Gå til innhold

Har du en fin og behagelig stemme (ikke sang)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at du får høre det? Hva ved stemmen din er det folk kommenterer?

Anonymous poster hash: f46a5...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! har ganske grov stemme og er alltid tett i nesa 😂 har aldri fått noen kommentar på stemmen min fra andre.

Anonymous poster hash: f94e6...a45

Skrevet

Fin er den ikke, men det er ganske mye av den. Svært få som ikke hører hva jeg sier.

Anonymous poster hash: ad282...8aa

Skrevet

Fin er den ikke, men det er ganske mye av den. Svært få som ikke hører hva jeg sier.

Bør bli lærer du da ;)

Skrevet

Jeg er profesjonell sanger og synger godt, men syns ikke talestemmen min er noe fin. Den er for guttural, "trang" og skrapete. Prøver å legge den litt dypt og legge luft på, for ikke å lyde som en and... Legger fort merke til andres stemmer og er fascinert av det.

Anonymous poster hash: 01e64...130

Skrevet

Jeg snakker høyt og tydelig. Det er det mange som setter pris på.

Anonymous poster hash: 87d79...d94

Skrevet

Når jeg snakker høres jeg ut som en smurf.. På helium..

"Alle" kjenner meg igjen på stemmen..

Men jeg er sanger, og er faktisk en mezzosopran, kan også synge altstemme men har ikke sjanse til å synge 1.sopran. Det skulle man aldri trodd når man hører meg snakke ;)

Anonymous poster hash: d162f...6cc

Skrevet

Nei, jeg synes ikke stemmen min er fin eller behagelig. Jeg får derimot jevnlig kommentarer på den. Samtlige går på at de synes den ligner på en kjent artist sin (når hun snakker altså, ikke synger). Jeg tror ikke det nødvendigvis er ment som et kompliment, dessverre (hadde det derimot vært snakk om syngingen hennes ... )

Skrevet

Jeg synes ikke min egen stemme er fin, men pussig nok har jeg ofte fått høre at jeg har en veldig fin og behagelig stemme.

Aner ikke hva de hører, for jeg greier ikke høre det selv ;) Men det er jo hyggelig å få høre det.

Anonymous poster hash: 22633...09d
Skrevet

Jeg har en ok sangstemme, jeg er en typisk 1. sopran. Jeg hadde tidligere lys stemme når jeg prata, men har merket at den har blitt dypere de siste årene. Har aldri hørt noen har sagt noe om hva de synes om stemmen min når jeg prater.

Skrevet

Aldri hørt noen kommentere stemmen min. Selv synes jeg den høres rar ut! Litt mørk kanskje...

Anonymous poster hash: 0005e...5bb

Skrevet

Nei den er grusom! Kvass og fæl.

Skrevet

Jeg får hele tiden høre at jeg har en behagelig høytlesningstemme. Men har en skjærende stemme når jeg bare kakkler i vei

Skrevet

Nei, jeg synes ikke stemmen min er fin eller behagelig. Jeg får derimot jevnlig kommentarer på den. Samtlige går på at de synes den ligner på en kjent artist sin (når hun snakker altså, ikke synger). Jeg tror ikke det nødvendigvis er ment som et kompliment, dessverre (hadde det derimot vært snakk om syngingen hennes ... )

Adele?

Anonymous poster hash: ec9cf...188

Skrevet

Nei, eller behagelig er den nok, men den er så barnslig. Noen ganger gjør det jeg selv uten å merke det selv, men den er ellers også nokså "ung". Ønsker meg skikkelig whisky stemme da :P Da høres man litt mer rå ut.

Ikke kan jeg synge pent heller.

Anonymous poster hash: 2b25e...b07
Skrevet

Bør bli lærer du da ;)

Kan ikke bli noe jeg allerede er.

Skrevet

Har fått høre at jeg har en behagelig og dyp stemme. Som kvinne ble jeg litt redd for at jeg høres mannete ut 😂

Anonymous poster hash: 786bf...56b

Skrevet

Var nylig med i et TV-program og har innsett at stemmen min er enda lysere enn jeg trodde. Men jeg pleier ihvertfall å si ganske vettuge ting, da ;) Mener jeg selv, i alle fall!

Anonymous poster hash: ab370...e09

Skrevet

Den er skarp, mørk og hissig. Selv når jeg er glad, så høres jeg visstnok litt....skarp og aggressiv ut.

Anonymous poster hash: bd1b2...65b
Skrevet

Huff, nei. Den er alt for lys. Høres ut som en barnestemme. Eldre eller de som er tunghørte hører meg ikke for jeg har 0 bass.. Men interessant å høre at "alle" synes stemmen deres er rar!

Anonymous poster hash: 39606...1e3
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Ingen har kommentert stemmen min, men fin og behagelig er den hvert fall ikke. Syns jeg har en ganske masete stemme egentlig. 

Skrevet

Ingen som kommenterer stemmen min sånn sett, men når jeg snakker vanlig (med kjæreste,familie, venner) vet jeg at den er mørk og kjedelig å høre på. I jobbsammenheng/andre samtaler med mennesker jeg ikke har like avslappet forhold til blir den gjerne litt lysere og "hyggeligere" :P

Anonymous poster hash: 5e490...184
Skrevet

Når jeg snakker høres jeg ut som en smurf.. På helium..

"Alle" kjenner meg igjen på stemmen..

Men jeg er sanger, og er faktisk en mezzosopran, kan også synge altstemme men har ikke sjanse til å synge 1.sopran. Det skulle man aldri trodd når man hører meg snakke ;)

Anonymous poster hash: d162f...6cc

Har du prøvd å senke strupehodet/heve ganeseilet litt når du snakker? (Hvis du høres ut som en smurf på helium antar jeg at du kanskje benytter en litt trang, lys klangfarge. Bare et tips!)

Skrevet

Hvem da?

Skrevet

Har du prøvd å senke strupehodet/heve ganeseilet litt når du snakker? (Hvis du høres ut som en smurf på helium antar jeg at du kanskje benytter en litt trang, lys klangfarge. Bare et tips!)

Hvordan gjøres det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...