MammantilNurket Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 I dag var jeg innom Vinmonopolet for å kjøpe en flaske musserende som min mor og jeg skal kose oss med i kveld. Hadde med meg Herr Sønn. I en alder av 37 1/2 år ble jeg bedt om å vise legitimasjon (!). Ikke første gangen det skjer heller. Føler meg ung og spenstig. Juhu!!! 😊😊😊
tante grusom master of law Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Herrrlig! Jeg må også vise leg. Er 34 år ung☺☺☺
Mamma_til_2 Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Det er så deilig, jeg ble nektet og kjøpe vin i forrige uke siden jeg ikke hadde legitimasjon med meg, jeg er 35!
Marriet Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Jeg ble spurt forrige fredag, og siden det ikke lenger er bilde på bankkortet mitt så hadde jeg ikke noe legitimasjon. Jeg dro frem bilnøklene og proklamerte at jeg er jo åpenbart over 18 når jeg kjører bil! Ikke godt nok for vinmonopolet
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Jeg ble spurt forrige fredag, og siden det ikke lenger er bilde på bankkortet mitt så hadde jeg ikke noe legitimasjon. Jeg dro frem bilnøklene og proklamerte at jeg er jo åpenbart over 18 når jeg kjører bil! Ikke godt nok for vinmonopolet Kjører du bil så har du vel førerkort? ;-) Anonymous poster hash: 1982f...643
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Kanskje du har en barnslig/umoden klesstil? Anonymous poster hash: 279c3...50f
MammantilNurket Skrevet 9. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2016 Kanskje du har en barnslig/umoden klesstil?Anonymous poster hash: 279c3...50f Tvilsomt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Må ha ID på de fleste plasser nå, så hvorfor ikke bare ha med seg billappen da?? Vinmonopol, apotek, bank, post osv er pliktet til å se ID! Alle vet dette, så er ikke godt nok å ikke ha med seg noe. Personalet kan gjøre feil, de kan bli sjekket osv så det er en grunn til at DU skal vise leg. Er rett å slett lei av folk som bare ler og kaller oss ansatte ting som ikke er greit, når vi må be om ID Anonymous poster hash: aba34...2df
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 Kanskje du har en barnslig/umoden klesstil? Anonymous poster hash: 279c3...50f Den går jeg for og. Litt i samme kategori som å kalle ungen sin Herr Sønn😂😂 Anonymous poster hash: 0d3b3...91d
Marriet Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Kjører du bil så har du vel førerkort? ;-) Anonymous poster hash: 1982f...643 Men det ligger inni bilen! Så jeg fikk ordna meg vin altså, måtte bare en ekstra tur i parkeringshuset
frk Nilsen Skrevet 9. august 2016 #11 Skrevet 9. august 2016 Sist jeg ble spurt på polet var på polet var på 38 årsdagen, snart 2 år siden. Ble riktignok spurt om leg på Øyafestivalen i fjor Ungdommen som jeg er.... Får se om jeg ser noe eldre ut i år
MammantilNurket Skrevet 9. august 2016 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2016 Sist jeg ble spurt på polet var på polet var på 38 årsdagen, snart 2 år siden. Ble riktignok spurt om leg på Øyafestivalen i fjor Ungdommen som jeg er.... Får se om jeg ser noe eldre ut i år Er du eldre enn meg? Jeg var bombesikker på at du var litt yngre enn meg - type 1980-82-modell 😊
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #13 Skrevet 9. august 2016 Hun er vel en ganske kraftig dame. Lett å se litt barnslig ut i ansiktet da, når det gjerne blir rundere. Anonymous poster hash: 172c8...ef1
frk Nilsen Skrevet 9. august 2016 #14 Skrevet 9. august 2016 Er du eldre enn meg? Jeg var bombesikker på at du var litt yngre enn meg - type 1980-82-modell Tusen takk skjønne frøken ... er jo så gammel at jeg husker 80-tallet
MammantilNurket Skrevet 9. august 2016 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2016 Hun er vel en ganske kraftig dame. Lett å se litt barnslig ut i ansiktet da, når det gjerne blir rundere. Anonymous poster hash: 172c8...ef1 Ja jøss ... bælfeit og kler meg som en fjortis, der har du meg se 😂😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #16 Skrevet 9. august 2016 Ja jøss ... bælfeit og kler meg som en fjortis, der har du meg se Jeg sa ikke fjortis. Og kraftig er da ikke det samme som bælfeit. Anonymous poster hash: 172c8...ef1
Brennheite Badeand Skrevet 9. august 2016 #17 Skrevet 9. august 2016 Nå skal ikke jeg være party-pooperen her altså, sist jeg ble spurt var jeg 37, og hørte i ettertid av en polansatt at de lar det gå litt sport i å glede halvgamle høns med å be om leg, bare for å redde dagen for oss. Og det funker jo det! 😂👍😀
MammantilNurket Skrevet 9. august 2016 Forfatter #18 Skrevet 9. august 2016 Jeg sa ikke fjortis. Og kraftig er da ikke det samme som bælfeit. Anonymous poster hash: 172c8...ef1 Var en tidligere i tråden som antydet barnslig klesstil. Hva med å bare akseptere det faktum at jeg ser smashing ut og dette, i kombinasjon med streng vinmonopolansatt, resulterte i at jeg ble bedt om leg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 Var en tidligere i tråden som antydet barnslig klesstil. Hva med å bare akseptere det faktum at jeg ser smashing ut og dette, i kombinasjon med streng vinmonopolansatt, resulterte i at jeg ble bedt om leg. Var ikke jeg som antydet det. Og kraftig er en like naturlig beskrivelse som tynn det vel? Var uansett ikke min intensjon å bruke det som kritikk på noen måte. Anonymous poster hash: 172c8...ef1
NovemberStjerne2016 Skrevet 9. august 2016 #20 Skrevet 9. august 2016 I dag var jeg innom Vinmonopolet for å kjøpe en flaske musserende som min mor og jeg skal kose oss med i kveld. Hadde med meg Herr Sønn. I en alder av 37 1/2 år ble jeg bedt om å vise legitimasjon (!). Ikke første gangen det skjer heller. Føler meg ung og spenstig. Juhu!!! 😊😊😊 I forhold til meg er du da også det, jeg er 39 og kisteklar 😝😜
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #21 Skrevet 9. august 2016 Jeg er 27 og ble før en stund siden spurt om leg for kjøp av energidrikk, tok ikke det som et kompliment..! Jeg er da for pokker ikke under 13... Anonymous poster hash: 51291...68e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #22 Skrevet 9. august 2016 Jeg ble spurt forrige fredag, og siden det ikke lenger er bilde på bankkortet mitt så hadde jeg ikke noe legitimasjon. Jeg dro frem bilnøklene og proklamerte at jeg er jo åpenbart over 18 når jeg kjører bil! Ikke godt nok for vinmonopolet Det er det eldste trikset i boka, vet du. Da jeg var 16 lånte vi bilnøklene og fireåringen til en onkel. Da fikk vi kjøpt sprit uten leg. 😂 Anonymous poster hash: 8e7c1...944
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #23 Skrevet 9. august 2016 Nå skal ikke jeg være party-pooperen her altså, sist jeg ble spurt var jeg 37, og hørte i ettertid av en polansatt at de lar det gå litt sport i å glede halvgamle høns med å be om leg, bare for å redde dagen for oss. Og det funker jo det! Så godt at vinmonopol jobber for å glede andre mer enn de trenger Sist jeg ble spurt var for to år siden, 44 år, skulle kjøpe en flaske sprit. Den polansatte ble helt tydelig satt ut over å ha bommet så mye, så akkurat der var det nok ikke for å glede meg. Mannen ble faktisk ganske brydd. Men om andre skulle spørre bare for å glede meg så er det jo bare hyggelig Anonymous poster hash: a540f...292
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #24 Skrevet 9. august 2016 Så godt at vinmonopol jobber for å glede andre mer enn de trenger Sist jeg ble spurt var for to år siden, 44 år, skulle kjøpe en flaske sprit. Den polansatte ble helt tydelig satt ut over å ha bommet så mye, så akkurat der var det nok ikke for å glede meg. Mannen ble faktisk ganske brydd. Men om andre skulle spørre bare for å glede meg så er det jo bare hyggelig Anonymous poster hash: a540f...292 Vinmonopolansatte... skulle det stå. Anonymous poster hash: a540f...292
MammantilNurket Skrevet 9. august 2016 Forfatter #25 Skrevet 9. august 2016 Så godt at vinmonopol jobber for å glede andre mer enn de trenger Sist jeg ble spurt var for to år siden, 44 år, skulle kjøpe en flaske sprit. Den polansatte ble helt tydelig satt ut over å ha bommet så mye, så akkurat der var det nok ikke for å glede meg. Mannen ble faktisk ganske brydd. Men om andre skulle spørre bare for å glede meg så er det jo bare hyggelig Anonymous poster hash: a540f...292 De selger jo lykke på flaske 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå