MammantilNurket Skrevet 11. august 2016 Forfatter #51 Skrevet 11. august 2016 Dette var ikke ment til deg.Det var ment til hun som kalte deg for besserwisser osv.Synes det var ufint av henne! Anonymous poster hash: 2dcd9...f22 Takk Da er jeg med.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #52 Skrevet 11. august 2016 Takk Da er jeg med. Angrep er beste forsvar. Aner ikke hvem du er, men følte du deg litt truffet? Anonymous poster hash: 0d3b3...91d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #53 Skrevet 11. august 2016 Tror de fleste polansatte må ta synstest når det er så ufattelig mange (og i tillegg flere over 40!) som blir spurt om leg...! Selv ble jeg sport da jeg skulle på byens festival på lørdag... Hvis man var over 18 måtte man ha et eget armbånd for å slippe å vise leg under alkoholkjøp. Og jeg ble spurt.. Er straks 35 år. Så joda, hurra hurra.. "Er så vanskelig å se - du kunne vært 17". Seriøst? Så jeg blir ikke glad. Dattera mi er jo 10! Anonymous poster hash: 409de...67a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #54 Skrevet 11. august 2016 Jeg blir også spurt ofte. Jeg ser yngre ut, men ikke ut som om jeg er under 20 år. Mitt inntrykk er at de ofte spør oss middelaldrene damer fordi vi blir så glade når de spør;-) Det blir iallefall jeg hehe. Jeg har også opplevd å blir spurt om leg på byen. Mange kvinner i sin beste alder tipser nok litt ekstra når den kjekke bartenderen på 22 ber dem om leg:p Anonymous poster hash: 28813...495
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #55 Skrevet 11. august 2016 Dette var ikke ment til deg.Det var ment til hun som kalte deg for besserwisser osv.Synes det var ufint av henne!Anonymous poster hash: 2dcd9...f22 Men du fikk jo henne til å vise sitt typiske ansikt igjen da... Ler så jeg dævver! Anonymous poster hash: 81c97...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå