Gå til innhold

Stakkars alle som ikke får gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt er bare verdens beste lille gutt. Han er 5 år. Klemmer og susser på meg masse. Sier han elsker meg og gir meg blomster. Han er bare så god. Gutter er best ❤️

Anonymous poster hash: d6c07...9f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt forsøk ☺️

Anonymous poster hash: 3d883...708

Skrevet

Min gutt er bare verdens beste lille gutt. Han er 5 år. Klemmer og susser på meg masse. Sier han elsker meg og gir meg blomster. Han er bare så god. Gutter er best ❤️

Er ikke ofte jeg sier det, men: Ok.

Anonymous poster hash: 4d8d8...eb0

Skrevet

Gutter føler en veldig omsorg og omtanke for mammaen sin . Så ja , en sønn er en gave . Men det er en datter også 😃

Anonymous poster hash: f48f6...8d7

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med jentene mine, men hadde sikkert vært like stas med en gutt.

Får satse på et guttebarnebarn :)

Anonymous poster hash: 258e2...838
Skrevet

Gjeeesp....😒

Anonymous poster hash: 2d093...202

Skrevet

Og jeg kan si "stakkars de som ikke har en datter", da jeg har bare døtre og de har lik adferd som din sønn. Og hva beviser det? Absolutt ingenting! Det er ingen foreldre det er synd på fordi de har bare gutter eller bare jenter, skal man snakke om stakkars så bør man fokusere på de ufrivillig barnløse som hverken har gutt eller jente.

Anonymous poster hash: e669b...9b8

Skrevet

Himmel og hav, ikke rart at det er krig i verden!

Vi har forøvrig en gutt og ei jente...

Anonymous poster hash: 022da...b6f

Skrevet

Jeg ønsket meg gutt, og fikk det :) har verdens herligste 8åring, snill som dagen er lang❤️ Morsom, omtenksom, kosete og empatisk :) Sikkert like fint med jente, men jeg er så lykkelig over å få den gutten jeg ønsket meg :)

Anonymous poster hash: ef0ca...9e8

Skrevet

Gutter er jo kjekt det. Men stakkars alle som ikke har MIN gutt. Han er den beste. Resten er ok.

Anonymous poster hash: 16962...dae

Skrevet

Herregud. Hjelp.

Skrevet

​Mitt barn er alt du beskriver og jeg har en jente.

Kunne det tenkes..... at det ikke ar så mye med kjønn å gjøre, men personlighet?

Ved å nedvurdere jenter så nedvurderer  du samtidig deg selv vettu.

Anonymous poster hash: 24c4c...41f
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Usikker på om du er ute etter å provosere, skryte ditt eget barn opp i skyene eller rakke ned på andres. Muligens en kombo av alt, om jeg leser innlegget ditt korrekt. Kan jo informere om at alt det du ramser opp i innlegget ditt har med barnets personlighet å gjøre, ikke barnets kjønn.

Det virker som du tror vi jentemammaer aldri har fått en eneste kos. Stakkars oss som må gå igjennom livet uten å høre at barnet elsker oss. Kanskje har ikke jenter evne til å føle kjærlighet i det hele tatt? Er det kanskje derfor de aldri sier det til oss, ja! Og blomstervasen hjemme hos oss jentemammaer - nei, der er det et par visne løvetann som vi plukket til oss selv forrige høst, mens vi sørget over tapet over å aldri få en gutt som er like fantastisk som din, HI. 

Du trenger en liten reality check. Det er ikke sånn det funker :) 

Skrevet

Stakkars barn som ikke har søsken

Anonymous poster hash: 38d1b...c6b

Skrevet

Så koselig for deg da. Jeg har to jenter som er både skjønne, kosete, tøffe og kule. Strålende fornøyd med dem og savner ingen gutt.

Skrevet

Hva ønsker du å oppnå med en slik tråd?

Den sier faktisk mye om deg!

Skrevet

Er så enig. ❤Har fire svigerinner i familien som ikke har klart å produsere en eneste gutt. Du kan tro de er misunnelige!

Anonymous poster hash: 81820...e95

Skrevet

Jeg topper alle besthetsbarometere fordi jeg har både jenter og gutter.

Anonymous poster hash: 17ea2...1f1

Skrevet

Er så enig. ❤Har fire svigerinner i familien som ikke har klart å produsere en eneste gutt. Du kan tro de er misunnelige!

😂😂😂😂 er det virkelig mulig?? 😂😂😂

Anonymous poster hash: 9aa35...da2

Skrevet

er det virkelig mulig?? Anonymous poster hash: 9aa35...da2

Har tre gutter og ei jente.

Full isfront, ved alle guttesvsngerskap, sjalu som bare det. Full jubel hos besteforeldre og onkler.

Så for noen er det misunnelse ute og går.

Skrevet

Jeg har 1 av hver. Er utrolig fornøyd

💙💙💙❤❤❤

Anonymous poster hash: 0a0d8...c78

Skrevet

Jeg nekter å tro at dere er voksne mennesker!! Gå tilbake og lek med dukkene deres!

Vi voksne er takknemlig for hvert eneste barn, uansett kjønn og evt diagnose. Voks opp!!

Anonymous poster hash: d4621...137

Skrevet

Jeg nekter å tro at dere er voksne mennesker!! Gå tilbake og lek med dukkene deres!

Vi voksne er takknemlig for hvert eneste barn, uansett kjønn og evt diagnose. Voks opp!!

Anonymous poster hash: d4621...137

Jeg er på ingen måte takknemlig diagnosen til barnet mitt! Ærlig talt skal det neste være at man skal gå rundt å late som syke barn er en bra ting. Mitt største ønske er at barnet mitt skal bli friskt, og det er ingen skam i det!

Anonymous poster hash: 17ea2...1f1

Skrevet

Jeg har bare jenter og synes synd på de som ikke har det. Venninna mi har bare gutter og synes synd på de som ikke har det. Søsteren min har en av hver og synes synd på de som ikke har det.

Vi har alle den perfekte kombinasjonen i egne øyne, og hadde vi hatt det annerledes hadde det nok vært det som hadde vært mest stas.

Anonymous poster hash: 0b5fe...c3e

Skrevet

Gutter er jo kjekt det. Men stakkars alle som ikke har MIN gutt. Han er den beste. Resten er ok.

Anonymous poster hash: 16962...dae

Hihi.. Samme tenker jeg. Min gutt er verdens hærligste😍😍😍😍

Nå har vi fått ei jente også, og tror du ikke hun er verdens hærligste jente også.. Vi er heldige😍😍😍

Fikk de beste barna... 😂😍😂😍😍😍

Anonymous poster hash: 866a5...580

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...