Gå til innhold

Blir så irritert


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hører parkeringen til utleienheten, så kan de ikke leie den ut til andre

 

Anonymous poster hash: ecf4d...c9c

 

 

Nei, det er et poeng. Kommer kanskje an på hvilken avtale de har med leietakerne?

Men er parkeringsplassene en del av leiekontrakten har du nok rett i det du sier.

 

Anonymous poster hash: 3cbe4...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, når jeg leste "Har hatt en tråd tidligere. Vi har en parkering bak garasjen..." så håpte jeg såå sterkt at dette skulle være HI som hadde en mann som parkerte en bil feil plass og en uregistrert bil i en annen garasje som gjorde et comeback!  :D 



Anonymous poster hash: c91c2...a5b
Skrevet

Man kan søke opp skiltet og finne eieren, og så sende de en melding. Vi har gjort det ved feilparkeringer før, de fleste har ikke gjort det med vilje og flytter seg og beklager. I alle fall vet de til neste gang. Men klart at man ikke kan holde på med det. Håper skilt hjelper. Blir så irritert på slike mennesker - åhh!

 

Anonymous poster hash: 76bd1...ff0

Skrevet

Er det noko anna du kan bruke til å sperre inne dei som parkerar der? Forstår det slik at du ikkje kan bruke bilen for då blir den ståande ut i vegen. Men kva med å flytte nokre store blomsterpotter bak bilane? Så blir det litt jobb for dei som parkerar, slik dei kanskje sluttar. Om dei seier noko, vis til skiltet og sei det ikkje er lov å parkere. Er lov å håpe dei tek til fornuft... Eller ein kjetting med hengelås slik at det ikkje er mogleg å kjøre inn?

Skrevet

En bekjent slapp ut lufta på bilen som pleide å parkere på hans private parkeringsplass. Det ble brått slutt på feilparkeringen gitt. 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...