Gå til innhold

Suger dere mannen selv om han ikke har dusjet den dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg krever at vi går i dusjen og suger han der hvis han vil. Ellers foretrekker jeg at han er så og si nydusjet.

Anonymous poster hash: 1a2ad...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I don't suck..

Anonymous poster hash: 09b53...8fd

Skrevet

Nei! Han må være nydusjet!

Anonymous poster hash: e4ea6...ee0

Skrevet

Nei, må ha dusjet ja.

Anonymous poster hash: 4283e...d78
Skrevet

Han trenger ikke å være nydusjet. Men jeg setter står pris på at han har tatt en kjapp vask av penis hvis han har gjort mye fysisk som gjør den svett.

Kukost har han heldigvis aldri hatt. Og han bruker faktisk intimsåpa Mann. Penis både smaker og lukter bra av den. Så jeg er glad for at han har slutta å vaske den med Dobbeldusj.

Anonymous poster hash: 14600...93b

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 2e79d...822
Skrevet

Må være helt nydusjet!

Anonymous poster hash: c735a...d6a

Skrevet

Han dusjer hver morgen, det holder. Kan godt gi en BJ på kvelden da.

Anonymous poster hash: 01ae5...e9c

Skrevet

Nyvasket penis! Uten tvil! Tanken på svette baller, urin og kukost er ikke opphissende gitt!

Anonymous poster hash: 5f70c...bc6

Skrevet

Suger veldig sjeldent. Syns egentlig det er ekkelt uansett, men gjør det ca en gang i skuddåret.

Anonymous poster hash: 41c40...2e7

Skrevet

Nå har han ikke kukost, men vårt sexliv er så spontant og lystbetont at jeg sjelden tenker på når han dusjet... jeg tenker på at jeg har lyst på ham...

Anonymous poster hash: b21d2...69d
Skrevet

Slutta å suge etter at jeg var i gang med å gi eksen en blowjob og jeg smakte at den var brukt på noen andre for ikke lenge siden. Jeg tok han i utroskap på den ekleste måten jeg kan forestille meg. For en kronidiot. Det er ikke fordi jeg er redd for at samboeren min nå er utro, er bare at jeg ikke helt er komfortabel med det lenger. Vekker vonde minner.

Anonymous poster hash: d6a9f...f23

Skrevet

Slutta å suge etter at jeg var i gang med å gi eksen en blowjob og jeg smakte at den var brukt på noen andre for ikke lenge siden. Jeg tok han i utroskap på den ekleste måten jeg kan forestille meg. For en kronidiot. Det er ikke fordi jeg er redd for at samboeren min nå er utro, er bare at jeg ikke helt er komfortabel med det lenger. Vekker vonde minner. Anonymous poster hash: d6a9f...f23

:o makan til frekkhet fra hans side da!

Skrevet

:o makan til frekkhet fra hans side da!

Ja. Utroskap er feil i seg selv, men det der var bare grusomt. Følte meg så inni gamperæva sårbar og ydmyket. Måtte liksom avbryte det vi var i gang med for å spørre og fikk bare bekreftet det jeg allerede visste. Så der satt jeg da, syv måneder på vei, naken i senga og kasta ting på han til han forsvant. Og gjett hvor han dro? Der blei han til jeg hadde pakket meg ut og flytta. Godt det er lenge siden!

Skrevet

Nydusjet er såklart best, er jeg skikkelig tent har jeg ikke tid til å vente på at han har dusjet da tar han en kjapp kukvask bare

Anonymous poster hash: da513...2d7

Gjest Antarctica
Skrevet

Slutta å suge etter at jeg var i gang med å gi eksen en blowjob og jeg smakte at den var brukt på noen andre for ikke lenge siden. Jeg tok han i utroskap på den ekleste måten jeg kan forestille meg. For en kronidiot. Det er ikke fordi jeg er redd for at samboeren min nå er utro, er bare at jeg ikke helt er komfortabel med det lenger. Vekker vonde minner.

Nå spydde jeg litt i munnen min 😵

Skrevet

Slutta å suge etter at jeg var i gang med å gi eksen en blowjob og jeg smakte at den var brukt på noen andre for ikke lenge siden. Jeg tok han i utroskap på den ekleste måten jeg kan forestille meg. For en kronidiot. Det er ikke fordi jeg er redd for at samboeren min nå er utro, er bare at jeg ikke helt er komfortabel med det lenger. Vekker vonde minner. Anonymous poster hash: d6a9f...f23

Så jævlig! Fytti h.....! Sorry språket.

Anonymous poster hash: 41c40...2e7

Skrevet

Må være nyvasket ja. Husker jeg møtte eksen på en fest etter det var slutt. Vi var fortsatt tiltrukket av hverandre så vi gikk inn på et rom og hadde 69. Det smakte skikkelig penis for å du det sånn, kjenner smaken nå når jeg sitter her å skriver 😂 Mannen sin smaker aldri noe, så han liker jeg å suge.

Anonymous poster hash: 5454d...283

Skrevet

ny dusjet og helst ny babert

Skrevet

Jeg gjør det hvis han ikke lukter :-p

Han er ganske renslig av seg så trenger ikke være nydusjet for å ikke være ekkel.

Anonymous poster hash: 80f83...f4e

Skrevet

Da må han dusje flere ganger om dagen.

Er spontane og han er bare deilig å suge.

Anonymous poster hash: 27a14...c43

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 0e49e...fd3

Skrevet

Nei. Men han dusjer jo hver dag. Trodde det var normalt?

Anonymous poster hash: 206d6...b24

Skrevet

Hadde ikke sugd'n om han så hadde dyppa soppen i klor og salmiakk og Zalo og jeg vet ikke hva...

Det snør i helvete før jeg får lyst til det der!

Desverre til mannen's store fortvilelse.... ...og min...

Jeg skjønner bare ikke åssen det kan gå ann å ta den i nærheten av munn uten å spy! Kan brekke meg av bare tanken...

Men samtidig kunne jeg ønske jeg kunne klart det innimellom, en sjelden gang, bare for han's skyld.... Han hadde blitt så glad...

Altså, han dusjer hver dag, er en renslig fyr, det har ikke noe med han å gjøre. Det er inni meg problemet ligger...

Men hvordan takle det?

Bør jeg takle det?

Bare tanken på det får meg til å grøsse...

Anonymous poster hash: bb75b...512

Skrevet

Er singel nå, men exen luktet ille selv om han nettopp hadde dusjet 😮 så jeg pleide aldri å suge ham

Anonymous poster hash: 7c61c...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...