Gå til innhold

Har alle dere en bestevenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Har ikke behov for det heller. Har en venninne jeg er med ofte og er jo den beste venninnen min sånn sett. Men ville ikke ha kalt henne bestevenn.

Mannen min er min nærmeste. Har også to søstre og en kusine som er nær.

Anonymous poster hash: 6c2dc...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde, men av eller annen grunn forsvant de da jeg mistet jobben min på grunn av konkurs 😢 men det er vel greit å vite hvem som er ekte venner.

Anonymous poster hash: be37f...d5a

Skrevet

Nei, ikke direkte. Har to venninner. De er gode venner i og for seg, og det er alltid gøy når vi treffes, men vi møtes ikke mer enn noen ganger i året. Så skrives vi innimellom, men jeg er ikke noe glad i å ringe bare for å snakke om alt og ingenting, så sjeldent vi ringes.

Skrevet

Jeg har to. Vi har holdt sammen i 20 år som et trekløver. Geografi og voksenlivet hindrer oss dessverre i å ha samme forholdet nå som før, men har tre veldig nære venninner i nærheten nå. Er heldig😊

Anonymous poster hash: b8beb...9f2

Gjest Antarctica
Skrevet

Rangerer ikke venner i et hierarki. De er gode nok alle sammen, ingen trenger å være best eller nestbest.

Skrevet

Ja 2 bestevenner og 2 veldig nære <3 3 av de er barndomsvenner,mens den 4 møtte jeg på mødrehjem

Skrevet

Nei det kan jeg ikke si. Faktisk usikker på om jeg har noen venner også 😢 Hadde mange venner før jeg fikk barn men etter jeg fødte de så ble det slutt på all kontakt. Flere av de har nå også fått barn og de møtes til jentekvelder o.l. men spør aldri meg:/ føler meg ganske ensom faktisk. Alltid når jeg spør om vi skal finne på noe så får jeg alltid nei til svar.. Føler jeg gjør alt alene(shopping/kino/ o.l) føler meg skikkelig "viggo venneløs"..

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 59ebc...a75
Skrevet

ja , men han er også mannen min

Anonymous poster hash: c33b8...eb8
Skrevet

Nei, ingen bestevenninne. Har egentlig ingen venninner. Mistet alle da jeg var utro mot samboer, ingen som ønsket å være der for oss og støtte i en livskrise.

Anonymous poster hash: 1152b...30b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...