Gå til innhold

Baby "alene" barnehagen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 30 min borte fra mi jente på 10 mnd (10 mnd imårra) idag i bhg. Da jeg sa hadet vinket hun og lekte videre, etter 30 min kom jeg tilbake. Da ble det noen tårer, men det var nok fordi hun var overtrøtt :) imårra blir det nok litt lengre. Vi tar lang innkjøring siden jeg er så heldig å ha muligheten til det, men mini storkoser seg allerede i bhg. Ser jo at det blir verre for meg enn for henne :)

Skrevet

Fikk melding om at hun savnet mammaen sin kl 11.45. Så da hentet jeg henne. Var lei seg og gråt. Men det gikk heldigvis fort over. Alt i alt en grei start. Så håper jeg det bare går bedre og bedre :)

Hi

Anonymous poster hash: a1b9c...399

Skrevet

Fikk melding om at hun savnet mammaen sin kl 11.45. Så da hentet jeg henne. Var lei seg og gråt. Men det gikk heldigvis fort over. Alt i alt en grei start. Så håper jeg det bare går bedre og bedre :)

Hi

Det blir nok bare bedre og bedre for hver dag :) Har hentet min også nå. Hun har vært 3 timer i barnehagen, sovet i en og en halv da. Hadde visst gått kjempebra. Så godt som ingen gråting sa dem, og da jeg kom og hentet fikk jeg bare holde henne I et par sekunder før hun strakk seg etter den ansatte (som hadde maten hennes) 😁 Tror dette skal gå fint videre. Veldig god start i alle fall

Anonymous poster hash: d80fc...978

Skrevet

Det blir nok bare bedre og bedre for hver dag :) Har hentet min også nå. Hun har vært 3 timer i barnehagen, sovet i en og en halv da. Hadde visst gått kjempebra. Så godt som ingen gråting sa dem, og da jeg kom og hentet fikk jeg bare holde henne I et par sekunder før hun strakk seg etter den ansatte (som hadde maten hennes) 😁 Tror dette skal gå fint videre. Veldig god start i alle fall

Anonymous poster hash: d80fc...978

Hørtes ut som en veldig fin dag! :) Godt at hun sov så lenge da. Hu her sov kun 30 min. Så var trøtt når hun våknet og.. Men det går seg nok til etterhvert. Får bare bruke litt tid :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...