Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Ja da er lillemor overlatt til de ansatte i barnehagen for første gang.. og jeg sitter på cafe i nærheten og trøstespiser skolebrød og venter på telefon om at alt går skeis 😜 Anonymous poster hash: 685d8...bf3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Hvorfor leverer du en baby i barnehagen? Anonymous poster hash: 9e807...46c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Hvorfor leverer du en baby i barnehagen? Anonymous poster hash: 9e807...46c Er du teit? Anonymous poster hash: ab744...497
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Hvor gammel er barnet da? Anonymous poster hash: 14887...fe4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 Fordi hun starter nå... er 11 mnd. Så min lille baby fremdeles ❤ Hi Anonymous poster hash: a1b9c...399
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Hvorfor spør du så dumt?! Barnet har sikkert ikke fylt et år enda og kan derfor betegnes som en baby! Lykke til HI, vi er i samme situasjon til uka 🤗 Anonymous poster hash: 5402d...428
Tyra79 Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Dette går bra😊!! Du har det nok verre enn henne, sånn er det med mødre 😉.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 Takk for oppmuntring ❤ Ikke bare bare dette her.. Men fikk nettopp melding om at det gikk veldig fint. Lykke til dere som også er i samme situasjon i disse tider! Hi Anonymous poster hash: a1b9c...399
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #9 Skrevet 11. august 2016 Huff. Det er tidlig å starte i bhg 😢 Anonymous poster hash: 7bb0e...2c7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #10 Skrevet 11. august 2016 Huff. Det er tidlig å starte i bhg 😢 Anonymous poster hash: 7bb0e...2c7 I know... 😓 Hi Anonymous poster hash: a1b9c...399
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #11 Skrevet 11. august 2016 Min på 10 måneder ble også "levert" i barnehagen for første gang idag. Sitter hjemme og venter på samme telefon som deg Uff, neida, det går nok helt fint. Det er jo ikke verre enn at de ringer og ber oss komme om det går skeis, så prøver vi igjen i morgen. Og om et par uker koser de seg nok gløgg i hjel i barnehagen de også Anonymous poster hash: d80fc...978
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #12 Skrevet 11. august 2016 Huff. Det er tidlig å starte i bhg 😢 Anonymous poster hash: 7bb0e...2c7 Tulling!! Anonymous poster hash: 5402d...428
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #13 Skrevet 11. august 2016 Er du teit? Anonymous poster hash: ab744...497 Nei, er du? Anonymous poster hash: 9e807...46c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #14 Skrevet 11. august 2016 Min på 10 måneder ble også "levert" i barnehagen for første gang idag. Sitter hjemme og venter på samme telefon som deg Uff, neida, det går nok helt fint. Det er jo ikke verre enn at de ringer og ber oss komme om det går skeis, så prøver vi igjen i morgen. Og om et par uker koser de seg nok gløgg i hjel i barnehagen de også Anonymous poster hash: d80fc...978 Hehe, ja det kommer nok til å gå bra. Er bare så unaturlig å ikke ha henne med meg. Gleder meg til jeg ser hun stortrives og at jeg er trygg på at hun er trygg De er jo så små.. Men ikke bare bare å snu på samfunnet slik det er i dag. Må ut i jobb for penger.. Jaja.. nei vi får krysse fingrene for at alt er vel og vel med dem ❤ Det er det nok og Hi Anonymous poster hash: a1b9c...399
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #15 Skrevet 11. august 2016 Tulling!! Anonymous poster hash: 5402d...428 Fordi ? Anonymous poster hash: 7bb0e...2c7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #16 Skrevet 11. august 2016 Hehe, ja det kommer nok til å gå bra. Er bare så unaturlig å ikke ha henne med meg. Gleder meg til jeg ser hun stortrives og at jeg er trygg på at hun er trygg De er jo så små.. Men ikke bare bare å snu på samfunnet slik det er i dag. Må ut i jobb for penger.. Jaja.. nei vi får krysse fingrene for at alt er vel og vel med dem ❤ Det er det nok og Hi Anonymous poster hash: a1b9c...399 Ja, det er veldig unaturlig. Tok meg selv i å gå en skikkelig omvei fordi jeg er vant til å ha med barnevogn og dermed ikke kunne gå i trapper. Gikk 500 m lengre enn jeg hadde trengt, før jeg innså at jeg ikke hadde med vogn og faktisk kunne ta snarveien Gleder meg veldig til å hente henne etterpå, men er ikke i tvil om at hun er i de beste hender (foruten om mamma sine ). Tar nok ikke lange tiden før de er trygge på de ansatte. Oppdater gjerne når du har hentet, litt morsomt å høre hvordan det har gått Anonymous poster hash: d80fc...978
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #17 Skrevet 11. august 2016 Ja, det er veldig unaturlig. Tok meg selv i å gå en skikkelig omvei fordi jeg er vant til å ha med barnevogn og dermed ikke kunne gå i trapper. Gikk 500 m lengre enn jeg hadde trengt, før jeg innså at jeg ikke hadde med vogn og faktisk kunne ta snarveien Gleder meg veldig til å hente henne etterpå, men er ikke i tvil om at hun er i de beste hender (foruten om mamma sine ). Tar nok ikke lange tiden før de er trygge på de ansatte. Oppdater gjerne når du har hentet, litt morsomt å høre hvordan det har gått Anonymous poster hash: d80fc...978 Hehe Vi bruker bæresele som regel.. og jeg tar meg selv i å stå og vugge for å "bysse" selv om hun ikke er på.. 😂 Fikk nettopp melding om at hun hadde sovet litt og skulle nå spise grøt med de andre. Så alt er vel. Gleder meg til å hente jeg og 😊 Oppdater etterhvert du og gjerne ❤ Hi Anonymous poster hash: a1b9c...399
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #18 Skrevet 11. august 2016 Tulling!! Anonymous poster hash: 5402d...428 Jeg ser heller ikke hvordor du sier tulling. Det ER tidlig å begynne bhg, og man blir dermed ikke tulling hvis man skriver det. Har du lest om tilknytningsomsorg i det siste? Uansett er det lov å ha egne meninger. Jeg mener personlig at barn ikke trenger bhg før de er 2 år, og går derfor ulønnet hjemme med mine, og nei, vi har ikke god råd, men prioriterer de første årene sammen med barna. Anonymous poster hash: 2d9e5...4a1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #19 Skrevet 11. august 2016 Jeg ser heller ikke hvordor du sier tulling. Det ER tidlig å begynne bhg, og man blir dermed ikke tulling hvis man skriver det. Har du lest om tilknytningsomsorg i det siste? Uansett er det lov å ha egne meninger. Jeg mener personlig at barn ikke trenger bhg før de er 2 år, og går derfor ulønnet hjemme med mine, og nei, vi har ikke god råd, men prioriterer de første årene sammen med barna. Anonymous poster hash: 2d9e5...4a1 Så fint at det funker for deg. Personlig ser jeg frem til å levere min ettåring (i dag) i barnehagen om et par uker. Ikke fordi jeg ikke vil være sammen med henne, men fordi jeg tror det blir bra for henne. Rart blir det nok, og kommer garantert til å savne henne. Men tror det blir bra! Anonymous poster hash: 4dde6...537
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #20 Skrevet 11. august 2016 Så fint at det funker for deg. Personlig ser jeg frem til å levere min ettåring (i dag) i barnehagen om et par uker. Ikke fordi jeg ikke vil være sammen med henne, men fordi jeg tror det blir bra for henne. Rart blir det nok, og kommer garantert til å savne henne. Men tror det blir bra! Anonymous poster hash: 4dde6...537 Og bra at dette fungerer for dere Vi går 4 dager i åpen bhg da, for jeg synes det er viktig med sosialiseringsprosessen og i tillegg er det pedagohisk opplegg der. Lykke til med oppstarten! Anonymous poster hash: 2d9e5...4a1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #21 Skrevet 11. august 2016 *pedagogisk.. Anonymous poster hash: 2d9e5...4a1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #22 Skrevet 11. august 2016 Jeg ser heller ikke hvordor du sier tulling. Det ER tidlig å begynne bhg, og man blir dermed ikke tulling hvis man skriver det. Har du lest om tilknytningsomsorg i det siste? Uansett er det lov å ha egne meninger. Jeg mener personlig at barn ikke trenger bhg før de er 2 år, og går derfor ulønnet hjemme med mine, og nei, vi har ikke god råd, men prioriterer de første årene sammen med barna. Anonymous poster hash: 2d9e5...4a1 Fikk telefon fra bhg nettopp. Min på 10 måneder hadde storkost seg. Ville helst sitte på armen til kontaktpersonen vår like etter jeg gikk, men hadde vært strålende fornøyd når de gikk ut for å leke. På tilvenningen har hun nesten ikke snudd seg etter meg, har bare fartet rundt mellom de andre barna og voksne. Kom for å hilse på meg i blant men var rask avsted igjen. Hjemme har hun bare sutret i det siste og det er tydelig at det jeg kan tilby som hjemmeværende ikke er godt nok. Hun har absolutt trengt kontakt med andre mennesker, og det får hun massevis av i barnehage. Den første tiden er vanskelig for foreldre uansett alder, men jeg har ingen tvil om at det vil gå seg fort til og at hun vil få masse glede av å være i barnehagen. Barn er forskjellige. Kanskje har dine behov for å være hjemme til de er 2. Men det har ikke mitt hvert fall. Jeg hadde også muligheten til å gå hjemme til hun er nærmere to. Skal sies at det ville gjort ting veldig vanskelig, men ikke umulig. Likevel velger jeg å sende henne i barnehagen nå rett og slett fordi det blir bra for oss begge to, og fordi jeg selv har jobbet i barnehage og vet at barna har det bra der Håper bare ikke du tror at dere som går hjemme til de er 2 er bedre foreldre enn oss andre. Hvert barn har egne behov - jeg ser mitt barns og du ser ditt! Anonymous poster hash: d80fc...978
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #23 Skrevet 11. august 2016 Barn er forskjellige som flere skriver. Min første ser jeg i ettertid at burde nok ha vært hjemme til hun var 2. Hun begynte når hun var 14 mnd og var absolutt ikke klar. Angrer på det enda, men visste ikke bedre den gangen. Nr 2 her i huset får nok ikke plass før hun er 1 år og 9 mnd og for henne blir nok det litt i lengste laget å gå hjemme. Anonymous poster hash: f0d9e...325
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #24 Skrevet 11. august 2016 Fikk telefon fra bhg nettopp. Min på 10 måneder hadde storkost seg. Ville helst sitte på armen til kontaktpersonen vår like etter jeg gikk, men hadde vært strålende fornøyd når de gikk ut for å leke. På tilvenningen har hun nesten ikke snudd seg etter meg, har bare fartet rundt mellom de andre barna og voksne. Kom for å hilse på meg i blant men var rask avsted igjen. Hjemme har hun bare sutret i det siste og det er tydelig at det jeg kan tilby som hjemmeværende ikke er godt nok. Hun har absolutt trengt kontakt med andre mennesker, og det får hun massevis av i barnehage. Den første tiden er vanskelig for foreldre uansett alder, men jeg har ingen tvil om at det vil gå seg fort til og at hun vil få masse glede av å være i barnehagen. Barn er forskjellige. Kanskje har dine behov for å være hjemme til de er 2. Men det har ikke mitt hvert fall. Jeg hadde også muligheten til å gå hjemme til hun er nærmere to. Skal sies at det ville gjort ting veldig vanskelig, men ikke umulig. Likevel velger jeg å sende henne i barnehagen nå rett og slett fordi det blir bra for oss begge to, og fordi jeg selv har jobbet i barnehage og vet at barna har det bra der Håper bare ikke du tror at dere som går hjemme til de er 2 er bedre foreldre enn oss andre. Hvert barn har egne behov - jeg ser mitt barns og du ser ditt! Anonymous poster hash: d80fc...978 Det gjør jeg absolutt ikke Du vet hva som er best for dine barn, og har dine meninger om hva som er riktig. Og jeg har mine barn å ta hensyn til og mine meninger. Og jeg håper at du heller ikke ser oss som har barna hjemme, som dårlige mødre. Vi etterstreber vel alle å gjøre hva som er best for våre Det var derfor jeg reagerte på at noen skre "tulling" - det virket nedlatende. Jeg ville bare få frem at det finnes ulike barn og ulike meninger, og at man ikke er dårligere eller bedre enn andre. Anonymous poster hash: 2d9e5...4a1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #25 Skrevet 11. august 2016 Det gjør jeg absolutt ikke Du vet hva som er best for dine barn, og har dine meninger om hva som er riktig. Og jeg har mine barn å ta hensyn til og mine meninger. Og jeg håper at du heller ikke ser oss som har barna hjemme, som dårlige mødre. Vi etterstreber vel alle å gjøre hva som er best for våre Det var derfor jeg reagerte på at noen skre "tulling" - det virket nedlatende. Jeg ville bare få frem at det finnes ulike barn og ulike meninger, og at man ikke er dårligere eller bedre enn andre. Anonymous poster hash: 2d9e5...4a1 Det gjør jeg absolutt ikke! En ting jeg har lært etter jeg selv ble mor er at MAMMA VET BEST. Derfor tror jeg at du også gjør akkurat det som er riktig for dine barn Anonymous poster hash: d80fc...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå