Gå til innhold

Hvor ofte stjeler du klær, mat etc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bland deg

Anonymous poster hash: 3675e...b53

I hva da? Tror du at du har et eget og spesielt og hett og helt hemmelig forhold til sug lut og at det skal du dyrke i fred?

Anonymous poster hash: 3f99d...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hva da? Tror du at du har et eget og spesielt og hett og helt hemmelig forhold til sug lut og at det skal du dyrke i fred?

Stemmer😉

Skrevet

Aldri stjålet noe bevisst. Men om ikke penna jeg må bruke på det offentlige kontoret eller i banken er lenka fast, så blir den med meg... Var ille før, nå er jeg blitt veldig bevisst det.

Å så har jeg vært på epleslang i min barndom.

Anonymous poster hash: a6a37...3c6

Skrevet

Stemmer😉

Håper du legger merke til at hun ikke bryr seg.

Skrevet

Har sikkert blitt noen kulepenner fra diverse steder å noen druer på butikken og noen sånne små antibac fra jobben 😜😉

Anonymous poster hash: 906d1...aab

Skrevet

Da jeg leste overskriften tenkte jeg at det har jeg aldri gjort. Men så kom jeg på at før pleide jeg alltid å snike med meg tannpirkere, sukkerbiter, servietter, små påleggsbokser osv når jeg spiste frokost på hotell. Totalt unødvendig, men det var en slags trang til å få mest mulig for pengene av en eller annen grunn. Helt til jeg kom på at det virkelig ikke var verdt stresset og nervøsiteten, for det er jo ting som nesten er gratis å kjøpe selv. :P

Anonymous poster hash: 2ca8a...416
Skrevet

En dorull fra jobben, en genser fra en Fretexboks (i fylla), av og til en sjokoladebit fra smågodtet.

Anonymous poster hash: 3dc68...c68

Skrevet

En gang glemte jeg å legge en pose tomater på båndet da jeg skulle betale, hadde det hengt den på fingeren mens jeg holdt en kurv i armen. Oppdaget det ikke før jeg hadde gått ut av butikken, men da var jeg så flau at jeg ikke turte å gå inn igjen. Har dårlig samvittighet for det fortsatt, enda butikken er lagt ned for lengst. Huttetu.

Anonymous poster hash: c941c...d12

Har gjort det samme med en tyggispakke :P Tok den og la den ikke på samlebåndet med resten, jeg hadde hatt min siste arbeidsdag i en jobb jeg hatet så jeg var så overlykkelig og fjern at jeg var på en annen planet. Jeg oppdaget ikke tyggispakken før jeg skulle låse opp bilen for hadde nøklene i samme hånd. Handlet ikke mye så hadde ikke pose så derfor la jeg ikke merke til hva som var i den ene hånden.

Ellers aldri stjelt.

Anonymous poster hash: 44e77...686

Skrevet

Du stjeler fra loppemarked? Hvor lavt kan du synke? Du stjeler altså fra ungene i korpset eller idrettslaget, gratulerer. Eller regner du dem med blant "de rike"? Har forøvrig knepet en av din type på loppemarked og vedkommende fikk vi politiet til å hente, det var meget tilfredsstillende, samt ikke så rent lite skambelagt for personen som ble eskortert ut av uniformert politi.

Næmmen, lille vennen. Hvor beskyttet har du levd ditt liv? Hvordan har du greid å gå glipp av at folk stjeler? Det er ikke bare jeg som er ravn. Og nei, jeg lyver ikke, og jeg blir aldri tatt. Og jeg sa at jeg kun stjeler fra de rike, nesten. Jeg har alltid en god følelse av å ha tilvervet meg noe gratis, det er frydefullt.

Anonymous poster hash: e11dd...df9

Skrevet

Næmmen, lille vennen. Hvor beskyttet har du levd ditt liv? Hvordan har du greid å gå glipp av at folk stjeler? Det er ikke bare jeg som er ravn. Og nei, jeg lyver ikke, og jeg blir aldri tatt. Og jeg sa at jeg kun stjeler fra de rike, nesten. Jeg har alltid en god følelse av å ha tilvervet meg noe gratis, det er frydefullt.

Anonymous poster hash: e11dd...df9

Du er sjuk, kjære deg.  Sjukdomen heiter "kleptomani"

Eg har stole i den forstand at eg oppdaga daglegvare i handlevogna som eg ikkje hadde betalt for då eg kom ut i bilen.  Var stressa og flau, og gjekk ikkje inn att.  Er ikkje stolt av det.

Skrevet

Folk stjeler! Det er et obs obs for butikker på barnevogner.

Det er flaut å bli tatt, men det får ingen konsekvenser. Mange stjeler! Og noen stjeler mye.

Jeg har lyst til å stjele, men gjør det ikke. Er bare med å betale ekstra fordi prisene går opp pga mye tyveri.

Det er hovedsakelig frykten for å bli tatt som gjør at jeg ikke stjeler, ikke moralske kvaler.

Anonymous poster hash: c11f7...055

Skrevet

Aldri. Eller, jeg har stjålet en rullestol ved et uhell. Jeg var taxisjåfør og henta ei dame i rullestol på et legesenter. Damen kikka samtykkende da jeg sa "Skal bare legge rullestolen din i bagasjerommet". Da jeg satte henne av og sa "Vent litt, så kommer jeg med rullestolen din" og hun svarte "RULLESTOL?' Jeg eier da ikke en rullestol!" Jada!

Anonymous poster hash: c3c3b...679

Skrevet

Her var det mange lovlydige borgere!

Jeg stjeler ikke nå. Det hender jeg har dått med meg en vare uten å betale for den da jeg legger ting under vognen eller mellom kalæsjen, men det er jo ikke med vilje, og når jeg oppdager det er jeg kommet hjem som oftest. En gNg fikk keg med meg en 6pk med cola zero under vognen. Alt dor opptatt med 2 unger. En på 6 og en på to som hyler og maser om at de vil Ha den pakken med blåbær vi nettopp kjøpte eller en banan osv...

Men, da jeg var ungdom, ca fra 17-19 ish stjal jeg og noen venninner som ravner! Vi stjal sminke, hårprodukter,parfyme, klær,utstyr,snop,alt vi hadde lyst på!

Jeg og venninna mi ble tilslutt tatt. Fersket av en sivilperson. Det var skikkelig flaut og vi måtte gå the walk of shame som han sa gjennom senteret med vaktene... Fikk en bot på 3000kr og utestenging fra den aktuelle butikken. Etter det sluttet vi, så godt som...

Anonymous poster hash: ee550...338

Skrevet

Aldri

Anonymous poster hash: 5cca9...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...