Gå til innhold

Hvor ofte stjeler du klær, mat etc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor spør du, Hi? Mener du at det er normalt å stjele?

Anonymous poster hash: 45aef...783
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang glemte jeg å legge en pose tomater på båndet da jeg skulle betale, hadde det hengt den på fingeren mens jeg holdt en kurv i armen. Oppdaget det ikke før jeg hadde gått ut av butikken, men da var jeg så flau at jeg ikke turte å gå inn igjen. Har dårlig samvittighet for det fortsatt, enda butikken er lagt ned for lengst. Huttetu.

Anonymous poster hash: c941c...d12
Skrevet

Hver gang jeg er gravid. En gang tok jeg med meg en dorull fra et offentlig toalett. Vet virkelig ikke hva jeg tenkte på og oppdaget at den var i veska mi før jeg skulle finne bilnøklene i parkeringshuset. En annen gang begynnte jeg å spise en sjokolade i butikken før jeg hadde betalt for den (betalte for den etterpå, så det er kanskje ikke nasking?) visste ikke hva jeg gjorde før jeg sto med tomt sjokoladepapir i hånda. Dette er eksempler på at huet mitt går i surr når jeg er gravid, for dette gjorde jeg helt uten at hjernen var bevisst på det.

En annen gang fikk jeg akutt behov for å lukte på jif skurekrem. Jeg hadde bare sånn med sitronlukt hjemme og dette var en søndag og butikkene var stengt. Jeg dro derfor hjem til mamma for jeg regnet med hun hadde noe lignende jeg kunne lukte på. Å lukte var ikke nok da jeg kom dit, så jeg tok den med meg. Ja, jeg rett og slett stjal den, for jeg turte ikke fortelle mamma at jeg trengte å lukte på den.

Skrevet

Oi, hmmm, la meg se... Aldri.

Anonymous poster hash: 1e0ae...47a

Skrevet

Aldri stjålet noe, men hvis jeg skulle stjele noe hadde jeg ikke giddet å stjele klær eller mat. Jeg ville ha stjålet noe digert! Kanskje en elefant, Monolitten eller en storflyplass ... alternativt noe DYRT som "Skrik" eller kronjuvelene 😊

Skrevet

Hver gang jeg er gravid. En gang tok jeg med meg en dorull fra et offentlig toalett. Vet virkelig ikke hva jeg tenkte på og oppdaget at den var i veska mi før jeg skulle finne bilnøklene i parkeringshuset. En annen gang begynnte jeg å spise en sjokolade i butikken før jeg hadde betalt for den (betalte for den etterpå, så det er kanskje ikke nasking?) visste ikke hva jeg gjorde før jeg sto med tomt sjokoladepapir i hånda. Dette er eksempler på at huet mitt går i surr når jeg er gravid, for dette gjorde jeg helt uten at hjernen var bevisst på det.

En annen gang fikk jeg akutt behov for å lukte på jif skurekrem. Jeg hadde bare sånn med sitronlukt hjemme og dette var en søndag og butikkene var stengt. Jeg dro derfor hjem til mamma for jeg regnet med hun hadde noe lignende jeg kunne lukte på. Å lukte var ikke nok da jeg kom dit, så jeg tok den med meg. Ja, jeg rett og slett stjal den, for jeg turte ikke fortelle mamma at jeg trengte å lukte på den.

Haha! 😂😂😂 Dauer av latter!

Anonymous poster hash: 389e3...a78

Skrevet

Var endel på epleslang som barn.

Og så spiste jeg endel jordbær den sommeren jeg var 12 og jobbet i jordbæråkeren!

Tror også jeg tok med meg noen ølglass hjem fra byen som 18-åring......

Anonymous poster hash: 191d4...d61

Skrevet

Jeg har stoppet en god del butikktyver i min karriere. Av de jeg har tatt er ikke voksne damer overrepresentert akkurat. Mer utlendinger og tenåringsjenter. Gamle mennesker stjeler ofte "luksusvarer" som kjøttpålegg etc. Barn stjeler ofte godteri, sminke og klær. I kategorien "utlendinger" er det alt som kan stjeles som blir tatt. Det er mye rart dere! Dere skulle bare ha visst hvor mange som faktisk stjeler.

Så må det sies at Oslo vest er tidvis et hælvette. "Alle" kjenner jo en advokat😂 Og om man tar ungen til en av fiffen så må man regne med å bli truet.

Anonymous poster hash: a16e0...b55

Skrevet

En gang på ikea skulle jeg ha noen store ting, men hadde selvfølgelig funnet en liten sak i kjøkkenavdelingen som da lå i bunnen av vogna. Oppdaget ikke før jeg var ute i bilen at jeg hadde glemt å betale for den, men gikk ikke inn igjen heller.

Og bortsett fra det har jeg alltid betalt for alt

Anonymous poster hash: bc245...889

Skrevet

Jeg stjal en gang i fjor! Holdt et par øredobber fra HM i hånden mens jeg gikk rundt i butikken og så på klær! Ble distrahert og gikk videre.

Blei så flau da jeg oppdaget det.

Utover det er jeg ingen hardbarket kriminell😂

Skrevet

Jeg stjal også som en ravn da jeg var gravid. Eller det vil si, jeg ønsket å raske med meg det meste på min vei, men det begrenset seg til noen gjenstander. Nå stjeler jeg der jeg vet jeg ikke kan bli tatt, som fra restauranter, hoteller, loppis etc. Kun fra de rike, nesten. Oppdager jeg at jeg har forlatt en butikk uten å betale en vare gliser jeg og går videre. Er ungene med oppfører jeg meg korrekt.

Anonymous poster hash: e11dd...df9

Skrevet

Stjeler ikke mat og klær nei. Holder meg til ting som smykker og antikviteter.

Selger det videre. Kjekk og spennende attåtnæring.

Skrevet

Stjal en pakke med dopapir i den verste ammetåka! Hadde handlet mye og holdt dopapiret i hånda mens jeg betalte. La ikke merke til det før jeg kom i bilen og da ble jeg så flau at jeg ikke gikk tilbake.

Var kjempenervøs neste gang jeg var på butikken, men det gikk bra. Tre år siden nå.

Har også glemt å betale for en øl på pub en gang.

Men det er ikke bevisst stjeling da, det har jeg aldri gjort.

Anonymous poster hash: eb3be...d1d

Skrevet

Har kun stjelt mannens hjerte jeg ;)

Anonymous poster hash: fcd00...934

Skrevet

Jeg stjal også som en ravn da jeg var gravid. Eller det vil si, jeg ønsket å raske med meg det meste på min vei, men det begrenset seg til noen gjenstander. Nå stjeler jeg der jeg vet jeg ikke kan bli tatt, som fra restauranter, hoteller, loppis etc. Kun fra de rike, nesten. Oppdager jeg at jeg har forlatt en butikk uten å betale en vare gliser jeg og går videre. Er ungene med oppfører jeg meg korrekt.

???? 😱😱😱 hva i alle dager?!?!? Håper du tuller 😳😳

Anonymous poster hash: 2ee2c...89a

Skrevet

Bare så du vet det så blir barnevern kontaktet når du blir stoppet og barn er med. Gjentar det seg vil det få konsekvenser for deg.

Skrevet

Jeg stjeler stadig opp i alt hverdagsstresset. Ofte finner jeg meg en lipgloss eller lignende, men glemmer at jeg holder den mens jeg titter på andre ting - vips så er jeg på en annen butikk. Får alltid rare blikk fra ekspeditøren når jeg går tilbake for å betale.

I tillegg glemmer jeg ofte å legge ting på rullebåndet på matbutikken fordi jeg er opptatt med en av ungene. Heldigvis bruker personen i kassen i all diskresjon å gjøre meg oppmerksom på det 😂

Anonymous poster hash: 0cf80...e0f

Skrevet

Hender jeg kommer hjem med en penn fra arbeidsplassen.... men den ligger i arbeidsveska så har ikke så dårlig samvittighet for det. Når det har samlet seg opp en del penner i veska, så legger jeg de på plass igjen ;):P 

Skrevet

Du stjeler fra loppemarked? Hvor lavt kan du synke? Du stjeler altså fra ungene i korpset eller idrettslaget, gratulerer. Eller regner du dem med blant "de rike"? Har forøvrig knepet en av din type på loppemarked og vedkommende fikk vi politiet til å hente, det var meget tilfredsstillende, samt ikke så rent lite skambelagt for personen som ble eskortert ut av uniformert politi.

Skrevet

Du stjeler fra loppemarked? Hvor lavt kan du synke? Du stjeler altså fra ungene i korpset eller idrettslaget, gratulerer. Eller regner du dem med blant "de rike"? Har forøvrig knepet en av din type på loppemarked og vedkommende fikk vi politiet til å hente, det var meget tilfredsstillende, samt ikke så rent lite skambelagt for personen som ble eskortert ut av uniformert politi.

Haha, det var meg 😂 Fikk ingen konsekvenser ;)

Anonymous poster hash: 3675e...b53

Skrevet

Haha, det var meg Fikk ingen konsekvenser ;)

Da var det ikke deg, nei.

Skrevet

Da var det ikke deg, nei.

Å joda. Du var naturligvis ikke med i samtalen med meg og politiet😂

Skrevet

Glemte å si at barnet mitt også anklager meg for å stjele kjæresten min fra henne :P. Hun får utrolig mye oppmerksomhet fra både ham og meg fra før, men hadde gjerne lagt beslag på ham hele tiden, om hun hadde kunnet :).

(Poster denne anonymt)

Anonymous poster hash: e3312...078
Skrevet

Å joda. Du var naturligvis ikke med i samtalen med meg og politiet😂

Slutt, bare slutt.

Det er faktisk ikke gøy.

Skrevet

Slutt, bare slutt.

Det er faktisk ikke gøy.

Ikke bland deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...