Gå til innhold

Tyrkia opphever den seksuelle lavalder!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

What??? Den oppheves og det er lov så lenge barnet samtykker? Hva er det for noe opplegg? Kan en toåring samtykke? En femåring? Blir kvalm. Fortsatt folk som er keene på billig ferie til et slikt kvalmt land???

Anonymous poster hash: 51290...853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint land å dra på ferie til ja.

Skrevet

De får jo det de har stemt frem. Forhåpentligvis ser det tyrkiske folket virkeligheten om de lar presidenten fortsette - men jeg tror ikke det. Jeg tror heller ikke at neste valg i Tyrkia vil bli gjennomført på en demokratisk måte uten juks. Erdovan er ikke villig til å gi fra seg makt, han tilraner seg all makt i landet.

Horribelt!! Hvem kan si at et barn kan samtykke? Og hvem skal tros i etterkant - overgriperen?

Dette betyr fritt frem for voldtekter uansett alder, og verst av alt på barn. Bare si at offeret samtykket så slipper du fri. Det finnes jo ingen uavhengige domstoler i landet lenger, så nå er det all makt til de få, og absolutt makt til menn.

Om ikke det tyrkiske folket snart våkner så tror jeg det de har sett i etterkant av kuppet bare er begynnelsen på et regime. I praksis så har de nå et regime, en diktator. En diktator som gjemmer seg bak at han ble folkevalg.

At folket ikke gjør fullstendig opprør etter at han har tatt full kontroll over påtalemyndigheter og avsatt alle dommere, det er over min fatteevne.

Jeg lurer på - de damene her inne som stadig har forsvart å reise på ferie dit og gjorde det i forrige tråd for 1-2 uker siden... vil dere fremdeles reise dit? Er dette et land dere ønsker å støtte?

Anonymous poster hash: 9229c...ae9
Skrevet

Jeg har ikke villet reise dit på mange år. Kommer iallefall ikke til å reise nå. Møkkaland

Anonymous poster hash: 8fc3f...75b

Skrevet

Og allikevel har folk samvittighet til å dra dit på ferie, og klarer i tillegg å kose seg der. Må være deilig å kunne sette samvittighet og etikk på hold i ferien så en kan kose seg uten disse ekle tankene om hvor mye folk rund en lider.

Anonymous poster hash: f0f06...01c

Skrevet

Ned til 12 år står det her https://www.nrk.no/urix/tyrkia_-vil-gjore-det-lovlig-a-ha-sex-med-12-aringer-1.13087995

Anonymous poster hash: ea356...884

Det gjør egentlig ikke saken noe bedre. En tolvåring er sjelden moden nok til å ønske sex eller gi et samtykke hun kan forstå hva hun samtykker til. I tillegg vil de da få problematikken med barn som får barn...

Skrevet

Og det langt vil inn i EU?!?!

Verden har alt for mange syke mennesker. :(

Anonymous poster hash: c9edf...117

Skrevet

Og det langt vil inn i EU?!?!

Verden har alt for mange syke mennesker. :(Anonymous poster hash: c9edf...117

Dette landet*

Anonymous poster hash: c9edf...117

Skrevet

Var i Tyrkia for 4 år siden, drar nok aldri tilbake slik som det har utviklet seg nå...

Anonymous poster hash: ea880...020

Skrevet

12 år er utrolig tidlig :( skal ALDRI dit

Skrevet

Skremmende utvikling. Tro hva argumentene for å senke den seksuelle lavalder var da det skulle stemmes over. Liker ikke.

Skrevet

Det verste er at Erdogan regnes for å være en moderat/vestlig orientert politiker til Tyrkia å være... Det ble kommentert ifbm kuppet, at det var derfor han fikk de ortodokse og militære mot seg.

Så hvis han kastes kan det godt være at det blir enda verre.

Anonymous poster hash: 6addd...835

Skrevet

Erdogan skulle jo gått av for lenge siden. Han har endre grunnlover slik chavez gjorde slik at han kan sitte lenger. I Tyrkia kan man egentlig ikke sitte lenger enn to perioder og nå er erdogan i son 3 periode.

Skal aldri dit. De går fra å være sekulære til å bli mer og mer totalitære

Anonymous poster hash: 7ba9a...94a

Skrevet

De får jo det de har stemt frem. Forhåpentligvis ser det tyrkiske folket virkeligheten om de lar presidenten fortsette - men jeg tror ikke det. Jeg tror heller ikke at neste valg i Tyrkia vil bli gjennomført på en demokratisk måte uten juks. Erdovan er ikke villig til å gi fra seg makt, han tilraner seg all makt i landet.

Horribelt!! Hvem kan si at et barn kan samtykke? Og hvem skal tros i etterkant - overgriperen?

Dette betyr fritt frem for voldtekter uansett alder, og verst av alt på barn. Bare si at offeret samtykket så slipper du fri. Det finnes jo ingen uavhengige domstoler i landet lenger, så nå er det all makt til de få, og absolutt makt til menn.

Om ikke det tyrkiske folket snart våkner så tror jeg det de har sett i etterkant av kuppet bare er begynnelsen på et regime. I praksis så har de nå et regime, en diktator. En diktator som gjemmer seg bak at han ble folkevalg.

At folket ikke gjør fullstendig opprør etter at han har tatt full kontroll over påtalemyndigheter og avsatt alle dommere, det er over min fatteevne.

Jeg lurer på - de damene her inne som stadig har forsvart å reise på ferie dit og gjorde det i forrige tråd for 1-2 uker siden... vil dere fremdeles reise dit? Er dette et land dere ønsker å støtte?

Ikke bare voldtekter, men barnebruder. Nå kan de tillate å gifte bort døtrene sine enda tidligere enn før

Skrevet

Tviler på at dette er sex mellom to 12-åringer, er nok en 12-åring og en 40-åring, ja. Og risikoen å dø i fødsel som 13-åring øker med 100%.

Består hele landet av pedofile? Er det vanlig å bli tent av et prepubertalt barn??

Anonymous poster hash: 81ec9...8d6

Skrevet

Jeg stusser også på dette, er det normalt at fedre ønsker å ha sex med barn på samme alder som sine egne barn? Jeg begriper ikke logikken i dette. Ønsker fedre og mødre at barna sine skal ha sex med en gammel gris, bare de får godt nok betalt? 

Anonymous poster hash: 9a70a...f92
Skrevet

Erdogan skulle jo gått av for lenge siden. Han har endre grunnlover slik chavez gjorde slik at han kan sitte lenger. I Tyrkia kan man egentlig ikke sitte lenger enn to perioder og nå er erdogan i son 3 periode.

Skal aldri dit. De går fra å være sekulære til å bli mer og mer totalitære

Han satt som statsminister i to perioder. Nå sitter han som president. Ikke det samme

Anonymous poster hash: d65aa...e5c

Skrevet

Men alle dere som var positive til en mor her i forrige uke som skulle skaffe p piller til sin 13 åring. ??? Er ikke sex som 12 åring el 13 åring omtrent detsamme?

Anonymous poster hash: 5d39e...167

Skrevet

Men alle dere som var positive til en mor her i forrige uke som skulle skaffe p piller til sin 13 åring. ??? Er ikke sex som 12 åring el 13 åring omtrent detsamme?

P-piller kan brukes til å fjerne menstruasjonssmerter og regulere menssyklus. Å gi p-piller til en på 13 er ikke det samme som å si at du er for at en 50-åring ligger med datteren din. Såpass skjønner du vel selv?

Anonymous poster hash: 05230...fac

Skrevet

Tviler på at dette er sex mellom to 12-åringer, er nok en 12-åring og en 40-åring, ja. Og risikoen å dø i fødsel som 13-åring øker med 100%.

Består hele landet av pedofile? Er det vanlig å bli tent av et prepubertalt barn??

Anonymous poster hash: 81ec9...8d6

Et barn på 12 er sjeldent prepubertalg. Men jeg er enig i det du skriver.

Skrevet

Et barn på 12 er sjeldent prepubertalg. Men jeg er enig i det du skriver.

Prepubertalt*

Skrevet

P-piller kan brukes til å fjerne menstruasjonssmerter og regulere menssyklus. Å gi p-piller til en på 13 er ikke det samme som å si at du er for at en 50-åring ligger med datteren din. Såpass skjønner du vel selv?

Nå var det snakk om p piller fordi jentungen skulle ha sex!! Og der var skremmende mange positive og syntes det var helt okej at 13 åringer har sex. Noe jeg overhode ikke er enig i.12 åring og 13 åring er vel nesten samme sak.

Hvor kommer 50 årig mann ifra?

Skrevet

Nå var det snakk om p piller fordi jentungen skulle ha sex!! Og der var skremmende mange positive og syntes det var helt okej at 13 åringer har sex. Noe jeg overhode ikke er enig i.12 åring og 13 åring er vel nesten samme sak.

Hvor kommer 50 årig mann ifra?

50-årig mann var et eksempel bare. Jeg har ikke lest den forrige tråden, men hvis det var snakk om p-piller fordi jenta skulle ha sex så er jeg enig i det du skriver.

Skrevet

Du må klare å skille mellom å nekte datteren p-piller og nekte henne sex. Det er ikke det samme. Og moren kan jo nekte henne p-piller, men tror du jenta avstår fra sex av den grunn?

Anonymous poster hash: c625d...4e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...