Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #26 Skrevet 12. august 2016 Hun kan velge å bli eller gå. Anonymous poster hash: 816bd...75b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #27 Skrevet 12. august 2016 For å forsvare denne Jane og mannen, så har også jeg reist på ferie med exmannen uten at vi hadde oss. Grøsser bare ved tanken. Også vi besøkte venner av oss med ungene. Kjempekoselig. Men hvorfor i h*** skal en lage unger med hvert nytt mannfolk / kvinnfolk en kommer bortpå? Det lurer nå jeg på da. Greit 1 unge til nød, men en hel skokk?? Anonymous poster hash: 07ba8...f2d
Luksusdyret Skrevet 12. august 2016 #28 Skrevet 12. august 2016 Er Jane singel og så får hun dra på ferie med eksen som ville ha henne tilbake? Utrolig storsinnet av din venninne ihvertfall. Men på en annen side eier man ikke voksne folk..de blir ilag igjen hvis de vil det, ingenting venninnen din kan gjøre med det. Anonymous poster hash: 3839e...01d Å, hun er singel i tillegg? Da hadde jeg faktisk flyttet mens de var på ferie. Tatt i betraktning at det er hun som knuste hjerte hans og gikk, og at han prøvde å få henne tilbake etterpå uten å lykkes, ville jeg ikke ønsket å være en del av dramaet.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #29 Skrevet 12. august 2016 Du burde skrive case i rettslære. Så få personer og så mye forviklinger hører hjemme hos Peder i Lillevik. Gode gamle Peder Ås 😀 Anonymous poster hash: c959f...923
the amazing spidermamma Skrevet 12. august 2016 #30 Skrevet 12. august 2016 Jane la seg ved swimmingpoolen neste morgen. Hun lot blikket gli over de glinsende kroppene som lå og stekte i varmen. Var det ikke noe kjent med den velbygde badevakten der borte? Hun rykket til. Det minnet da mistenkelig om... Tom! Tusen tanker raste gjennom hodet hennes. Han vinket til henne og spradet bort til henne. Smilet hans var blendende hvitt, men hun hadde sett hans nattsvarte sider, så hun visste bedre. 'Tom?? Hva gjør du her? Har de sluppet deg ut allerede?' -' jeg er frisk igjen, Jane. Jeg har fått medisiner. Men de hjelper ikke mot den sykdommen jeg har i hjertet mitt. Da jeg mistet deg, Jane, raste hele min verden sammen. Jeg vet - jeg var ingen prins på en hvit hest for deg, men hvis du bare vil gi meg en sjanse til, så skal jeg vise deg at jeg kan være den drømmemannen som du trodde på da vi ble sammen. Da jeg hørte at dere skulle hit til Playa del Carmen, skaffet jeg meg jobb i Bamseklubben her på hotellet. Men på grunn av min veltrente kropp, steg jeg straks i gradene, og snart var jeg badevakt her ved voksenbassenget. Eller 'eyecandy', som teamlederen min kaller det. Men hele tiden har alle mine tanker vært hos deg, Jane. Jeg fikk nesten ikke sove i går fordi jeg visste at jeg kanskje skulle se deg i dag...' Fortsettelse følger... Pokker heller, nå har jeg levd meg helt inn i dette. Del 2: Tom så på Jane med de mørke øynene sine. Hun visste hva slags hemmeligheter de skjulte, men kroppen hennes hadde ikke glemt det altoppslukende begjæret som hadde fått henne til å forlate mann og barn til fordel for en bad boy med dårlige vaner og kredittkortgjeld herfra og til månen. Men det blikket... Tom! Du vet at jeg er en annen sin kvinne nå! Jeg har funnet tilbake til Geir. Det kan aldri bli deg og meg igjen! Tom snøftet foraktelig. 'den fjotten der? Han er ikke mann nok for deg! En kjedelig, dårlig utstyrt tufs som kjører rundt i en gammel Passat.' 'hva mener du - dårlig utstyrt? Har du spionert på oss!?' Jane knyttet nevene i frustrasjon. Det var ikke til å komme ifra at Tom hadde rett, men hun var forarget over at han slengte det i ansiktet hennes på den måten. Han tok et skritt nærmere, hun kunne føle luften dirre imellom dem. 'åh, Tom...' Nei! Hun måtte være sterk nå. Dessuten kunne Geir komme ned fra frokosten når som helst. Han kom til å bli gal av sjalusi hvis han så dem. Som om Tom hadde lest tankene hennes, sa han 'Geir? Han kommer ikke til å forstyrre oss nå...' Hva mente han med det? Sa han det for å lokke henne tilbake til det velbygde favntaket sitt, eller lå det noe mer bak? Kunne han ha skadet Geir? Gudene skulle vite at han var gal nok til å finne på noe slikt. Samtidig var det nettopp denne ville siden av ham hun hadde falt så fullstendig for. Den gangen de brøt seg inn på Baker Hansen og hadde hemningsløs sex i en bløtkake som var bestilt til et femtiårslag, eller den gangen de dro til Belize på Geir sitt kredittkort... Den gangen hadde hun bare ledd av det, men nå følte hun et snev av dårlig samvittighet. Hun visste så altfor godt at Geir var traust og trygg og ganske kjedelig, men hun hadde hatt nok av eventyr i det siste. Hun trengte ikke ett til...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #31 Skrevet 13. august 2016 😂😂😂👍🏼 Anonymous poster hash: 9b1e9...62f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #32 Skrevet 13. august 2016 For å forsvare denne Jane og mannen, så har også jeg reist på ferie med exmannen uten at vi hadde oss. Grøsser bare ved tanken. Også vi besøkte venner av oss med ungene. Kjempekoselig. Men hvorfor i h*** skal en lage unger med hvert nytt mannfolk / kvinnfolk en kommer bortpå? Det lurer nå jeg på da. Greit 1 unge til nød, men en hel skokk?? Anonymous poster hash: 07ba8...f2d Både Jane og Geir har barn med et menneske i tillegg til hverandre. Det er innenfor. Og helt greit å få flere enn et barn med mann/dame nr 2. Anonymous poster hash: 7acc0...fd5
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #33 Skrevet 13. august 2016 De har med seg 5 unger så regner ikke med de har tid til sex. På denne måten får de fleste søskene dratt på ferie sammen i stede for å ha en kjip hjemme ferie med hylende baby. Og fellesbarna får se foreldrene sine sammen og at de kan samarbeide. Jeg ville nok stol på mannen hadde jeg hatt alle opplysningene om hvordan de også er inkvartert. Anonymous poster hash: 47e59...c63 Seriøst? Vi har fire barn og finner da alltids tid og sted for å ha sex på ferier likevel, null problem! Nå i sommer satt for eksempel alle barna/ungdommene med hver sin i-pad og headset og spilte/så film mens jeg og mannen tok oss en god runde i dusjen sammen. Når de er på skjerm er de så oppslukt av det at jeg tror vi omtrent kunne hatt sex rett foran dem uten at de så det en gang, haha, men det gjør vi selvsagt ikke altså! Anonymous poster hash: c7b0c...213
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #34 Skrevet 13. august 2016 Hallo! Kan jeg få del 3 snart? Anonymous poster hash: 09011...b4f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #35 Skrevet 13. august 2016 Seriøst? Vi har fire barn og finner da alltids tid og sted for å ha sex på ferier likevel, null problem! Nå i sommer satt for eksempel alle barna/ungdommene med hver sin i-pad og headset og spilte/så film mens jeg og mannen tok oss en god runde i dusjen sammen. Når de er på skjerm er de så oppslukt av det at jeg tror vi omtrent kunne hatt sex rett foran dem uten at de så det en gang, haha, men det gjør vi selvsagt ikke altså! Anonymous poster hash: c7b0c...213 De viste sikkert at dere var i dusjen sammen. Og igjen. Her er det tre forskjellige kull barn. Ikke bare deres egne. Det er forskjell. Anonymous poster hash: 47e59...c63
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #36 Skrevet 13. august 2016 De viste sikkert at dere var i dusjen sammen. Og igjen. Her er det tre forskjellige kull barn. Ikke bare deres egne. Det er forskjell. Anonymous poster hash: 47e59...c63 ' Og så? Jeg og mannen bruker å dusje sammen uten å ha sex. Barna ser ikke på det som noe unaturlig i det hele tatt. Vi sparer vann ved å dusje sammen, masserer ryggen til hverandre (begge plages med rygg), og så er det mer hyggelig å dusje flere i lag. Anonymous poster hash: 222c4...c4d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #37 Skrevet 13. august 2016 ' Og så? Jeg og mannen bruker å dusje sammen uten å ha sex. Barna ser ikke på det som noe unaturlig i det hele tatt. Vi sparer vann ved å dusje sammen, masserer ryggen til hverandre (begge plages med rygg), og så er det mer hyggelig å dusje flere i lag. Anonymous poster hash: 222c4...c4d Så om de i HI hadde dusjet sammen ville også de ungene fått det med seg og sikkert fortalt det videre til andre. Anonymous poster hash: 47e59...c63
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #38 Skrevet 13. august 2016 Jeg tror Geir fortsatt er opp over ørene etter sin eks og at hun koser seg med det og utnytter det til det fulle. Jeg tror også venninnen din er en fjott av en rebound som finner seg i at mannen tar med barnet på ferie med pappas eks. Anonymous poster hash: 75a91...206 Dette er nøyaktig det jeg tenkte. Anonymous poster hash: 5b6b0...536
the amazing spidermamma Skrevet 13. august 2016 #39 Skrevet 13. august 2016 Pokker heller, nå har jeg levd meg helt inn i dette. Del 2: Tom så på Jane med de mørke øynene sine. Hun visste hva slags hemmeligheter de skjulte, men kroppen hennes hadde ikke glemt det altoppslukende begjæret som hadde fått henne til å forlate mann og barn til fordel for en bad boy med dårlige vaner og kredittkortgjeld herfra og til månen. Men det blikket... Tom! Du vet at jeg er en annen sin kvinne nå! Jeg har funnet tilbake til Geir. Det kan aldri bli deg og meg igjen! Tom snøftet foraktelig. 'den fjotten der? Han er ikke mann nok for deg! En kjedelig, dårlig utstyrt tufs som kjører rundt i en gammel Passat.' 'hva mener du - dårlig utstyrt? Har du spionert på oss!?' Jane knyttet nevene i frustrasjon. Det var ikke til å komme ifra at Tom hadde rett, men hun var forarget over at han slengte det i ansiktet hennes på den måten. Han tok et skritt nærmere, hun kunne føle luften dirre imellom dem. 'åh, Tom...' Nei! Hun måtte være sterk nå. Dessuten kunne Geir komme ned fra frokosten når som helst. Han kom til å bli gal av sjalusi hvis han så dem. Som om Tom hadde lest tankene hennes, sa han 'Geir? Han kommer ikke til å forstyrre oss nå...' Hva mente han med det? Sa han det for å lokke henne tilbake til det velbygde favntaket sitt, eller lå det noe mer bak? Kunne han ha skadet Geir? Gudene skulle vite at han var gal nok til å finne på noe slikt. Samtidig var det nettopp denne ville siden av ham hun hadde falt så fullstendig for. Den gangen de brøt seg inn på Baker Hansen og hadde hemningsløs sex i en bløtkake som var bestilt til et femtiårslag, eller den gangen de dro til Belize på Geir sitt kredittkort... Den gangen hadde hun bare ledd av det, men nå følte hun et snev av dårlig samvittighet. Hun visste så altfor godt at Geir var traust og trygg og ganske kjedelig, men hun hadde hatt nok av eventyr i det siste. Hun trengte ikke ett til... 3. Plutselig snudde Tom på hælen og forsvant bak to veldreide brunetter. Hun kjente et stikk av sjalusi idet hun hørte at de kommenterte den stramme badebuksen hans. Hun hørte ungene hoiet og ropte, mens Geir skjente muntert på dem. Da hadde det altså bare vært et spill, Tom hadde ikke krummet et eneste hår på Geirs hode. Hun pustet lettet ut, men samtidig kjente hun en ubehagelig skuffelse. Hun hadde ikke råd til at Tom skulle spolere planene hennes nå som alt gikk så bra. Geir hadde logret som en hund da hun hadde foreslått at de skulle ta denne turen sammen - 'for barnas skyld'. Det hadde vært en smal sak å rydde hans dårlige samvittighet overfor kona av veien. Hun måtte jo forstå at dette var til barnas beste. Og etter noen vinglass og dype samtaler på hotellbalkongen første kvelden, var det bare å lene seg fremover og vise Geir at kløften var minst like dyp som sist han hadde sett den. Herregud. Geir minnet virkelig om en hund. Tillitsfull og hengiven, men også siklende og jokkende. Men nå trengte hun en stødig mann med velfylt lommebok. Økonomien hennes var et katastrofeområde etter affæren med Tom. Etter akten hadde Geir grått. Han var full av anger og ville ringe hjem og tilstå alt. Det var med nød og neppe hun hadde fått ham fra det. De hundeøynene. Hjelpes! Hun hadde beroliget ham med den samme gamle leksa om hva som ville være det beste for barna. Etter hvert fikk hun ham på andre tanker. Heldigvis. Hun sørget for å stå opp tidlig neste morgen for å slippe unna ungemas. Hun drakk en tangsmoothie, mens hun tenkte at det var en god ide å jobbe litt med brunfargen ved bassenget mens Geir tok seg av frokosten med ungene. Og så skulle hun treffe på Tom... Geir og ungene var overalt nå. Over henne, under stolen hennes, oppå henne. Tom var ingen steder å se nå. Hun sukket. 'Er du ikke helt i form, snuppa?' Geir hadde alltid kalt henne det. Han hadde tydeligvis funnet tilbake til rollen sin som hennes lykkelige ektemann. -Joda. Hun smilte. Men jeg tror jeg får et migreneanfall. Det er nok best at jeg holder sengen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #40 Skrevet 13. august 2016 3. Plutselig snudde Tom på hælen og forsvant bak to veldreide brunetter. Hun kjente et stikk av sjalusi idet hun hørte at de kommenterte den stramme badebuksen hans. Hun hørte ungene hoiet og ropte, mens Geir skjente muntert på dem. Da hadde det altså bare vært et spill, Tom hadde ikke krummet et eneste hår på Geirs hode. Hun pustet lettet ut, men samtidig kjente hun en ubehagelig skuffelse. Hun hadde ikke råd til at Tom skulle spolere planene hennes nå som alt gikk så bra. Geir hadde logret som en hund da hun hadde foreslått at de skulle ta denne turen sammen - 'for barnas skyld'. Det hadde vært en smal sak å rydde hans dårlige samvittighet overfor kona av veien. Hun måtte jo forstå at dette var til barnas beste. Og etter noen vinglass og dype samtaler på hotellbalkongen første kvelden, var det bare å lene seg fremover og vise Geir at kløften var minst like dyp som sist han hadde sett den. Herregud. Geir minnet virkelig om en hund. Tillitsfull og hengiven, men også siklende og jokkende. Men nå trengte hun en stødig mann med velfylt lommebok. Økonomien hennes var et katastrofeområde etter affæren med Tom. Etter akten hadde Geir grått. Han var full av anger og ville ringe hjem og tilstå alt. Det var med nød og neppe hun hadde fått ham fra det. De hundeøynene. Hjelpes! Hun hadde beroliget ham med den samme gamle leksa om hva som ville være det beste for barna. Etter hvert fikk hun ham på andre tanker. Heldigvis. Hun sørget for å stå opp tidlig neste morgen for å slippe unna ungemas. Hun drakk en tangsmoothie, mens hun tenkte at det var en god ide å jobbe litt med brunfargen ved bassenget mens Geir tok seg av frokosten med ungene. Og så skulle hun treffe på Tom... Geir og ungene var overalt nå. Over henne, under stolen hennes, oppå henne. Tom var ingen steder å se nå. Hun sukket. 'Er du ikke helt i form, snuppa?' Geir hadde alltid kalt henne det. Han hadde tydeligvis funnet tilbake til rollen sin som hennes lykkelige ektemann. -Joda. Hun smilte. Men jeg tror jeg får et migreneanfall. Det er nok best at jeg holder sengen. Gleder meg til det som skjer under migrene'anfallet' Anonymous poster hash: 09011...b4f
førskolelæreren Skrevet 13. august 2016 #41 Skrevet 13. august 2016 Hahhahahahahah! Amazing Mamma altså.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #42 Skrevet 13. august 2016 ' Og så? Jeg og mannen bruker å dusje sammen uten å ha sex. Barna ser ikke på det som noe unaturlig i det hele tatt. Vi sparer vann ved å dusje sammen, masserer ryggen til hverandre (begge plages med rygg), og så er det mer hyggelig å dusje flere i lag. Anonymous poster hash: 222c4...c4d Trur kanskje barna har reagert hvis de to hadde dusjet sammen da, som ikke er et par.. Anonymous poster hash: f71bc...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå