Gå til innhold

Hva skal til for t verden raser for dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At faren hans går opp trappa først. Er tre år...

Anonymous poster hash: 3a04e...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ska vi se... Da barnet ble tatt opp fra badebalja rakna verden en periode i 1,5 års alderen. Lå i bru på stellebordet rasende. Nå som 4åring er det hvis det ligger en ny mat på tallerken. Eller hvis hun må ha på bukse - for det er tights som er greia.

Anonymous poster hash: d4094...16b

Skrevet

1,5 åringen fikk ikke lov å ta de skitne bleiene sine opp fra søppelet og inni vaskemaskinen.. Hylte og skrek i en evighet, og tårene trillet.

Ellers blir hun veldig fortvilet når jeg tar fra henne vannflaske når hun fyller munnen med vann for å spytte det ut igjen, gang på gang 😁

Anonymous poster hash: 73d7b...34b

Skrevet

Niåringen blir særdeles usjarmerende om internettet lagger. Tolvåringens verden raser sammen hvis han blir skadet og må få sprøyter eller sy og ved dødsfall. Dessverre har vi opplevd at mange nære har gått bort og tolvåringen blir livredd og helt fra seg hver gang.

Anonymous poster hash: 271be...628

Skrevet

6-åringen ble rimelig sint for at ikke han fikk sette inn kortet i betalingsterminalen i butikken, og jeg "beklaget" og sa at han kunne trykke OK etter koden. Men det sitter jo automatisk i fingrene å trykke kode+ok, så det klarte jo jeg... DA var verdens undergang nær!

Anonymous poster hash: 43680...1e0
Skrevet (endret)

Tuppa mi (da 1 år) mente det var kriiise hvis bananen ble delt. Hun insisterte på å ha den hel. Ene ganga jeg kuttet i den holdt hun på å besvime (noe hun har gjort veldig ofte).

En dag kom hun stoorfornøyd inn på badet til meg og viste frem en banan hun hadde funnet i veska mi og klart å åpne helt selv, så hun viste stolt frem sin fangs mens hun veivet den foran meg. Veivinga medførte at bananen knakk, og hennes verden falt i grus. Hun mistet pusten, tok noen få og sakte skritt mot meg, men måtte til slutt ned i knestående og besvimte.

Endret av LME1001
Skrevet

Feil farge på dekketøyet er en gjenganger her. Ikea må snart skjønne at det ikke går ann å ha en av hver farge i de pakkene...

Anonymous poster hash: 1eafa...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...