Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #26 Skrevet 12. august 2016 Det er unntakstilstand og vil bli bedre Anonymous poster hash: 2dbbb...2c3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #27 Skrevet 12. august 2016 Vi skaffet oss au pair når vi fikk nr tre. Det var en veldig god løsning. Hun hjalp til med barn, hus og mat.. Alt går nesten på skinner med to ekstra hender. Synes ikke de eldre barna fortjener foreldre som er for utslitte til å ta seg av barna de har satt til verden.. Anonymous poster hash: e63c9...5ec Ja, la oss ansette en underbetalt dame fra et fattig land, betale henne langt under minstelønn, behandle henne som hushjelp og kalle det "kulturutveksling". Aupairordningen er så kritikkverdig at det er et under at den fortsatt eksisterer i det moderne Norge. Anonymous poster hash: af1e0...b8c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #28 Skrevet 12. august 2016 Ja, la oss ansette en underbetalt dame fra et fattig land, betale henne langt under minstelønn, behandle henne som hushjelp og kalle det "kulturutveksling". Aupairordningen er så kritikkverdig at det er et under at den fortsatt eksisterer i det moderne Norge. Anonymous poster hash: af1e0...b8c Ordningen eksisterer vel fortsatt fordi det er de priviligerte som jeg i hovedsak antar benytter seg av den. Hi Anonymous poster hash: 369bb...9e6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #29 Skrevet 12. august 2016 Tre måneder gammel baby, ja det er som du sier ennå en fase med unntakstilstand. Det vil bli bedre ja! Vår tredje er nå snart to år, og ja, nå vil jeg si det er veldig koselig og fint, de eldste skal sies er litt eldre og svært gode venner (krangler så og si aldri). Men klart, det er absolutt slitsomt til tider med mye som skal følges opp for de eldste, og med minste på slep tenker jeg og at de som har to har det enkelt :-) men jeg tar meg fort i det, for vi er superheldige som har en så skjønn minstemann, det er en sann glede å se søskenkjærligheten. Dette kommer mer frem etterhvert! Jeg synes helt klart det første året med tredje var slitsomt, men hold ut og finn gode løsninger, så er dette også kun en periode. Klem Anonymous poster hash: 847a9...ec8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #30 Skrevet 12. august 2016 Hvor gamle er dine? Hi Anonymous poster hash: 369bb...9e6 13, 10, 2,5 og 3 mnd Anonymous poster hash: 292a6...da8
.Ida. Skrevet 12. august 2016 #31 Skrevet 12. august 2016 Har 3 jeg også. En på 5, en på 3 og minstemann er 1 år. Føler ting begynner å bli bedre nå, men sliter fortsatt med dårlig samvittighet for at jeg ikke er der nok for alle 3 og er fortsatt veeldig sliten men for hver mnd føler jeg det blir lettere og lettere
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #32 Skrevet 12. august 2016 Ja, la oss ansette en underbetalt dame fra et fattig land, betale henne langt under minstelønn, behandle henne som hushjelp og kalle det "kulturutveksling". Aupairordningen er så kritikkverdig at det er et under at den fortsatt eksisterer i det moderne Norge. Anonymous poster hash: af1e0...b8c Er så enig. Anonymous poster hash: 4585b...578
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #33 Skrevet 12. august 2016 Ok, kvinner meg opp til ett år i Hel, og deretter oppadstigende kurve. Da blir treåringen fire, og det utgjør ganske stor forskjell. Anonymous poster hash: 369bb...9e6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #34 Skrevet 12. august 2016 Ja, la oss ansette en underbetalt dame fra et fattig land, betale henne langt under minstelønn, behandle henne som hushjelp og kalle det "kulturutveksling". Aupairordningen er så kritikkverdig at det er et under at den fortsatt eksisterer i det moderne Norge. Anonymous poster hash: af1e0...b8c Ja hvis du vil bryte loven så gjør du det sånn hvis ikke følger man reglene ( som de fleste gjør) og det blir en bra avtale for alle parter. Legg fra dere misunnelsen dere og gjør noe fornuftig så får dere også kanskje mulighet til å ta de valgene dere vil etterhvert. Anonymous poster hash: e63c9...5ec
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #35 Skrevet 12. august 2016 Ja, la oss ansette en underbetalt dame fra et fattig land, betale henne langt under minstelønn, behandle henne som hushjelp og kalle det "kulturutveksling". Aupairordningen er så kritikkverdig at det er et under at den fortsatt eksisterer i det moderne Norge. Anonymous poster hash: af1e0...b8c Høres ikke ut som du vet hva du snakker om. Du høres i grunn bare ut som ei dum ku som mener at alle som ikke gjør det likt som deg gjør det feil. Anonymous poster hash: 6f4e7...54a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #36 Skrevet 12. august 2016 Mine tre er 14, 11 og 6 år. Fra yngste var 4 år så har det stort sett vært en fryd. Nå er det tenåringen som krever mest 😆 Anonymous poster hash: 13cfe...391
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #37 Skrevet 12. august 2016 Det er ikke alle oss som har 3 som er utslitt ❤ Men nå har jeg fått en rolig og enkel sovebaby som sover fra 18-07 med en flaske på natta. Alle mine tre barn har vært sånn, bare de 2 første sov rundt uten mat fra de var 1-2 uker !!! Helt vilt, de er nå 9 og 7 år og jeg har aldri hatt en våkenatt Det er kanskje ikke lov å si, men jeg er superklar for nr 4 selv om minste bare er 3 mnd gammel Anonymous poster hash: a81c6...d1a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #38 Skrevet 12. august 2016 Det er ikke alle oss som har 3 som er utslitt ❤ Men nå har jeg fått en rolig og enkel sovebaby som sover fra 18-07 med en flaske på natta. Alle mine tre barn har vært sånn, bare de 2 første sov rundt uten mat fra de var 1-2 uker !!! Helt vilt, de er nå 9 og 7 år og jeg har aldri hatt en våkenatt Det er kanskje ikke lov å si, men jeg er superklar for nr 4 selv om minste bare er 3 mnd gammel Anonymous poster hash: a81c6...d1a For en drøm!! ☺ Hi Anonymous poster hash: 369bb...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå