Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #26 Skrevet 9. august 2016 Jeg har hatt 4 lange forhold (var gift med den ene), og samtlige hadde en vond smak og lukt, samt at det kom en del sekret ut når de ble sugd. Jeg kan nok telle på en hånd for hvert forhold for å finne ut hvor ofte jeg sugde dem, likte det overhodet ikke. Men min nåværende kjæreste har ingen lukt eller smak (uansett om han er nydusjet eller ikke), og det kommer ikke noe sekret ut og jeg simpelthen elsker å suge han. Anonymous poster hash: 49679...a5f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #27 Skrevet 9. august 2016 Men et spm: gjør dere jenter det samme? Altså lar mannen gi dere oralsex feks på kvelden hvis dere ikke har dusjet siden mårran? *lurer* Anonymous poster hash: 72744...f91
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #28 Skrevet 9. august 2016 Men et spm: gjør dere jenter det samme? Altså lar mannen gi dere oralsex feks på kvelden hvis dere ikke har dusjet siden mårran? *lurer* Anonymous poster hash: 72744...f91 Ja hvis han insisterer (og det gjør han) men jeg advarer ham først. Anonymous poster hash: 5a268...55d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #29 Skrevet 9. august 2016 Ja hvis han insisterer (og det gjør han) men jeg advarer ham først. Anonymous poster hash: 5a268...55d Har egentlig sperrer mot det , men min nåværende liker det best når jeg ikke er nydusjet . Anonymous poster hash: 0bb1a...5de
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #30 Skrevet 9. august 2016 Noen ganger suger jeg han om han ikke er nydusja. De gangene det har skjedd har han vært inne i meg først, så det smaker bare av mitt eget sekret, og jeg smaker alltid godt Men liker relativt nydusjet eller helt rett fra dusjen best. Motsatt så slikker han meg gjerne om jeg ikke er nydusja. For ikke lenge siden skikka han meg da jeg hadde mensen. Jeg brukte tampong da. Han elsker når vi blir så kåte at sperrer blir borte. Anonymous poster hash: 5ec26...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå