Gå til innhold

Har alle dere en bestevenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke jeg!

Anonymous poster hash: 17b5d...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller. Har 5 nære venninner, men ingen bestevenn.

Anonymous poster hash: baec2...ee5

Skrevet

Har flere gode venninner. To bestevenner, ei som har kjent meg i 30 år og kjæresten min❤

Anonymous poster hash: d68ac...7c3

Skrevet

Nei. Det er vel litt tenåringsgreie?

Anonymous poster hash: 58c15...2da

Skrevet

Hva legger du i bestevenn?

Har to nære venninner. Vi treffes ikke så ofte pga hektiske dager og sjelden det klaffer. Vi mailes litt i løpet av uken, to/tre mailer. Noen uker er det helt stille. Men når noe skjer er vi alltid der for hverandre. Da stiller vi opp med den hjelp de trenger.

Ellers har jeg vel fem venninner. Det er venner som er der i godværsdager, de er selvsagt støttende og oppløftende når det er noe men de stiller ikke opp slik mine to nære gjør.

Anonymous poster hash: 78315...b12

Skrevet

Ikke jeg heller. Har 5 nære venninner, men ingen bestevenn.

Anonymous poster hash: baec2...ee5

Har egentlig ingen nære venninner heller,men har ei jeg er sammen med av og til...

Hi

Anonymous poster hash: 17b5d...f9e

Skrevet

Jeg har venner, men ingen bestevenn og ingen barndomsvenner. Savner den ene vennen som bare er "min".

Anonymous poster hash: 2c6f1...523

Skrevet

Ja, det har jeg. Vi bor noen timer unna hverandre, men det er alltid hun jeg ringer hvis det er noe, gode nyheter, bare vil skravle, osv. Møtes annenhver mnd ca. Her jeg bor har jeg fire gode venner, blitt kjent med de via jobb, barn og studier.

Anonymous poster hash: 58e35...f78

Skrevet

Har en bestevenninne. Vi har kjent hverandre i snart 20 år . Er der for hverandre i tykt og tynt. Henne jeg ringer først uansett om jeg er trist eller glad eller sint . Har også litt mer perifere venninner . Ikke så stort nettverk . Levd veldig isolert de siste 10 årene

Anonymous poster hash: c8fb6...cd9

Skrevet

Nei. Ingen jeg ringer og forteller alt 😩

Anonymous poster hash: 26f79...df5

Skrevet

Nei, jeg har ikke noen nære venninner. Har noen jeg treffer av og til for å spise middag, men jeg må som regel ta initiativet. ingen som ringer her for å høre om vi skal finne på noe.

Det er et stort savn...

Hadde to god venninner gjennom oppveksten, men begge har flyttet fra her jeg bor og siden har det vært vanskelig å få seg nye venninner i voksen alder her...

Anonymous poster hash: 9e133...8c7
Skrevet

Nei, ingen jeg er i lag med innimellom, og innen jeg kan ringe om det er noe.

Anonymous poster hash: 0168f...9d5

Skrevet

Ja, jeg har to bestevenner.  Det er to flotte damer som jeg er fullstendig meg selv med, som jeg er åpen med og som jeg stoler på. Vi er nære og vi vet nesten alt om hverandre. En ser jeg ofte, den andre ser jeg kanskje en gang eller to i mnd. Det er godt å ha så gode venninner.

Samtidig skulle jeg ønske nettverket mitt var større, for jeg har kun de to.

Takknemlig for det altså, misforstå meg rett her. Men jeg måtte droppe bursdagsfeiring ved rundt tall for det blir litt stusselig å invitere til stor fest med 3 deltakere :P  Målet er å kunne feire 40 års dagen med venner. :)

Anonymous poster hash: e1c82...c73
Skrevet

Har fire bestevenninner, de er mine fortrolige og er virkelig bautaer som alltid er der. Itillegg har jeg 10 venninner som jeg treffer regelmessig og finner på ting sammen med.

Anonymous poster hash: 9353b...bd2

Skrevet

Ja. Ene er mannen min også har jeg en bestevenninne og en kusine jeg er veldig nær. Jeg har også en venninnegjeng som jeg finner på mye med.

Jeg hadde en annen bestevenn også, men han ble dessverre drept under tjeneste i Afganistan 😢 Han savner jeg veldig mye..

Skrevet

Ja, 2 bestevenninner og 3 andre veldig nære venninner. 

Anonymous poster hash: 02ca9...086
Skrevet

Ikke utenom familie, har samboer selvfølgelig, og ene søsteren min.

Skrevet

Søsteren min er den nærmeste, vi har kontakt via messenger daglig og ringes ukentlig. Bor flere timers biltur fra hverandre så i en hektisk hverdag møtes vi ikke så ofte da...

Har noen venninner også, men ikke veldig nære

Anonymous poster hash: 754a9...e13

Skrevet

Nei.

Nærmeste må være kjæresten, og det gjør det litt ekstra vondt nå som jeg vurderer å gå. Det blir ensomt. Men det er kanskje bedre å være ensom enn å være lei seg hele tiden.

Anonymous poster hash: 56723...a8c

Skrevet

Ja det har jeg :) 

Anonymous poster hash: ad586...d30
Skrevet

Ja mannen min absolutt. Vi gjør alt sammen, tvillingsøster og 2 venninner som alltid er der. Vi har ikke kontakt hver dag, men er der når det er noe❤

Anonymous poster hash: 6e190...8a3

Skrevet

ja en bbf. og mange andre venninder. snakker sammen ofte og er masse sammen😊 både med og uten mann og barn

Anonymous poster hash: 218cf...e21

Skrevet

Nei, eller en av venninnene mine er jo nærmere og den beste av mine venninner, men ikke typ bestevenn som mange andre har. Ingen veldig nære.

Hadde i ungdomsårene. Merkelig nok sluttet vi å være sammen da jeg sluttet å røyke... Da begynte hun å dra på besøk til andre i stedet...

Anonymous poster hash: 8045a...793

Skrevet

Hadde 2 bestevenner som jeg hadde mye kontakt med.  Men det har bare blitt mindre med årene. Nå føler jeg det mere som de er nære venner enn bestevenner. 

Men mulig det bare ble slik når vi fikk mann og barn. Jobb, familie og hus tar si tid det også. 

Jeg vil si jeg har 4 gode venner, der 2 av de er veldig nære (som jeg kalte bestevener før) 

Ellers har jeg flere venner, men ikke så nære venner. 

Men den som er meg aller nærmeste er mannen min. 

Anonymous poster hash: d96a5...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...