Gå til innhold

Stakkars alle som ikke får gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsket meg gutt, og fikk det :) har verdens herligste 8åring, snill som dagen er lang❤️ Morsom, omtenksom, kosete og empatisk :) Sikkert like fint med jente, men jeg er så lykkelig over å få den gutten jeg ønsket meg :)

Anonymous poster hash: ef0ca...9e8

Enda godt at du ikke fikk den jenta du ikke ønsket deg.

Anonymous poster hash: 93d04...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nekter å tro at dere er voksne mennesker!! Gå tilbake og lek med dukkene deres!

Vi voksne er takknemlig for hvert eneste barn, uansett kjønn og evt diagnose. Voks opp!!

Anonymous poster hash: d4621...137

Helt enig..

Derfor føler jeg meg så heldig som fikk verdens hærligste barn😍😍😍😂

Anonymous poster hash: 866a5...580

Skrevet

Jeg er på ingen måte takknemlig diagnosen til barnet mitt! Ærlig talt skal det neste være at man skal gå rundt å late som syke barn er en bra ting. Mitt største ønske er at barnet mitt skal bli friskt, og det er ingen skam i det!

Anonymous poster hash: 17ea2...1f1

Jeg mente ikke at du skal være takknemlig for sykdom. Det er naturlig å ønske seg friske barn. Men når barna først kommer, så kommer de som de er, og vi elsker dem høyere enn himmelen uansett kjønn og diagnose. Det var det jeg prøvde å si...

Anonymous poster hash: d4621...137

Skrevet

Jeg tenker at mange jenter ønsker seg jenter og gutter ønsker seg gutter, så går det opp for en at det ikke er viktig. Kanskje HI egentlig ønsket en jente, men er blitt overveldet av det å ha en sønn og derfor skrev denne tråden.

Anonymous poster hash: 5baab...2ec

Skrevet

Merkelig innlegg. Høres ut som du er sjalu på jentemammaer.

Anonymous poster hash: d357a...c1f

Skrevet

Utrolig stolt over gutten min, han er verdens vakreste, snilleste , omtenksomme og god og elsker dyr og de som er mindre enn seg  :hjerte:  :hjerte:  men hadde vert like stolt over en datter <3

Skrevet

Stakkars barn som ikke har søsken

Anonymous poster hash: 38d1b...c6b

sønnen min er enebarn i alle fall hos meg som han er hos fast, er aboslutt ikke synd på han 

Skrevet

Jeg hadde helt ærlig et ønske om å bli mor til begge deler. Men etter å ha fått jente kunne jeg ikke forstå hvordan jeg skulle like å få en gutt like godt... Helt til gutten kom... Nå har jeg forstått at det handler ikke om kjønn eller noe... Det handler om at det er mine barn, og ikke bare en tilfeldig jente eller gutt ;)

Anonymous poster hash: bcc8d...4c6

Skrevet

Min gutt er bare verdens beste lille gutt. Han er 5 år. Klemmer og susser på meg masse. Sier han elsker meg og gir meg blomster. Han er bare så god. Gutter er best ❤️

Anonymous poster hash: d6c07...9f6

Hæ? Kjeder du deg i kveld?

Anonymous poster hash: cb1ae...41b

Skrevet

Stakkars de som ønsker barn, men ikke får det.

Har en jente og kunne like gjerne hatt en gutt. Barnet er for meg barnet, ikke bare et kjønn. Personligheten er jo ikke nødvendigvis stereotypisk, og begge kjønn kan ha sider som er typiske for det ene eller andre.

Men fint at du er fornøyd med det du har, leit med de som ønsker seg noe annet. :)

Anonymous poster hash: 8c1f4...ea9

Skrevet

Har tre gutter og ei jente.

Full isfront, ved alle guttesvsngerskap, sjalu som bare det. Full jubel hos besteforeldre og onkler.

Så for noen er det misunnelse ute og går.

Anonymous poster hash: 81820...e95

Jøss.Bare jøss

Anonymous poster hash: cb1ae...41b

Skrevet

sønnen min er enebarn i alle fall hos meg som han er hos fast, er aboslutt ikke synd på han

Det var ment å være ett like idiotisk utsagn som overskrifta da😬

Anonymous poster hash: 38d1b...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...