GÃ¥ til innhold

Tror du mannen hennes er utro?😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å skrive dette så ukomplisert som mulig, til tross for en komplisert historie....

Jane og Geir var gift i flere år og sammen fikk de to barn. Jane var utro med en kollega, Tom. Jane og Tom inngikk ett ekteskap så fort hun ble skilt fra Geir. Geir ville ha Jane tilbake men Jane var lykkelig med Tom og sammen fikk de to barn. Ekteskapet med Tom raknet fort da det viste seg at han var psykisk syk og misbrukte alkohol.

Geir fant seg en ny kone, min venninne. Sammen fikk de to barn. Tonen mellom Jane, Geir og min venninne har vært god. De ha samarbeidet godt i forhold til barna.

Nå har Jane og Geir reist på storferie sammen. De to, deres to felles barn, Jane sine to nye barn og Geir sitt ene barn. Min venninne er hjemme med deres yngste barn.

Jane og Geir tar masse bilder sammen fra ferien, både av hverandre og av barna. I følge face statuser besøker de også gamle venner fra den gang de var gift. Barns er såklart med. Min venninne tror de er venner. Jeg som venninne mistenker utroskap. Hvem reiser på ferie med eksen, dine, mine og våre barn mens man etterlater sin kone og deres nyfødte hjemme. Hvem bruker nesten to uker av ferien sin med sin eks og alle ungene i stedet for å være sammen med sin "nye" familie? Flott at samarbeidet er fint men dette er da ikke normalt.

Vet at Geir prøvde lenge å bli sammen med Jane etter bruddet uten at de gikk. Han var såret lenge. Jane har alltid snakket varmt om hvor snill han var men så falt hun for en ny spennende mann som viste seg å være en skikkelig dritt og som ødela økonomien hennes. Såpass at Geir til og med hjalp henne med å kjøpe ett nytt hus. Såklart var dette bra med tanke på deres felles barn også så sånn sett kanskje ikke så rart.

HÃ¥per dere forsto litt til tross for mye innvikling.

Så, tror du Jane og Geir har ett forhold rett foran øynene på min naive venninne?

Anonymous poster hash: ed20f...51c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro er en religionssak. Drit i å spekulere.

Skrevet

Jeg tror Geir fortsatt er opp over ørene etter sin eks og at hun koser seg med det og utnytter det til det fulle.

Jeg tror også venninnen din er en fjott av en rebound som finner seg i at mannen tar med barnet på ferie med pappas eks.

Anonymous poster hash: 75a91...206

Skrevet

Nei, jeg tror ikke de er utro og det interesserer meg heller ikke hvem Per, Pål eller Espen Askeladd har sex med så lenge det ikke er meg.

Anonymous poster hash: d5c5a...d19

Skrevet

Jeg tror du er den nye kona. Og ja, han er i ferd med å smadre musa hennes i dette øyeblikk faktisk. Beklager.

Anonymous poster hash: aa21d...38b

Skrevet

Jeg tror du er den nye kona. Og ja, han er i ferd med å smadre musa hennes i dette øyeblikk faktisk. Beklager.

Anonymous poster hash: aa21d...38b

Skrevet

Du burde skrive case i rettslære. Så få personer og så mye forviklinger hører hjemme hos Peder i Lillevik.

Skrevet

Med så mange barn involvert,har de ikke tid til å ha seg 😂

Anonymous poster hash: 73ab0...eeb

Skrevet

Din venninne stoler på mannen sin. Fint for henne.

Du må få deg en hobby altså b

Anonymous poster hash: e608b...fa6

Skrevet

Drar ikke på ferie med eks når en er i nytt forhold.

Anonymous poster hash: 816bd...75b

Skrevet

Du burde skrive case i rettslære. Så få personer og så mye forviklinger hører hjemme hos Peder i Lillevik.

Stakkars Peder. Han får kjørt seg...

Skrevet

De har med seg 5 unger så regner ikke med de har tid til sex. På denne måten får de fleste søskene dratt på ferie sammen i stede for å ha en kjip hjemme ferie med hylende baby. Og fellesbarna får se foreldrene sine sammen og at de kan samarbeide.

Jeg ville nok stol på mannen hadde jeg hatt alle opplysningene om hvordan de også er inkvartert.

Anonymous poster hash: 47e59...c63
Skrevet

Jeg tror.... Forresten, jeg klarer ikke vise den minste interesse.

Anonymous poster hash: 00cf3...11a

Skrevet

Rimelig spesielt å dra på ferie med mine-dine-våre barn, med ekser men uten nye partnere. Har faktisk aldri hørt om og synes det er respektløst. Har hørt om tilfelle der mannen feiret jul med eksen og særkullsbarna, og kona og fellesbarna var hjemme og feiret alene. Det er like teit og unødvendig. Hva er problemet med å ha med en liten baby på ferie? Jeg har hatt babyer på 2 og 3 måneder både til utlandet og på Norgesferie, enda jeg var alene uten mann. Her bør hun sette foten ned, ellers blir hun fortsatt ekskludert fra ferier i fremtiden. En ferie er til for å tilbringe tid med familien, ikke for å tilbringe tid med eksen. Eks er ikke familie, men det er dessverre mange som ikke forstår.

Skrevet

Skal prøve å skrive dette så ukomplisert som mulig, til tross for en komplisert historie....

Jane og Geir var gift i flere år og sammen fikk de to barn. Jane var utro med en kollega, Tom. Jane og Tom inngikk ett ekteskap så fort hun ble skilt fra Geir. Geir ville ha Jane tilbake men Jane var lykkelig med Tom og sammen fikk de to barn. Ekteskapet med Tom raknet fort da det viste seg at han var psykisk syk og misbrukte alkohol.

Geir fant seg en ny kone, min venninne. Sammen fikk de to barn. Tonen mellom Jane, Geir og min venninne har vært god. De ha samarbeidet godt i forhold til barna.

Nå har Jane og Geir reist på storferie sammen. De to, deres to felles barn, Jane sine to nye barn og Geir sitt ene barn. Min venninne er hjemme med deres yngste barn.

Jane og Geir tar masse bilder sammen fra ferien, både av hverandre og av barna. I følge face statuser besøker de også gamle venner fra den gang de var gift. Barns er såklart med. Min venninne tror de er venner. Jeg som venninne mistenker utroskap. Hvem reiser på ferie med eksen, dine, mine og våre barn mens man etterlater sin kone og deres nyfødte hjemme. Hvem bruker nesten to uker av ferien sin med sin eks og alle ungene i stedet for å være sammen med sin "nye" familie? Flott at samarbeidet er fint men dette er da ikke normalt.

Vet at Geir prøvde lenge å bli sammen med Jane etter bruddet uten at de gikk. Han var såret lenge. Jane har alltid snakket varmt om hvor snill han var men så falt hun for en ny spennende mann som viste seg å være en skikkelig dritt og som ødela økonomien hennes. Såpass at Geir til og med hjalp henne med å kjøpe ett nytt hus. Såklart var dette bra med tanke på deres felles barn også så sånn sett kanskje ikke så rart.

HÃ¥per dere forsto litt til tross for mye innvikling.

Så, tror du Jane og Geir har ett forhold rett foran øynene på min naive venninne?

Anonymous poster hash: ed20f...51c

Dette var komplisert. Man må ikke være utro fordi man drar på ferie med eksen.

Anonymous poster hash: b3122...58a

Skrevet

Tja, mine foreldre har vært på mange ferier sammen etter de ble skilt for vår skyld. Så trenger ikke skje noe eller være så rart.

Men litt rart å dra bort hvis man har en nyfødt hjemme, synes jeg. Men med barn her og der er det kanskje annerledes, hva vet jeg.

Anonymous poster hash: 5cb9b...919

Skrevet

Eks og jeg dro også på ferie sammen, vi hadde ikke sex.

Har 3felles barn.

Nå er jeg i ett nytt forhold, drar da ikke sammen eks. Skal ikke ha barn med min nye kjæreste vi har 7 tilsammen, men ferie med eks? Aldri mer.

Anonymous poster hash: 816bd...75b

Skrevet

Utro? Ja.

At de har sex? Tja.

Geir hadde ikke reist uten at han fortsatt har følelser for Jane. Hadde han vært ferdig med henne følelsesmessig hadde han prioritert sin nye kone.

Jeg hadde aldri akseptert det! Og hadde aldri gjort det selv. Det er respektløst!

Skrevet

De har med seg 5 unger så regner ikke med de har tid til sex. På denne måten får de fleste søskene dratt på ferie sammen i stede for å ha en kjip hjemme ferie med hylende baby. Og fellesbarna får se foreldrene sine sammen og at de kan samarbeide.

Jeg ville nok stol på mannen hadde jeg hatt alle opplysningene om hvordan de også er inkvartert.

Tid til sex finner man alltids ;) Har selv 4 barn, snakker av erfaring.

Skrevet

Jeg og esken var på mange ferier sammen med barna før vi fikk nye partnere. Sex var ikke i mine tanker overhode! Xen er (var) som en bror, og jeg blir faktisk uvel bare ved tanken på sex med han. Vi delte ofte seng, men var ikke i nærheten av å røre hverandre.

Nå som vi begge har nye partnere, kunne det ikke falle meg inn å dra på ferie med han. Gjør vi noe sammen nå (aldri ferie) er vi sammen alle sammen (jo mere vi er sammen jo gladere vi blir, eller nei ;))

Det er stort av de som sitter hjemme og godtar dette, virkelig. Noen mennesker har "vokst" mer enn andre, ser større på verden, disse menneskene er fantastiske. Om alle hadde vært så tolerante og fornuftige hadde verden vært et bra sted. Jeg derimot, kommer nok aldri til å "vokse" så mye at jeg hadde godtatt dette.

Og du hi, er ikke denne tråden litt for utleverende? Regner med både "Geir" og "Jane" og de andre lett kan kjenne seg selv igjen her?

Anonymous poster hash: ac9ed...eb7

Skrevet

Tid til sex finner man alltids ;) Har selv 4 barn, snakker av erfaring.

Her er det tre kull barn og derfor jeg skrev det om inkvartering 😃

Skrevet

Utro? Ja.

At de har sex? Tja.

Geir hadde ikke reist uten at han fortsatt har følelser for Jane. Hadde han vært ferdig med henne følelsesmessig hadde han prioritert sin nye kone.

Jeg hadde aldri akseptert det! Og hadde aldri gjort det selv. Det er respektløst!

Og ikke minst å bli kjent med sitt nyfødte barn. Hva er det med folk som skriver at det er greit at far prioriterer sine barn fra før og levner den nyfødte hjemme, skal ikke far også bli kjent med den nyfødte? hjelpe og avlaste mor? I stedet for å kose seg på ferie med eksen?

Skrevet

Jeg og esken var på mange ferier sammen med barna før vi fikk nye partnere. Sex var ikke i mine tanker overhode! Xen er (var) som en bror, og jeg blir faktisk uvel bare ved tanken på sex med han. Vi delte ofte seng, men var ikke i nærheten av å røre hverandre.

Nå som vi begge har nye partnere, kunne det ikke falle meg inn å dra på ferie med han. Gjør vi noe sammen nå (aldri ferie) er vi sammen alle sammen (jo mere vi er sammen jo gladere vi blir, eller nei ;))

Det er stort av de som sitter hjemme og godtar dette, virkelig. Noen mennesker har "vokst" mer enn andre, ser større på verden, disse menneskene er fantastiske. Om alle hadde vært så tolerante og fornuftige hadde verden vært et bra sted. Jeg derimot, kommer nok aldri til å "vokse" så mye at jeg hadde godtatt dette.

Og du hi, er ikke denne tråden litt for utleverende? Regner med både "Geir" og "Jane" og de andre lett kan kjenne seg selv igjen her?

Anonymous poster hash: ac9ed...eb7

Det er ingenting å gjøre med å vokse eller å være stor. Det er snakk om at mora er stuck hjemme med sitt nyfødte barn, samtidig som far drar rundt med eksen og besøker deres gamle venner og kjente og oppfører seg som par utad. Om de har sex eller ikke, er uvesentlig i denne sammenhengen.

Skrevet

Jane la seg ved swimmingpoolen neste morgen. Hun lot blikket gli over de glinsende kroppene som lå og stekte i varmen. Var det ikke noe kjent med den velbygde badevakten der borte?

Hun rykket til. Det minnet da mistenkelig om... Tom! Tusen tanker raste gjennom hodet hennes. Han vinket til henne og spradet bort til henne. Smilet hans var blendende hvitt, men hun hadde sett hans nattsvarte sider, så hun visste bedre.

'Tom?? Hva gjør du her? Har de sluppet deg ut allerede?'

-' jeg er frisk igjen, Jane. Jeg har fått medisiner. Men de hjelper ikke mot den sykdommen jeg har i hjertet mitt. Da jeg mistet deg, Jane, raste hele min verden sammen. Jeg vet - jeg var ingen prins på en hvit hest for deg, men hvis du bare vil gi meg en sjanse til, så skal jeg vise deg at jeg kan være den drømmemannen som du trodde på da vi ble sammen.

Da jeg hørte at dere skulle hit til Playa del Carmen, skaffet jeg meg jobb i Bamseklubben her på hotellet. Men på grunn av min veltrente kropp, steg jeg straks i gradene, og snart var jeg badevakt her ved voksenbassenget. Eller 'eyecandy', som teamlederen min kaller det.

Men hele tiden har alle mine tanker vært hos deg, Jane. Jeg fikk nesten ikke sove i går fordi jeg visste at jeg kanskje skulle se deg i dag...'

Fortsettelse følger...

Skrevet

Er Jane singel og så får hun dra på ferie med eksen som ville ha henne tilbake?

Utrolig storsinnet av din venninne ihvertfall.

Men på en annen side eier man ikke voksne folk..de blir ilag igjen hvis de vil det, ingenting venninnen din kan gjøre med det.

Anonymous poster hash: 3839e...01d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...