var et helvete å bli kvitt uansett hva vi gjorde. Jeg ble helt fra meg for jeg så for meg nok et helvete og følte meg skikkelig ekkel. Jeg syns ikke det var en morsom spøk, og selv om hun tulla føler jeg at jeg har lus Anonymous poster hash: c3aa5...aa9 Du må faktisk ta deg sammen. Du bør også vurdere å søke hjelp. Reaksjonen din er hinsides. Anonymous poster hash: 5d29b...788
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #25 Skrevet 17. august 2016 Du er ikke bedre når du applauderer det... Anonymous poster hash: 0c8a9...e14 Tror hun mente det som en kompliment, altså... Anonymous poster hash: e0193...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå