Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Dagens her: 3åring ble rasende fordi hun ikke fikk ha åtte Elsa-strikk i håret på samme tid. Trampet inn på rom og nektet blankt å kle på seg. Flott det når du har tidsskjema som skal rekkes før jobb! Ellers ble idyllen brutt her en dag når ungene kranglet som villdyr over hvem som skulle skru igjen lokket på drikkeflasken. Anonymous poster hash: 69c37...988
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 I dag skulle minste jenta ha støvel på eine foten og sandal på den andre foten 😣 Anonymous poster hash: 170a1...d06
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Guttungen her ble helt fra seg mens han dusjet fordi han ble våt. Anonymous poster hash: a22e9...3e6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Fireåringen måtte ha på seg sokker. Og pusse tenner. Anonymous poster hash: dd07d...a8d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Fordi badedrakten ble våt da 3-åringen badet. Og fordi hun ikke hadde sokker med prikker. Anonymous poster hash: fc893...89b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Vanligvis er hun verdens blideste unge, men i går var hun overtrøtt og fikk et hyleanfall fordi jeg også hadde øyenbryn og ikke bare hun... Anonymous poster hash: 385bc...901
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Det kan være hva som helst. En dag er det feil at det er brunost på brødskiven, mens det neste dag er feil at det IKKE er brunost. Osv osv. Sånn er det vel å være 2 år... Anonymous poster hash: e2059...8ca
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Det er noen år siden nå, men da sønnen min var i 3-års alderen, klikket han i vinkel fordi det var mørkt ute da jeg hentet ham fra barnehagen... Anonymous poster hash: 495da...fb1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 Vanligvis er hun verdens blideste unge, men i går var hun overtrøtt og fikk et hyleanfall fordi jeg også hadde øyenbryn og ikke bare hun... Anonymous poster hash: 385bc...901 Haha!! Den var søt. 😂 Anonymous poster hash: 0da58...5c2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Haha.. Lillesøster ble rasende da hun var 2.5 Pga at pappa hadde laget skive med ost, og hun ba om at osten skulle være en sirkel. Den ble mer oval formet.. Og det var ikke godtatt. Storesøster er fortiden frustrert Pga at mennesker ikke legger egg slik at hun kan se hvordan disse eggene ser ut. Hun er 5 Anonymous poster hash: 50539...fdd
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #11 Skrevet 9. august 2016 For en søt tråd;-) Her ble guttungen rasende fordi prompen luktet. Han lo først da han prompet, men ble rasende da lukten kom;-) Anonymous poster hash: fc716...417
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #12 Skrevet 9. august 2016 13-åringen hadde en totalt meltdown i går fordi jeg spurte om det gikk bra med ham, bare sånn i forbifarten. Altså han kom inn på kjøkkenet og jeg spurte vennlig "Hei, går det fint deg?" og det var det som skulle til. Det gikk åpenbart ikke fint med ham akkurat der og da Ellers var 6-åringen helt knust for noen dager siden fordi ene broren hennes satt akkurat der i sofaen der hun hadde tenkt å sitte. Til opplysning tok broren opp 1/3 sofapute og sofaen er av type enormt stor, det var enoer av plass hvor hun kunne sitte. Anonymous poster hash: 2f593...3e6
Optatium Skrevet 9. august 2016 #13 Skrevet 9. august 2016 1,5åringer gråt snørr og tårer fordi jeg skrudde av vannet i dusjen. Vet ikke hvordan jeg skal få ungen ut av dusjen uten å hyle seg ihjel😱
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #14 Skrevet 9. august 2016 Hun på to kan få meltdown hvis jeg redder henne fra å få klemt fingrene i døra. Hun ser på det som forfølgelse og sabotasje. Anonymous poster hash: 98bc4...6cb
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #15 Skrevet 9. august 2016 Ingenting vil jeg si akkurat nå 😂 han har nettopp starta den velkjente treårstrassen. Og det søteste er vel når det koker over for han og han roper, mens han løper mot rommet sitt "rommet ditt!!!!" For å straffe meg 😂 jeg har sendt han på rommet ved to anledninger tidligere fordi han måtte roe seg ned. Anonymous poster hash: 87a6e...a9a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #16 Skrevet 9. august 2016 Før jeg fikk barn visste jeg ikke at feil farge på koppen kan totalt ødelegge en hel dag Anonymous poster hash: b7949...f17
FlinkePike Skrevet 9. august 2016 #17 Skrevet 9. august 2016 Det var rart, for jenta på 2,5 ble sint for akkurat det samme for 30 min siden HI 😂 Rasende fordi hun ikke fikk ha alle strikkende sine i håret på en gang. 10 min etterpå ble hun såå fortvilet for at hun fikk for seg at hun ikke fikk dele bananen selv (noe hun selvfølgelig fikk lov til). Skal sies at hun ikke hadde sovet i barnehagen i dag..
PeppaPig Skrevet 9. august 2016 #18 Skrevet 9. august 2016 Min yngste på 1 år ble helt fra seg da vi endelig fant grisen under en flapp i boka. Det var visst ikke der grisen skulle gjemme seg 😱 7 åringen mente at jeg ødela livet hennes da jeg ga henne et glass melk til frokost. Jeg vet ikke hva som var feil med melka, men den hadde visst krefter til å ødelegge ikke bare dagen men også livet hennes. 2 minutter senere var hun som sitt vanlige, sjarmerende selv igjen. Melka ble ikke drukket. Imorgen får hun vann!
Gjest Antarctica Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 (endret) Åtteåringen er nybegynner på klarinett, og fikk gjentatte gråtetokter da juniorkorpset sendte tilbud til alle begynnerne om å gå sammen med korpset på 17.mai... Enden på visa var selvsagt at han gikk med klassen sin, som i fjor, og at ingen fikk lov å nevne korpset med et ord. Endret 9. august 2016 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #20 Skrevet 9. august 2016 Åtteåringen er nybegynner på klarinett, og fikk gjentatte gråtetokter da juniorkorpset sendte tilbud til alle begynnerne om å gå sammen med korpset på 17.mai... Enden på visa var selvsagt at han gikk med klassen sin, som i fjor, og at ingen fikk lov å nevne korpset med et ord. Ikke så populært med korps,eller? Om han skal fortsette i korps er å stille opp på 17 mai nesten obligatorisk Anonymous poster hash: 385bc...901
Gjest Antarctica Skrevet 9. august 2016 #21 Skrevet 9. august 2016 Ikke så populært med korps,eller? Om han skal fortsette i korps er å stille opp på 17 mai nesten obligatorisk Anonymous poster hash: 385bc...901 Han er ikke begynt i korps, han er musikkskoleelev på klarinett. (De som går i korpset har dessuten mye høyere nivå, det er bare et tilbud de gir for å inkludere begynnere. Men den mentale barrieren ble visst for stor i år!)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #22 Skrevet 9. august 2016 Det var kriiiise at jeg smurte pålegget på feil side av knekkebrødet. Det gjentok seg aldri Anonymous poster hash: 757a1...683
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #23 Skrevet 9. august 2016 Det meste egentlig.... Søster/bror går inn/ut av bilen/huset/badet først....Søster/bror tar av/på korken på ketchupen først.... Søster/bror går opp/ned trappen først... ALT er en konkurranse og verden raser for den som taper.... Anonymous poster hash: c3f19...409
*Miss Marple* Skrevet 9. august 2016 #24 Skrevet 9. august 2016 Vi hadde en liten kamp i kveld da vi leste nattaboken. Hele tiden mens jeg leste fikk jeg beskjed om å lese bokstavene.... Ikke alltid like enkelt å skjønne hva som menes.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #25 Skrevet 9. august 2016 Her ble det sammenbrudd på 4 åringen da jeg hadde bytta barnestolene bak I bilen slik at lillebror fikk sitte bak meg ellers er det daglige sammenbrudd av alle slag hvis lillebror gjør noe han vil gjøre Anonymous poster hash: 94b48...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå